اپل بخش بیشتری از فراوری آیفون و آیپد را به هند و ویتنام منتقل می نماید

به گزارش مجله آیرخ، اپل میخواهد تا تنوعی را در زنجیره تأمین کنندگان خود ایجاد کند. این شرکت همچنین می خواهد که بخش بیشتری از محصولات خودش را در خارج از کشور چین فراوری کند. به تازگی گزارشی توسط Nikkei Asia منتشر شده است که نشان می دهد اپل می خواهد فراوری آیفون، آیپد، مک و دیگر محصولاتش خودش را در کشور های هند و ویتنام افزایش دهد.

اپل بخش بیشتری از فراوری آیفون و آیپد را به هند و ویتنام منتقل می نماید

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ویتنام ارزان تجربه کنید.

این گزارش نشان می دهد که اپل میخواهد فراوری آیپد در کشور ویتنام را به زودی و در نیمه سال 2021 شروع کند. این اولین باری است که اپل می خواهد تعداد بسیار زیادی از محصولات فراوریی خودش را در خارج از کشور چین فراوری کند.

همچنین اپل فراوری آیفون در هند را افزایش داده است و به زودی و در همین سه ماه از سال 2021 می خواهد که در کارخانه های خودش در کشور هند، فراوری آیفون های 12 جدید را هم شروع کند.

هم اکنون فراوری محصولاتی مانند اسپیکر های هوشمند، هدفون ها و کامپیوتر ها در جنوب شرقی آسیا در حال افزایش است. همچنین فراوری کنندگان اپل در ویتنام می خواهند که ظرفیت خط فراوری هوم پاد مینی را افزایش دهند. هم اکنون این اسپیکر هوشمند در کشور ویتنام در حال فراوری است.

همچنین اپل فراوری بعضی از مدل های مک مینی را هم به مالزی منتقل نموده است. اپل از سال گذشته فراوری بخشی از ایرپادز پرو را هم در ویتنام شروع نموده است.

در اواخر سال گذشته گزارش هایی منتشر شدند که نشان می دادند در زمان بالا دریافت جنگ تجاری میان آمریکا و چین، اپل با همکاری فاکسکان برنامه ریزی نموده است تا مونتاژ آیپد و مک بوک را از چین به ویتنام منتقل کند و فاکسکان هم اکنون مجوز احداث کارخانه ای 270 میلیون دلاری در استان باک گیانگ که در شمال ویتنام واقع شده را دریافت نموده است.

  • اپل می گوید بیش از 1 میلیارد آیفون فعال در جهان وجود دارد

اپل و دیگر شرکت های اصلی جهانی تکنولوژی می خواهند که وابستگی خود به چین را کاهش دهد. علت انجام این کار توسط این شرکت ها افزایش هزنیه های مربوط به حقوق کارگران و تنش های تجاری به وجود آمده میان آمریکا و چین است.

علاوه بر این ها، به وجود آمدن بحران جهانی و همه گیری بیماری کووید 19 باعث به وجود آمدن مسائل اساسی در زنجیره تأمین کننده اصلی بود که در نهایت باعث شد شرکت ها به فکر تنوع بخشیدن در زنجیره ی تأمین کنندگان خود باشند.

  • سیستم دوربین آیفون تاشو در پتنت جدید اپل فاش شد

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1595

به "اپل بخش بیشتری از فراوری آیفون و آیپد را به هند و ویتنام منتقل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل بخش بیشتری از فراوری آیفون و آیپد را به هند و ویتنام منتقل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید