5 نکته که هنگام خرید دستبند مردانه باید به آن ها توجه کنید

به گزارش مجله آیرخ، اکسسوری ها در استایل مردانه همان قدر مهم هستند که در استایل خانم ها مهم اند و به آن ها جذابیت بیشتری می دهند. شاید در گذشته آقایان نهایتا از یک انگشتر و ساعت به اسم اکسسوری استفاده می کردند، اما امروزه با پیشرفت مد و فشن، آقایان هم به اکسسوری های مختلف از جمله گردنبند و یا دستبند علاقه مند شده اند و از آن ها برای شیک تر بودن استایل شان استفاده می نمایند. دستبند مردانه، نماد آزادی، انتخاب و قدرت است. در ادامه این مقاله با مجله خبرنگاران همراه باشید تا با 5 نکته ای که برای خرید دستبند مردانه باید به آن ها توجه کنید، بیشتر آشنا شوید.

5 نکته که هنگام خرید دستبند مردانه باید به آن ها توجه کنید

1. بدانید چه چیزی احتیاج دارید و می خواهید

اولین قدم برای خرید یک دستبند این است که برای خود معین کنید دقیقا چه مدلی را می خواهید. وقتی شما اقدام به خرید یک اکسسوری می کنید، چه به فروشگاه بروید و چه به وسیله آنلاین قصد خرید داشته باشید، با مجموعه ها و مدل های بسیار متنوع و زیادی رو به رو خواهید شد؛ بنابراین بهتر است که قبل از خرید، مدل دلخواهتان را انتخاب نموده و در هنگام خرید فقط در پی همان باشید؛ این گونه سردرگم نمی شوید و خرید راحت تری خواهید داشت.

رنگ

انتخاب رنگ، به شما یاری خواهد نمود تا انتخاب هایتان را محدودتر نموده و راحت تر بتوانید مدل مورد نظرتان را پیدا کنید. برای مثال، شما باید تصمیم بگیرید که آیا دستبندی که می خواهید خریداری کنید دوست دارید رنگ طلایی باشد، نقره ای و یا رنگ های دیگر. سعی کنید ابتدا رنگ دستبندتان را انتخاب کنید و بعد به سراغ معیارهای بعدی برای انتخاب دستبند بروید.

جنس و مدل

امروزه تنوع بسیار زیادی در جنس دستبندها وجود دارد. طلا، نقره، استیل، تیتانیوم، برنجی و… چند مورد از این مدل ها هستند. جنس دستبند شما هم به سلیقه شخصی شما و هم به استفاده ای که از دستبندتان می خواهید داشته باشید بستگی دارد.

بعلاوه علاوه بر جنس، انتخاب مدل کلی دستبند هم به شما در خرید یاری خواهد نمود. برای مثال معین کنید که دوست دارید دستبند شما نازک یا کلفت باشد، قفل داشته باشد یا بندی باشد، طرح دار باشد یا ساده و… مدل های فلزی معمولا ظاهر رسمی تری دارند و شیک تر هستند، اما مدل های مهره دار یا بافته شده ظاهر اسپرت تری دارند و برای استفاده روزمره و دورهمی های محبت آمیز مناسب تر هستند.

قیمت

معمولا اولین چیزی که افراد برای خرید در نظر می گیرند، قیمت است. یکی از برترین راه ها برای یک خرید آسان تر، معین کردن محدوده بودجه شما برای خرید است. البته باید بدانید که اگر دستبندی باکیفیت می خواهید که مدت طولانی تری برای شما قابل استفاده باشد، باید هزینه بیشتری را برای خرید آن صرف کنید.

  • 9 نکته که هنگام خرید آنلاین ساعت مچی باید به آن ها توجه کنید

2. به استایل خود توجه کنید

زمانی که شما دستبند درست را انتخاب کنید، به شما یاری خواهد نمود تا استایل مجذوب نماینده تر و خیره نماینده تری داشته باشید. در هر صورت، دستبندی را انتخاب کنید که سه ویژگی مدرن بودن، مردانه و خاص بودن را داشته باشد. بعلاوه برای انتخاب دستبند، بهتر است مدل های مختلف را بشناسید و با توجه به سبک استایل زندگی و استایل ظاهری تان، دستبندی را انتخاب کنید که با لباس هایتان هم خوانی داشته باشد.

3. دستبندی را انتخاب کنید که معنی دار باشد

یک دستبند خوب می تواند گوینده یک داستان خوب هم باشد؛ برای مثال می تواند نشان دهنده موفقیت، شخصیت، سبک زندگی، خلاقیت و اعتماد به نفس باشد. پیدا کردن یک دستبند مناسب، جلوه خاصی به استایل شما می بخشد. بنابراین شما می توانید مدلی را انتخاب کنید که برای شما معنی و مفهومی داشته باشد و یا حتی نماد چیزی باشد. برای مثال، دستبندهای مهره ای شامبلا (Shamballa)، نماد روشنایی، صلح و کمال هستند.

4. سایز خود را بدانید

برای پیدا کردن سایز مچ خود، ابتدا دور مچ دقیق خود را میزان بگیرید، سپس بین 3 تا 5 سانت به آن اضافه کنید تا میزان اصلی مچتان را پیدا کنید. اگر می خواهید یک دستبند هدیه بدهید و سایز دقیق آن شخص را نمی دانید، خوب است بدانید که سایز نرمال برای دست مردانه بین 19 تا 21 سانتی متر است.

5. از یک فروشگاه معتبر خرید کنید

برای خرید یک دستبند باکیفیت، ضروری است که از یک فروشگاه معتبر خرید کنید. این گونه هم می توانید از سابقه فروش آن فروشگاه اطلاع داشته باشید و هم می توانید از اصل بودن جنس دستبندی که انتخاب می کنید اطمینان پیدا کنید.

  • این 10 مدل لباس مردانه و اکسسوری را خریداری کنید!

چگونه دستبند مردانه را در استایل خود به کار ببریم؟

دستبندها یکی از راحت ترین اکسسوری ها برای پوشیدن هستند. یک بند کوچک می تواند به شما یاری کند تا مجذوب نمایندهیت بیشتری به استایل خود بدهید. برای پوشیدن دستبند ضروری است چند نکته ساده را در نظر بگیرید که در ادامه به آنالیز آن ها خواهیم پرداخت.

  • سعی کنید مدلی را انتخاب کنید که مچ دست شما را مجذوب نماینده تر نشان بدهد. برای مثال، اگر مچ دست بزرگی دارید، از پوشیدن دستبندهای خیلی کلفت و پهن دوری کنید و اگر مچ دست شما لاغر است، مدلی را انتخاب کنید که آن را پرتر نشان دهد.
  • دستبند شما باید میزان مناسبی داشته باشد. این جمله به معنی این است که باید فضای کمی به میزان یک یا دو انگشت بین دستبند و مچ دست شما باقی بماند تا دست شما احساس راحتی کند.
  • اگر پیراهن آستین بلند می پوشید، برای مجذوب نمایندهیت بیشتر، بهتر است که دستبندتان را زیر آستین لباس خود نگه دارید.
  • جنس های طبیعی مانند چرم، سنگ و چوب از مدل هایی هستند که با گذر زمان ظاهر بهتری به خود می گیرند و بعلاوه رنگ آن ها به نوعی است که می توانید آن ها را به راحتی با هر استایل و هر مدل لباسی ست کنید.
  • در هنگام انتخاب دستبند، به موقعیت و مکانی که می خواهید به آن جا بروید حتما توجه کنید. برای مثال، برای یک موقعیت رسمی، شما می توانید یک دستبند نازک، شیک و با رنگ تیره انتخاب کنید. بعلاوه می توانید یک دستبند زنجیر شکل با رنگ نقره ای یا طلایی هم انتخاب کنید. اگر به ست بودن رنگ ها در استایلتان اهمیت می دهید، می توانید دستبند خود را با دکمه سردست لباستان هم ست کنید.
  • در استایل خود تعادل را رعایت کنید؛ شما نمی خواهید که یک دستتان چند مدل دستبند داشته باشد و دست دیگرتان خالی باشد! بعلاوه حتما ضروری نیست که حتما در هر دو دستتان به طور متقارن دستبند بیندازید. در آینه به خود نگاه کنید تا بتوانید ایرادات استایلتان را رفع کنید. اگر شک دارید که یک دستبند اضافی است، حتما آن را در بیاورید.
  • اگر ساعت می اندازید، بهتر است که دستبندتان را در دست مخالف بیندازید. توجه کنید که ساعت و دستبند شما از لحاظ ضخامت باهم متفاوت باشند؛ برای مثال اگر ساعت شما مدل پهنی دارد، دستبندی را انتخاب کنید که نازک تر باشد.
  • اگر دوست دارید چند مدل دستبند در دست خود بیندازید، می توانید مدل های مختلف را با یک دیگر ترکیب کنید. برای مثال ترکیب یک دستبند چرمی و یک دستبند مهره ای مجذوب نماینده خواهد بود. اما بهتر است این ترکیب را متعادل نگه دارید و بیش از میزان دستبند در دست خود نداشته باشید.

حرف آخر

دستبندها به شما یاری می نمایند تا بدون هیچ کوشش خاصی استایل کامل تر و شیک تری داشته باشید. با رعایت چند نکته ساده می توانید یک دستبند مناسب با استایل خود پیدا نموده و آن را با لباس هایتان ست کنید.

منابع: Fashionisers, Voylla, Trendhim, RealmenRealstyle

منبع: دیجی استایل
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1984

به "5 نکته که هنگام خرید دستبند مردانه باید به آن ها توجه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 نکته که هنگام خرید دستبند مردانه باید به آن ها توجه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید