استفاده مناسبی از خواهرخواندگی چالوس و کوالالامپور نشد

به گزارش مجله آیرخ، خبرنگاران: فرماندار چالوس گفت: متاسفانه حدود 11 سال گذشته که چالوس و کوالالامپور مالزی خواهرخوانده شدند، از مزایای این خواهرخواندگی استفاده ای بهینه نشده است.

استفاده مناسبی از خواهرخواندگی چالوس و کوالالامپور نشد

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از چالوس، محمد ناصر زندی عصر امروز در جلسه کارگروه توسعه گردشگری چالوس اظهار کرد: در سال 82 با حضور وزیر وقت گردشگری مالزی این تفاهم نامه در چالوس منعقد شد و مشاور آقای ماهاتیر محمد پیگیر این ارتباطات بود که متاسفانه تنها در حد یک خبر باقی ماند.

وی اضافه نمود: در چنین توافقنامه هایی دو شهر که با هم خواهرخوانده نامیده می شوند در موضوعات مختلف مالی،فرهنگی،گردشگری و... با هم تبادل داشته باشند که متاسفانه از این فرصت به خوبی استفاده نشد.

زندی بیان نمود: با پیگیری هایی که صورت گرفت مدت زمان چنین تفاهم نامه هایی 7 سال است که متاسفانه از زمان قانونی آن نیز گذشته است.

فرماندار چالوس بیان نمود: به وسیله استانداری و نماینده مجلس پیگیر هستیم که راه چاره مناسبی برای ادامه تفاهم و برقراری ارتباط با شهر مالزی اقدام گردد.

زندی اضافه نمود: امیدواریم روابط این شهر با استانداردهای جدید دوباره برقرار گردد تا بتوانیم از تجربیات شهر کوالالامپور برای شهر چالوس استفاده ببریم.

وی گفت: احتیاج است مسئولان شهری در جهت افزایش تجربه خود از شهرهای مختلف گردشگری و صنعتی و توریستی ایران بازدید و ارتباط دو طرفه برقرار نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 535

به "استفاده مناسبی از خواهرخواندگی چالوس و کوالالامپور نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده مناسبی از خواهرخواندگی چالوس و کوالالامپور نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید