برخورد شایسته با مردم در ادارات از حقوق ملت است

به گزارش مجله آیرخ، به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سیدسلمان سامانی روز شنبه با تاکید بر اینکه برخورد شایسته با مردم در ادارات از حقوق ملت است، به اهتمام جدی این وزارتخانه و سازمان های تابعه آن در امسال به موضوع تکریم ارباب رجوع اشاره نمود و اضافه نمود: تکریم ارباب رجوع به عنوان یک اصل راهبردی در نظام اداری کشور و دولت تدبیر و امید در تمامی ارکان مورد توجه است.

برخورد شایسته با مردم در ادارات از حقوق ملت است

وی ادامه داد: با توجه به تاکیدات ویژه وزیر کشور، ارتقا و افزایش میزان رضایتمندی مردم در پاسخگویی در ادارات در امسال توسط مسئولان وزارت کشور و استانداری ها و فرمانداری ها و بخشداری ها و سازمان های تابعه جدی تر از گذشته دنبال می گردد.

سامانی با بیان اینکه افزایش رضایتمندی مردم در پاسخگویی در ادارات یکی از اولویت های مهم وزارت کشور و سازمان های تابعه آن در سال 97 به شمار می رود، از ابلاغ بخشنامه مرتبط با تکریم ارباب رجوع به مدیران حراست استانداری ها و سازمان های تابعه وزارت کشور اطلاع داد.

سخنگوی وزارت کشور بیان نمود: به منظور افزایش رضایتمندی مردم در پاسخگویی در ادارات و تکریم ارباب رجوع به مدیران حراست های تمامی سازمان های تابع وزارت کشور و استانداری ها و فرمانداری ها و... ماموریت داده شده که با همکاری دفاتر بازرسی و هیات های رسیدگی به تخلفات اداری، نظارت محسوس و نامحسوس از حوزه های مدیریت استانداری ها و فرمانداری ها و بخشداری ها و دهیاری ها و سازمان های تابعه در این زمینه داشته باشند.

سامانی با اشاره به سخنان رحمانی فضلی وزیر کشور مبنی بر مراجعه روزانه حدود 5 میلیون نفر به ادارات دولتی و غیر دولتی در کشور گفت: تمامی استانداران و فرمانداران موظف هستند براساس دستور و تاکید وزیر کشور نسبت به تکریم ارباب رجوع در ادارات استان و شهرستان و افزایش رضایتمندی مردم در پاسخگویی در ادارات تمهیدات ویژه و مناسبی پیش بینی نمایند.

سخنگوی وزارت کشور گفت: براساس بخشنامه ارسالی به مدیران حراست استانداری ها و سازمان های تابعه وزارت کشور آنها موظف هستند از چگونگی اجرای این بخشنامه در ادارات گزارشی به صورت فصلی به این وزارتخانه ارائه نمایند که براساس این گزارش ها با متخلفین مربوطه برخورد قانونی صورت پذیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 126

به "برخورد شایسته با مردم در ادارات از حقوق ملت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد شایسته با مردم در ادارات از حقوق ملت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید