از هزینه های سفر به یونان بدانید

به گزارش مجله آیرخ، یونان کشوری با سواحلی زیبا، جاذبه‌های تاریخی متنوع و تفریحات مفرح است. یونان با جاذبه‌های متوعی که دارد برای هر سلیقه‌ای مناسب است. در این مقاله شما را با هزینه های سفر به کشور تایلند آشنا خواهیم کرد.

از هزینه های سفر به یونان بدانید

یونان به خاطر غذاهای محلی‌اش شهرت دارد. هر وعده شام در رستوران حتی در بخش‌های توریستی در حدود 20 یورو برای شما هزینه خواهد داشت. اگر نوشیدنی هم سفارش دهید باید در حدود 30 یورو بپردازید. یک وعده غذا در رستورانی لوکس 30 یورو می‌شود. یک ماهی کامل 18 یورو قیمت داشته و اگر تمایل دارید برای غذا کمتر هزینه نمایید، می‌توانید جایرو (gyro) سفارش بدهید.

هزینه‌های جابه‌جایی و حمل‌ونقل، برای رفت‌وآمد به این جزایر باید از فری (ferryboat) استفاده نمایید. به ازای هر سفر با فرابر باید در حدود 36 یورو هزینه کنید. برای مسیرهای کوتاه‌ این هزینه کمتر از 12 یورو می‌شود. هزینه‌ سفر از آتن به اکثر جزیره‌ها با فر ی تقریبا 60 یورو می‌باشد. هزینه‌ی سفر با فرابر‌های کم‌سرعت‌تر و شبانه از 13 یورو آغاز می‌گردد. اتوبوس‌ها و قطارها نیز 20 یورو قیمت دارند.

هزینه‌ی بازدید از مکان‌های تاریخی این کشور دیدنی در حدود 12 تا 24 یورو به ازای هر بلیط در تور یونان می‌باشد.

بسته به اینکه کدام بخش از کشور یونان را برای اقامت انتخاب نمایید، هزینه‌ هاستل‌ها از 10 تا 30 یورو متغیر می‌باشد. هزینه‌ی اقامت در اتاق‌های خصوصی هاستل‌ها شبی از 45 تا 60 یورو می‌باشد. این قیمت‌ها در آتن کمتر و در جزایر گران‌قیمتی مانند میکونوس، بیشتر می‌باشد. در فصل‌های کم‌گردشگر یا آف‌سیزن، بیشتر اتاق‌ها در حدود 25 یورو قیمت دارند.

انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 675

به "از هزینه های سفر به یونان بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از هزینه های سفر به یونان بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید