انتظارات از سپاهان بالا است

به گزارش مجله آیرخ، خبرنگاران/اصفهان مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان سالهاست یک مدعی جدی در لیگ است و طرفداران سپاهان به بالای جدول بودن تیمشان و فکر کردن به قهرمانی عادت نموده اند.

انتظارات از سپاهان بالا است

علیرضا مرزبان امروز (آدینه - نهم مهرماه) در مراسم معارفه کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نتایج فصل گذشته و کسب 65 امتیاز، انتظارات از سپاهان بسیار بالا است، با تمام وجود کوشش می کنیم تا این فصل قهرمانی لیگ برتر را به مردم اصفهان هدیه دهیم. طرفداران سپاهان سالهاست عادت نموده اند که تیم شان را در بالای جدول ببینند و به قهرمانی لیگ برتر فکر نمایند.

وی اضافه نمود: البته که این انتظار بالای طرفداران سپاهان طبیعی است، فصل گذشته نتایج خوبی کسب کردیم و این فصل هم بازیکنان خوبی به جمع ما اضافه شدند، هرچند نباید فراموش کنیم در مقابل بازیکنانی که از دست دادیم هم بازیکنان بسیار باکیفیتی بودند.

مربی تیم فوتبال سپاهان اضافه نمود: این فصل می توانیم یکی از مدعیان جدی قهرمانی در لیگ برتر باشیم و این مدعی بودن یعنی باید از روز اول تمرکز داشته باشیم و به راحتی امتیاز از دست ندهیم.

مرزبان در مورد قول قهرمانی به طرفداران، گفت: به قولی که فصل گذشته دادم پایبند هستم و در صورت قهرمانی سپاهان، پای پیاده از استادیوم آزادی تهران به استادیوم نقش دنیا اصفهان خواهم آمد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2001

به "انتظارات از سپاهان بالا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتظارات از سپاهان بالا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید