اولین پروژکتور چند رنگ 4K در دنیا

به گزارش مجله آیرخ، شرکت صنایع الکترونیک چینی چندملیتی هایسنس، دیروز از جدیدترین محصول این شرکت به نام Hisense Vidda C1 رونمایی کرد. Vidda C1 به عنوان محصولی پیشرو در رده پروژکتور های صفحه نمایش معرفی شده است و هایسنس می گوید پروژکتور Vidda C1 اولین پروژکتور صفحه نمایش چند رنگ با وضوح 4K در دنیا است.

اولین پروژکتور چند رنگ 4K در دنیا

به گزارش خبرنگاران، Hisense Vidda C1 قادر است رسانه های بصری را با حداکثر سطح روشنایی 1350 انسی لومنز و پوشش 202 درصدی در فضای رنگی BT.709 نمایش دهد. این دستگاه از عمق رنگ 10 بیتی و حداکثر نرخ تازه سازی 240 هرتز پشتیبانی می نماید. بعلاوه می تواند با استفاده از فناوری افزایش نرخ نوسازی حرکتی MEMC، رسانه تصویری +HDR10 را رمزگشایی نموده و بر اساس آن خروجی دهد.

Hisense Vidda C1 از پردازنده MT9669 مدیاتک به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می نماید. این پروژکتور با سنسور های CMOS و ToF جفت شده، سپس داده ها را از محیط اطراف جمع آوری می نماید و از هوش مصنوعی برای کالیبره کردن اتوماتیک خروجی صفحه نمایش به منظور ارائه برترین تجربه چندرسانه ای استفاده می نماید. به عنوان مثال می تواند بسته به موقعیت اطراف فوکوس، تراز کج، مقدار صفحه و حتی جهت گیری کالیبراسیون اتوماتیک را انجام دهد.

به گفته هایسنس، مقدار پیشنهادی Vidda C1 بین 80 تا 150 اینچ است. این پروژکتور علاوه بر تماشای فیلم با صفحه نمایش بزرگ، می تواند همراهی عالی برای بازی در صفحه بزرگ نیز باشد. اندازه تاخیر 12 میلی ثانیه و نرخ تازه سازی تا 240 هرتز در این پروژکتور آن را به اولین پروژکتور قابل حمل برای صفحه نمایش 150 اینچی تبدیل می نماید. این پروژکتور بعلاوه به یک بلندگوی استریو دوگانه با 2 بلندگوی 10 واتی در بیرون مجهز شده است. بلندگو ها با استفاده از صدای Dolby Atmos و dts Hi-Res تجربه صوتی غنی تر و همه جانبه تری را ارائه می دهند. Hisense Vidda C1 از 15 ژوئن با قیمت اولیه 1051 دلار به فروش خواهد رسید.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 18 تیر 1401 بروزرسانی: 18 تیر 1401 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2264

به "اولین پروژکتور چند رنگ 4K در دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین پروژکتور چند رنگ 4K در دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید