نوری: مقابل چین ناامید و از پیش باخته نیستیم، بازیکنان من مسابقه ندیده اند

به گزارش مجله آیرخ، سرمربی تیم بسکتبال جوانان ایران گفت: بازیکنان ما مسابقه ندیده اند و به همین دلیل شرایط روحی آنها خوب نیست.

نوری: مقابل چین ناامید و از پیش باخته نیستیم، بازیکنان من مسابقه ندیده اند

با ما همراه باشید و با ارزانترین تور چین لحظه آخری از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، رضا نوری، سرمربی تیم بسکتبال جوانان ایران در خصوص پیروزی تیمش مقابل تیم لبنان در آخرین بازی مرحله گروهی مسابقات زیر 18 سال آسیا گفت: تیم ما در مجموع چهار بازی سنگین برای این مسابقات انجام داده بود، در حالی که تیم جوانان در سال 2008 بیش از 40 مسابقه تدارکاتی خارجی در برنامه خود داشت.

وی ادامه داد: بازیکنان ما مسابقه ندیده اند و به همین دلیل شرایط روحی آنها خوب نیست. من حتی باتوجه به فشار روانی هنوز از کاپیتان تیمم به طور کامل استفاده نکرده ام. اگر با حریفان قوی تری پیش از این تورنمنت روبه رو شده بودیم، به کره جنوبی و ژاپن نمی باختیم.

نوری در خصوص بازی مرحله یک چهارم نهایی مقابل چین گفت: ما ناامید و از پیش باخته نیستیم، برای تیم چین هم طرح و برنامه داریم و همه چیز در زمین مسابقه تعیین می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 909

به "نوری: مقابل چین ناامید و از پیش باخته نیستیم، بازیکنان من مسابقه ندیده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوری: مقابل چین ناامید و از پیش باخته نیستیم، بازیکنان من مسابقه ندیده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید