باهر ارسباران: حریفان سختی در مسابقات شمشیربازی تایلند داشتم

به گزارش مجله آیرخ، ملی پوش شمشیربازی گفت: حریفان سختی در مسابقات تایلند داشتم.

باهر ارسباران: حریفان سختی در مسابقات شمشیربازی تایلند داشتم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

فرزاد باهر ارسباران در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، در مورد قهرمانی اش در مسابقات شمشیربازی تایلند اظهار کرد: رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا در کشور تایلند برگزار گردید و من هم در قالب تیم دانشگاه آزاد، قهرمان لیگ برتر شمشیربازی ایران در این مسابقات حضور داشتم که توانستم در اسلحه سابر، به مدال طلای انفرادی برسم.

وی اضافه نمود: سال گذشته مجتبی عابدینی این عنوان را کسب نموده بود که خداراشکر سال جاری من توانستم به مقام قهرمانی برسم و علاوه بر این مدال، در بخش تیمی مسابقات نیز به همراه هم تیمی هایم محمد رهبری و جواد میرحسینی، به مدال طلا رسیدم.

این ملی پوش تبریزی اعلام کرد: این مسابقات در سطح خیلی خوبی برگزار گردید و پس از رویارویی با حریفانی از تایلند میزبان، هنگ کنگ، هند و فیلیپین، در فینال رقابت ها با محمد رهبری که هم تیمی خودم است و ماه قبل نیز نایب قهرمان مسابقات بزرگسالان آسیا شده بود، رو در رو شدم و توانستم با غلبه بر وی به عنوان قهرمانی برسم.

باهر ارسباران در مورد مسابقات پیش رو گفت: از دو هفته بعد، اردوی آماده سازی برای مسابقات کلاس A جهانی و فصل جدید شمشیربازی شروع می گردد که آبان ماه راهی این مسابقات خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 624

به "باهر ارسباران: حریفان سختی در مسابقات شمشیربازی تایلند داشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باهر ارسباران: حریفان سختی در مسابقات شمشیربازی تایلند داشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید