ایرعربیا، بزرگ ترین ایرلاین ارزان در خاورمیانه

به گزارش مجله آیرخ، Pay less Fly more (کمتر بپردازید، بیشتر پرواز کنید). این شعار ایرلاین ایرعربیا است. شرکت هواپیمایی که در سال 2003 در شارجه امارات فعالیت خود را شروع کرد. هدف اصلی شرکت، آسان سازی سفرهای هوایی با پایین ترین نرخ و سطح ایمنی و خدمات بالا است. در ادامه مطلب با خدمات هواپیمایی ایرعربیا بیشتر آشنا شوید.

ایرعربیا، بزرگ ترین ایرلاین ارزان در خاورمیانه

با هواپیمایی ایرعربیا کمتر بپردازید، بیشتر پرواز کنید

هواپیمایی ایرعربیا، به عنوان بزرگ ترین خط هواپیمایی ارزان قیمت (LOW COST) در خاورمیانه شناخته شده است. ناوگان این شرکت بزرگ دارای 37 فروند هواپیما است که همگی از مدل هواپیمای ایرباس A320-200 جدید بوده و پایین ترین سن ناوگان هوایی در بین تمام شرکت های هواپیمایی در دنیا را دارند.

هواپیمایی ایرعربیا اولین پرواز خود را در 28 اکتبر سال 2003 از شارجه به مقصد بحرین انجام داد. اما در حال حاضر به 130 نقطه از دنیا از جمله خاورمیانه، آفریقای شمالی، شبه قاره هند، آسیای مرکزی، اروپا و سایر نقاط دنیا پرواز دارد. این هواپیمایی به دلیل نرخ مناسب و کیفیت پرواز بسیار عالی در بین مسافران بسیار محبوب است و هواداران زیادی دارد. به طوری که سالانه بیش 12 میلیون نفر به وسیله این شرکت هواپیمایی در تمام نقاط دنیا جابجا می شوند.

هواپیمایی ایرعربیا با در اختیار داشتن هواپیماهای مدرن با امکانات عالی در کنار نرخ مناسب، بیشترین تعداد پرواز در منطقه خاورمیانه و آفریقای شمالی را دارد. این شرکت در حال حاضر با ارزش 10 میلیارد دلار یکی از اعضا سازمان هوایی عرب می باشد.

ایرلاین ایرعربیا به بیش از 130 نقطه دنیا پرواز دارد.

قطب های اصلی هواپیمایی ایرعربیا

شرکت هواپیمایی ایرعربیا به 51 مقصد در 22 کشور به وسیله شارجه، 28 مقصد در 9 کشور به وسیله کازابلانکا، 11 مقصد در 8 کشور به وسیله راس الخیمه و 6 مقصد در 4 کشور به وسیله اسکندریه پرواز انجام می دهد.

قطب اصلی ایرعربیا در شهر شارجه است و همچنین راس الخیمه، کازابلانکا و اسکندریه از شهرهای کانونی این هواپیمایی بزرگ هستند.

کلاس های پروازی در خرید بلیط هواپیمایی ایرعربیا

هواپیماهای ایرعربیا معمولاً دارای 190 جایگاه هستند که چیدمان همگی آن ها به صورت اکونومی کلاس است. تمامی هواپیماهای این شرکت با 3 رنگ قرمز، خاکستری و سفید طراحی شده اند و در قسمت دم هواپیما نشان شرکت حک شده است.

انتخاب جایگاه:

با خرید بلیط هواپیمایی ایرعربیا، شما این امکان را دارید که قبل از پرواز به سایت رسمی این شرکت مراجعه نموده و جایگاه دلخواهتان را رزرو کنید.

جایگاه های ایرعربیا به صورت اکونومی کلاس هستند.

بار مجاز در خرید بلیط هواپیمایی ایرعربیا

تمامی بلیط های ایرلاین ایرعربیا بدون بار هستند. با خرید بلیط هواپیمایی ایرعربیا شما مجاز هستید 10 کیلوگرم بار را با خود به داخل کابین هواپیما ببرید.

در صورت داشتن بار، بیش از مقدار مجاز، بار را باید از ایرلاین خریداری کنید. بارهای هواپیمایی در وزن های 20، 30 و 40 کیلوگرم تعریف شده اند که هرکدام نرخ مخصوص به خود را دارند.

برای کاهش هزینه ها در مبلغ بار، هواپیمایی ایرعربیا این امکان را در اختیار مسافران قرار داده است تا هم زمان با خرید بلیط، مقدار بار خود را نیز خریداری نمایند.

نکته مهم: چنانچه بار شما بیشتر از میزان تعریف شده باشد، ملزم به پرداخت جریمه اضافه بار در فرودگاه خواهید بود.

مسافر مجاز است تا 10 کیلوگرم بار را با خود به داخل کابین هواپیمای ایرعربیا ببرد.

کترینگ هواپیمایی ایرعربیا

ایرلاین ایرعربیا دارای کترینگ غذایی متنوع می باشد، به همین دلیل این امکان را در اختیار مسافران قرار داده است تا بتوانند غذای موردعلاقه خود را از کترینگ هواپیما انتخاب نمایند.

شما می توانید، برای راحتی بیشتر هنگام خرید بلیط، به وسیله سایت هواپیمایی ایرعربیا غذا، دسر و نوشیدنی خود را نیز انتخاب و خریداری کنید.

شما می توانید هنگام خرید بلیط هواپیمایی ایرعربیا، غذای خود را نیز انتخاب و خریداری کنید.

مسیرهای پروازی هواپیمایی ایرعربیا:

قاره آفریقا: سودان، مراکش، کنیا

قاره آسیا و اقیانوسیه: هندوستان، قزاقستان، بنگلادش، سریلانکا، پاکستان، افغانستان، نپال، چین، گرجستان، ارمنستان، ترکیه

قاره اروپا: اوکراین، آلمان، هلند، اسپانیا، سوئیس، فرانسه، ایتالیا، بلژیک، روسیه، انگلستان

خاورمیانه: ایران، عمان، امارات، عربستان، اردن، بحرین، عراق، لبنان، قطر، کویت، مصر

مسیرهای پروازی از ایران:

تهران، لار، مشهد، شیراز

کلاس نرخی value در هواپیمایی ایرعربیا:

با خرید کلاس نرخی Value در هواپیمایی ایرعربیا می توانید از امکانات غذای رایگان، نوشیدنی رایگان، حمل 30 کیلوگرم بار و رزرو جایگاه رایگان بهره مند شوید.

نمایندگی هواپیمایی ایرعربیا در ایران (GSA ایرعربیا):

آژانس هواپیمایی خبرنگاران، دفتر رسمی فروش هواپیمایی ایرعربیا است. قرارداد خبرنگاران با این ایرلاین به صورت (General Sales Agent (GSA می باشد.

آژانس هواپیمایی خبرنگاران، دفتر رسمی فروش هواپیمایی ایرعربیا است.

برای ارتباط با قسمت فروش هواپیمایی ایرعربیا در دفتر خبرنگاران، می توانید با شماره 88880000-021 تماس حاصل فرمایید.

برای خرید بلیط ایرعربیا با کارشناسان فروش بلیط آژانس هواپیمایی خبرنگاران تماس بگیرید و برای خرید بلیط اینترنتی هواپیمایی ایرعربیا می توانید به صفحه خرید بلیط اینترنتی در سایت آژانس هواپیمایی خبرنگاران مراجعه کنید. همچنین گفتنی است این شرکت در شهرهای شیراز، مشهد و لار دارای نمایندگی هم می باشد.

منبع: ستاره ونک
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 857

به "ایرعربیا، بزرگ ترین ایرلاین ارزان در خاورمیانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرعربیا، بزرگ ترین ایرلاین ارزان در خاورمیانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید