می خواستم آخر فصل در پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کنم ، چند بازیکن دخالت می نمایند ، من را از پرسپولیس بیرون کردند و جای من هافبک 32 ساله گرفتند

به گزارش مجله آیرخ، کمال کامیابی نیا، در مصاحبه اخیر خود توضیحاتی را درخصوص حواشی جدایی اش از باشگاه پرسپولیس اعلام کرد.

می خواستم آخر فصل در پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کنم ، چند بازیکن دخالت می نمایند ، من را از پرسپولیس بیرون کردند و جای من هافبک 32 ساله گرفتند

به گزارش خبرنگاران، کمال کامیابی نیا، یکی از بازیکنان پرافتخار پرسپولیس که پس از 8 سال حضور در این تیم و کسب 6 قهرمانی بالاخره از جمع سرخپوشان جدا شد، به تازگی در مصاحبه ای ماجرای قطع همکاری اش را با سرخپوشان مرکز را شرح داد.

کامیابی نیا در این خصوص گفت: اولین بار بعد از تماسی که با آقای درویش داشتم متوجه شدم که در فهرست مازاد هستم، درصورتی که تا آن لحظه این موضوع به من گفته نشده بود و من هم فقط از فضای مجازی برآورد ها به گوشم می رسید و بالاخره با پیگیری های خودم متوجه آن شدم.

هافبک سابق پرسپولیس ادامه داد: من از یحیی گل محمدی فقط از این بابت دلخورم که این موضوع را خیلی دیر به من بیان کرد. من قرارداد خانه ام را به تازگی تمدید نموده بودم و باید به فکر مدرسه دخترم نیز می بودم. درحالی که من دوست داشتم یک فصل دیگر در پرسپولیس بازی کنم و با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کنم.

کاپیتان سابق سرخپوشان از دخالت های چند بازیکن نیز پرده برداشت و گفت: آن ها دوست نداشتند من و سیامک نعمتی و دو بازیکن دیگر در پرسپولیس بمانیم چون مثل آن ها عادت نداشتیم که برای تحویل گرفتنمان دست به هرکاری بزنیم و با افراد بیرون از باشگاه ارتباط برقرار کنیم و در آخر نیز من را به خاطر سنم بیرون کردند و یک هافبک 32 ساله را جذب کردند!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 مرداد 1402 بروزرسانی: 13 مرداد 1402 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2453

به "می خواستم آخر فصل در پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کنم ، چند بازیکن دخالت می نمایند ، من را از پرسپولیس بیرون کردند و جای من هافبک 32 ساله گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می خواستم آخر فصل در پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کنم ، چند بازیکن دخالت می نمایند ، من را از پرسپولیس بیرون کردند و جای من هافبک 32 ساله گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید