نکاتی مهم برای سفری ارزان به تایلند

به گزارش مجله آیرخ، تایلند کشوری در جنوب شرقی آسیاست که با آسمان خراش های زیبا و شهرها و خیابان های چراغانی شده و سواحل شنی سفید رنگ و فوق العاده ای که دارد توانسته سالانه گردشگران بسیاری را به سمت خود و جاذبه های گردشگری تایلند جذب کند. با سفر به تایلند می توانید با یک فرهنگ جدید آشنا شوید و تعطیلات آرامی را در سواحل آن داشته باشید. در این مقاله نکاتی برای سفر ارزان به تایلند را برای شما عزیزان آماده نموده ایم تا بتوانید با هزینه پایین به این کشور سفر نموده و از زیبایی ها و دیدنی های تایلند لذت ببرید.

نکاتی مهم برای سفری ارزان به تایلند

با تور ارزان تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

زمان مناسب برای سفر به تایلند

اگر قصد سفر به تایلند را دارید، سعی کنید زمان مناسبی را برای بازدید از جاذبه های گردشگری تایلند انتخاب کنید. زمان تعطیلات و کریسمس زمان مناسبی برای سفر ارزان به تایلند نیست. زیرا در تعطیلات قیمت ها افزایش پیدا می نماید. همچنین در زمان هایی که مسافرت ها بیشتر انجام می گردد، قیمت بلیط ها و تورهای گردشگری نیز افزایش می یابد. بنابراین بهتر است از قبل برای سفر خود برنامه ریزی کنید تا بتوانید بلیط هایی با قیمت مناسب تر پیدا کنید. اوج زمان گردشگری در تایلند از دسامبر تا مارس می باشد. در این زمان قیمت ها گران تر شده و جمعیت زیادی نیز در این مکان ازدحام می نمایند. از این رو بهتر است ماه های خلوت تری را برای سفر خود به دیدنی های تایلند انتخاب کنید.

محل اقامت

محل اقامت و خواب یکی از گزینه های یک مسافرت است که هزینه زیادی را با خود به همراه دارد. به جای رفتن به هتل های گران قیمتی که تبلیغات بسیاری برای خود می نمایند می توانید به دنبال اقامتگاه هایی با هزینه مناسب باشید. خوابگاه های backpackers یکی از مکان های ارزان قیمت برای اقامت در تایلند می باشند. اگر به تنهایی یا با دوستان خود سفر می کنید می توانید از این خوابگاه ها برای استراحت بهره ببرید. در این خوابگاه ها گردشگران دیگری از نقاط مختلف جهان وجود دارند که می توانید با آن ها نیز آشنا شوید. اگر به همراه خانواه خود به تایلند می روید مسافرخانه های ارزان قیمت که در فاصله دورتری از مرکز شهر و خیابان های اصلی آن می باشند، گزینه های مناسبی برای اقامت هستند.

غذا

برای خوردن غذا معمولا به کجا ها می روید؟ رستوران های شیک و پر زرق و برقی که در مراکز شلوغ و خیابان های اصلی شهر هستند معمولا غذاها را با نرخ بالاتری عرضه می نمایند. به جای رفتن به این رستوران ها می توانید در شهر بگردید و از اغذیه فروشی های ساده و ارزان غذا تهیه کنید. با گشت زدن در خیابان های فرعی و بازارهای محلی می توانید غذاهای خوشمزه و محلی تایلند را که توسط بومیان این منطقه تهیه می گردد با قیمتی کمتر و مناسب تر تهیه نمایید.

حمل و نقل

برای گشتن در شهر هزینه هایی برای حمل و نقل باید بپردازید. اگر وسیله نقلیه درستی را برای این کار انتخاب نکنید، باید هزینه زیادی را برای رفت و آمد خود بپردازید. پیشنهاد ما استفاده از اتوبوس برای سفرهای درون شهری تایلند می باشد. اتوبوس ها مبلغ کمتری را نسبت به دیگر وسایل نقیله دریافت می نمایند. برای مسافت های طولانی تر نیز می توانید از قطار بهره ببرید. تاکسی ها و خودرو های توک توک Tuktuk از دیگر وسایل نقلیه داخل شهری می باشند که نسبت به اتوبوس گران تر هستند. اگر از تاکسی برای رفت و آمد خود استفاده می کنید، سعی کنید سوار تاکسی هایی شوید که از تاکسی متر استفاده می نمایند. برای خرید بلیط نیز به دفاتر مرکزی حمل و نقل تایلند بروید و بلیط خود را از آن ها تهیه کنید. خرید بلیط از آژانس های هواپیمایی تایلند اشتباه بزرگی است که نباید انجام دهید.

سفر به تایلند شمالی

تایلند یک کشور با وسعت زیاد است که می توانید اوقات خوشی را در آن بگذرانید و از دیدنی های تایلند لذت ببرید. گردشگران معمولا از جاذبه های توریستی بی شماری که در این کشور وجود دارد آگاهی نداشته و فقط از مکان های خاصی از آن دیدن می نمایند. مکان های بکر و زیبایی در تایلند وجود دارند که می توانید با هزینه کمتری نسبت به سایر بخش ها از آن ها دیدن کنید. یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه کنید تفاوت هزینه های بخش های شمالی و جنوبی تایلند می باشد. سفر به قسمت شمالی کشور تایلند نسبت به قسمت جنوبی آن بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد. سایت هایی وجود دارند که به صورت آنلاین می توانید سفر خود را برنامه ریزی کنید. از این طریق می توانید یک سفر ارزان را تجربه کنید و از تعطیلات خود لذت ببرید.

منبع: همگردی
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 513

به "نکاتی مهم برای سفری ارزان به تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکاتی مهم برای سفری ارزان به تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید