برگزاری مسابقه بهترین عکس من از ایران در بلغارستان

به گزارش مجله آیرخ، رایزنی فرهنگی ایران در بلغارستان، مسابقه اینترنتی بهترین عکس من از ایران در شبکه اجتماعی فیسبوک برگزار کرد.

برگزاری مسابقه بهترین عکس من از ایران در بلغارستان

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، از سوی رایزنی فرهنگی کشورمان در بغارستان، مسابقه اینترنتی بهترین عکس من از ایران با استقبال کم نظیر مخاطبین در حال اجرا است.

برای این منظور در مرحله اول به وسیله صفحه رسمی و با پشتیبانی صفحات غیر رسمی، از همه کسانی که به ایران سفر نموده اند و شخصا اقدام به تهیه عکس نموده اند، درخواست شد تا آثار خود را برای ما ارسال نمایند.

با اتمام زمان ارسال آثار، 13 نفر عکس های خود را برای رایزنی فرهنگی کشورمان در بلغارستان ارسال کردند. در محله بعد و پس از آنالیز اولیه، همه آثار به وسیله ایجاد صفحه جدیدی در شبکه اجتماعی فیسبوک، تا خاتمه خردادماه به رأی گیری عمومی گذاشته شده و قرار است به خالق عکس های رجحان که بیشترین آراء عمومی را کسب نمایند، جوایزی اهدا گردد.

این صفحه تا به امروز 140 دنبال نماینده داشته و پست مربوط به مسابقه را بیش از 7500 نفر دیده اند. این اقدام رایزنی فرهنگی ایران که بر اساس روش جمع سپاری صورت گرفته است با استقبال بسیاری از مخاطبین روبرو شده و علاوه بر مشارکت آنان در رای گیری، تعداد قابل ملاحظه ای لایک جدید برای صفحه رایزنی فرهنگی به همراه داشته است.

نکته جالب توجه دیگر کوشش ارسال نمایندگان آثار در جذب دوستان و فالور های شخصی خود برای شرکت در رأی گیری است که باعث معرفی بیشتر رایزنی فرهنگی ایران و اقدامات آن می گردد.

نمایشگاه عکس های هادی کاظمی افتتاح شد

نمایشگاه عکس های هادی کاظمی بازیگر تلویزیون و سینما با عنوان برزخ، عصر روز گذشته (آدینه 23 خردادماه) در گالری ماهور افتتاح شد.

در این مراسم هنرمندانی همچون سمانه پاکدل، محمود کلاری، پانته آ پناهی ها، محراب قاسم خانی، محمدرضا علیمردانی، مستانه مهاجر و نفیسه روشن حاضر بودند.

کاظمی در افتتاحیه این نمایشگاه درباره این مجموعه از عکس هایش مطرح نمود: کرونا زندگی ما را به قبل و بعد از خودش تبدیل نموده است. ما از زمان گذشته خاطراتی داریم و الان در شرایط ویژه ای قرار گرفته ایم. شرایطی که نمی دانیم تا چه وقت ادامه دارد.

وی اضافه نمود: عکس های این نمایشگاه نیز با همین دیدگاه به نمایش گذاشته شده اند. ما تصاویری از خودرو های فرسوده را می بینیم. خودرو هایی که خاطراتی بسیاری با خود دارند و حالا در بلاتکلیفی و توقف هستند.

نمایشگاه برزخ تا 5 تیر ماه در گالری ماهور به نشانی: میدان هفت تیر، خیابان موسوی، پلاک 57 از ساعت 9 تا 22 پذیرای پذیرای بازدیدنمایندگان خواهد بود.

بازی در آثاری همچون به وقت خماری، مصادره، در چشم باد، شاهگوش، پاورچین، شب های برره و ... از جمله فعالیت های هنری کاظمی است.

* نمایشگاه طنزدرمانی جواد تکجو در اسلواکی

گالری عطسه های مغزی (Brain Sneezes) در کتابخانه دانشگاهی دانشگاه پرسوف در اسلواکی از تاریخ 21 خرداد ماه تا دهم شهریور ماه میزبان نمایشگاه انفرادی جواد تکجو هنرمند کشورمان با موضوع طنز درمانی است.

برای دیدن آثار جواد تکجو در سایت ایران کارتون به اینجا مراجعه کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1239

به "برگزاری مسابقه بهترین عکس من از ایران در بلغارستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقه بهترین عکس من از ایران در بلغارستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید