ارزان ترین گوشی 5G دنیا با قیمت 34 دلار راهی بازار هند می گردد

به گزارش مجله آیرخ، کاربران هندی برای دسترسی به گوشی های ارزان قیمت می توانند از چندین برند مختلف دست به انتخاب بزنند و در این زمینه رقابت زیادی بین شرکت ها وجود دارد. اگرچه هنوز زیرساخت های 5G در هند آماده نشده، ولی به نظر می رسد به زودی ارزان ترین گوشی 5G دنیا راهی بازار این کشور خواهد شد.

ارزان ترین گوشی 5G دنیا با قیمت 34 دلار راهی بازار هند می گردد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید.

به گزارش Economic Times، عظیم ترین اپراتور هند به نام Jio میخواهد یک گوشی 5G با قیمت اولیه 5000 روپیه (68 دلار) راهی بازار این کشور کند. اگرچه با این رقم گوشی موردنظر ارزان ترین گوشی 5G دنیا خواهد بود، ولی یکی از منابع مطلع به این روزنامه گفته که با افزایش آمار فروش و فراوری این گوشی، قیمت آن می تواند به 2500 روپیه (34 دلار) برسد.

در همین رابطه مدتی قبل گزارشی منتشر شد که این اپراتور مخابراتی مشغول ساخت یک گوشی هوشمند بسیار ارزان قیمت است. شرکت Jio در این زمینه ید طولایی دارد و به عنوان مثال چند سال قبل یک گوشی 4G را با قیمت 20 دلار راهی بازار کرد و باعث شد میلیون ها نفر به اینترنت 4G دسترسی پیدا نمایند.

همچنین این گوشی 5G بسیار ارزان قیمت هم می تواند شمار قابل توجهی از کاربران هندی را با اینترنت 5G آشنا کند. با این حال، لازم به ذکر است در حال حاضر بسیاری از بخش های کشور هند هنوز به اینترنت 4G پرسرعت دسترسی ندارند و اگر پیاده سازی 5G هم به همین ترتیب باشد، پس در نهایت جمعیت محدودی از هندی ها می توانند از مزایای 5G بهره مند شوند.

در هر صورت این گوشی با داشتن قیمت بین 34 تا 68 دلار، بسیار ارزان تر از ارزان ترین گوشی های 5G فعلی خواهد بود. از بین آن ها می توانیم به گوشی های ردمی 10X و ریلمی V3 اشاره کنیم که به ترتیب 240 و 210 دلار قیمت دارند و البته مختص بازار چین هستند.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1383

به "ارزان ترین گوشی 5G دنیا با قیمت 34 دلار راهی بازار هند می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزان ترین گوشی 5G دنیا با قیمت 34 دلار راهی بازار هند می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید