ابر قهرمان زن می تازد، گیشه 760 میلیون دلاری کاپیتان مارول

به گزارش مجله آیرخ، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، فیلمی با درخشش یک ابرقهرمان زن اکرانش را در ژاپن به عنوان آخرین منطقه دنیا در آخر هفته ای که گذشت شروع کرد و 5.6 میلیون دلار فروش کرد.

ابر قهرمان زن می تازد، گیشه 760 میلیون دلاری کاپیتان مارول

این فیلم در آمریکای شمالی 69 میلیون دلار دیگر فروخت و در دومین هفته نمایشش مجموع فروشش را به 189 میلیون دلار رساند.

در بازار بین المللی کاپیتان مارول 494 میلیون دلار بلیت فروخته و از فیلم های ابرقهرمانی دیگر مانند مرد مورچه ای و زنبورک که در همین مدت زمانی 406 میلیون دلار فروخته بود و زن شگفت انگیز که 409 میلیون دلار فروخته بود، پیش افتاده است.

این فیلم که هفدهمین فیلم ابرقهرمانی است که در بازار بین المللی اکران می گردد به فروش شگفت انگیز 760 میلیون دلار در این بازه زمانی دست یافته است.

فیلم جدید باکس آفیس داخلی آمریکا واندر پارک نیز که محصولی انیمیشن از پارامونت پیکچرز است، فروشی 4.3 میلیون دلاری از افتتاحیه خود در 19 بازار بین المللی را ثبت نموده است. این فیلم بهترین موفقیت خود را در برزیل با فروش 1.7 میلیون دلاری کسب کرد و پس از آن اندونزی با فروش 276 میلیون دلار و ترکیه با فروش 266 میلیون دلار از این فیلم استقبال نموده اند.

این فیلم که با بودجه 100 میلیون دلاری ساخته شده است، در آمریکای شمالی 16 میلیون دلار فروخت و فیلم دوم هفته شد.

پنج پا آن طرف تر با فروش 13.2 میلیون دلار صندلی سوم باکس آفیس آمریکا را در نخستین هفته نمایشش به دست آورده است. این فیلم که با بودجه 7 میلیون دلاری ساخته شده، یک درام رمانتیک نوجوانانه درباره دو نوجوان بیمار است که به دلیل بیماری باید فاصله معینی از هم داشته باشند. جاستین بالدونی کارگردان فیلم و هیلی بو ریچاردسون و کول اسپروس بازیگران آن هستند.

در همین حال چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم: دنیا پنهان محصول یونیورسال و دریم ورکز هم با فروش 9.4 میلیون دلار دیگر در بازار داخلی، در 66 بازار بین المللی مجموع فروشش را به 330.9 میلیون دلار رسانده است. این فیلم که سومین فیلم از مجموعه انیمیشن پرمخاطب است در مجموع 466.5 میلیون دلار تاکنون فروش نموده و فیلم چهارم هفته در باکس آفیس آمریکا بوده است.

فیلم پنجم باکس آفیس آمریکا نیز مراسم خاکسپاری خانوادگی مدآ ساخته تیلر پری است که با فروش 8.1 میلیون دلار دیگر، در مجموع 59.1 میلیون دلار فروخته است.

بیش از آبی و کتاب سبز نیز در بازار خارجی با اقبال روبه رو شده اند و در حالی که بیش از آبی تنها در چین 41 میلیون دلار فروش نموده در مجموع 57.7 میلیون دلار کسب نموده است.

کتاب سبز نیز در سایه موفقیتش در اسکار به فروش خود ادامه می دهد و در هفته اخیر 17 میلیون دلار دیگر بر فروش قبلی خود اضافه نمود. این درام جاده ای تا کنون 274 میلیون بلیت فروخته که 192 میلیون دلار آن از بازارهای خارج آمریکا بوده است.

موستنگ دیگر فیلم جدید هفته است که در جشنواره ساندنس با اقبال منتقدان روبه رو شد و با نمایش در 5 سالن سینما به طور میانگین 18.950 دلار کسب کرد.

در عین حال این هفته اکران محدود فیلم یاردی که نخستین تجربه ادریس البا در زمینه کارگردانی است در 77 سینما انجام شد. این فیلم که نخستین بار در ساندنس 2018 دیده شد، به طور متوسط تنها 300 دلار در هر اکرانش فروخت که بسیار پایین است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 252

به "ابر قهرمان زن می تازد، گیشه 760 میلیون دلاری کاپیتان مارول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابر قهرمان زن می تازد، گیشه 760 میلیون دلاری کاپیتان مارول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید