4 تیم شانس قهرمانی دارند، فوتبال بدون تماشاگر جذابیت ندارد

به گزارش مجله آیرخ، اکبر میثاقیان در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص اینکه گفته می گردد به زودی لیگ ادامه پیدا خواهد نمود، گفت: بحث این روزهای فوتبال ما خیلی پیچیده شده است. شیوع ویروس کرونا زندگی عادی همه مردم را مختل نموده است. متاسفانه عده ای جان خود را از دست داده و تعدادی هنوز درگیر این بیماری هستند و معین نیست چه زمانی این ویروس ریشه کن خواهد شد. از ابتدای اسفند ماه سال گذشته لیگ ما تعطیل شد وهنوز معین نیست چه زمانی بازی ها شروع می گردد. با اینکه گفته می گردد لیگ اواخر خرداد شروع گردد اما هنوز بعضی استان ها در شرایط قرمز هستند و اگر اجازه تمرین به تیم های لیگ فزونی داده گردد در بعضی استان ها امکان تمرین گروهی وجود ندارد.

4 تیم شانس قهرمانی دارند، فوتبال بدون تماشاگر جذابیت ندارد

پیشکسوت فوتبال ایران تاکید نمود: مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ روزهای سختی را در پیش دارند. حالا زمان آن رسیده که بهترین تصمیم برای این اتفاق گرفته گردد تا خدایی نکرده از تماس بازیکنان با یکدیگر کسی دچار این ویروس کشنده نگردد. به اعتقاد من باید صبر کرد تا همه استان ها در شرایط عادی قرار بگیرند بعد اگر فرصت بود لیگ را ادامه دهیم. می توانیم همانند برخی از کشورهای اروپایی لیگ نوزدهم را نیمه کاره تمام کنیم و اجازه دهیم تیم ها آماده شروع لیگ بیستم شوند.

میثاقیان درباره احتمال معرفی یک تیم به عنوان قهرمان لیگ نوزدهم یادآور شد: 9 هفته تا انتها لیگ باقی مانده است. 27 امتیاز می تواند شرایط جدول را تغییر دهد. به نظرم چهار تیم اول شانس قهرمانی دارند. کسی نمی داند کدام یک از تیم های بالا نشین همه بازی هایش را می برد و دیگران به این نتیجه نمی رسند و تغییرات زیادی در جدول به وجود می آید. بنابراین انتخاب یک تیم به عنوان قهرمان منطقی نیست و باید منتظر اتفاقات فوتبالی باشیم.

وی در انتها گفت: فوتبال بدون تماشاگر جذابیت و معنا ندارد، گرمی فوتبال ایران به طرفداران و تماشاگران آن است آنهایی که با شور و شوق می آیند و بازیکنان تیم محبوب خود را حمایت می نمایند. امیدوارم اگر قرار شد لیگ شروع گردد علاقه مندان به فوتبال هم بتوانند در استادیوم ها حاضر شده و بازی ها را از نزدیک تماشا نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1170

به "4 تیم شانس قهرمانی دارند، فوتبال بدون تماشاگر جذابیت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 تیم شانس قهرمانی دارند، فوتبال بدون تماشاگر جذابیت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید