اپلیکیشن گردشگری بام ایران در چهارمحال و بختیاری رونمایی شد

به گزارش مجله آیرخ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: اپلیکیشن گردشگری بام ایران در استان برای نوروز 1398 رونمایی شد.

اپلیکیشن گردشگری بام ایران در چهارمحال و بختیاری رونمایی شد

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری، مهرداد جوادی تأکید کرد: این اپلیکیشن در راستای خدمات به مسافران و گردشگران ورودی به چهارمحال و بختیاری از سوی اداره کل ارتباطات و فنآوری اطلاعات استان طراحی و راه اندازی شده است.

وی اضافه نمود: با هماهنگی اپراتورها در ورودی شهر چتر وای فای همگانی به صورت رایگان نصب خواهد شد.

جوادی توضیح داد: ارائه خدمات به گردشگران مانند راستا مراکز تفریحی و گردشگری، استفاده از نقشه برای ستادهای اسکان، نمایشگاه و فروشگاه های صنایع دستی، اطلاعات خانه مسافر، مدارس آموزش و پرورش و سفرهای پیشنهادی به مسافران از موارد کاربرد اپلیکیشن گردشگری بام ایران در چهارمحال و بختیاری محسوب می گردد.

وی اعلام کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است هنگام ورود گردشگران به چهارمحال و بختیاری در نوروز 1398 پیامکی به مسافران ارسال می گردد.

جوادی افزود: در این پیامک ضمن خوش آمدگویی به مسافران نوروزی لینک راهنمای نصب اپلیکیشن گردشگری بام ایران برای آنان ارسال خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 385

به "اپلیکیشن گردشگری بام ایران در چهارمحال و بختیاری رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن گردشگری بام ایران در چهارمحال و بختیاری رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید