ایجاد یک باشگاه یوگا برای آرامش دانشجویان

به گزارش مجله آیرخ، یک دانشگاه آمریکایی برای آرامش اعصاب و روان دانشجویان، یک مرکز یوگا ایجاد کرد که مدیریت آن برعهده دو تن از دانشجویان این دانشگاه است.

ایجاد یک باشگاه یوگا برای آرامش دانشجویان

به گزارش خبرنگاران به نقل از الون نیوز نت ورک، زندگی دانشجویی علاوه بر تعهدات تحصیلی، برای دانشجویان مشغله آفرین است. در این راستا دانشگاه الون(Elon) در استان کارولینا شمالی آمریکا اقدام به ایجاد یک مرکز یوگا برای دانشجویان نموده تا آنها بتوانند در میان مشاغل و فعالیت های خود کمی آرامش بگیرند.

در این باشگاه یوگا، امکانات لازم به دانشجویان ارائه می گردد تا بتوانند از نظر روحی روانی آرامش پیدا نمایند. نکته جالب در اداره این باشگاه این است که دو تن از دانشجویان الون باشگاه را مدیریت می نمایند.

کیتی گرینل مسئول این مرکز یوگا در دانشگاه الون اظهار کرد: یوگا یک راه عالی برای شروع هفته و پاکسازی فکر است. باشگاه یوگا دانشگاه احساس راحتی در دانشجویان ایجاد می نماید.

وی اظهار داشت: این باشگاه در اول هفته یعنی روز دوشنبه به دانشجویان خدمت رسانی می نماید تا فضایی برای استراحت و کسب آرامش آنان فراهم گردد و دانشجویان بتوانند هفته خود را آرام شروع نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2024

به "ایجاد یک باشگاه یوگا برای آرامش دانشجویان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد یک باشگاه یوگا برای آرامش دانشجویان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید