طراحی سایت: برترین سایت های رزرو بلیط خارجی و داخلی

به گزارش مجله آیرخ، خرید اینترنتی بلیط هواپیما از کدام سایت به صرفه تر است؟ کدام سایت، مرجع مطمئنی برای اطلاع از آخرین قیمتها و ارزانترین پروازهاست؟ مزیت برترین سایتهای رزرو بلیط هواپیما نسبت به سایر رقبا چیست؟ اگر می خواهید خرید بلیط هواپیما به مقصد خارجی یا داخلی را از برترین سایتهای رزرو انجام دهید، انتخاب شما کدام سایت است؟ ما به شما چند وبسایت تراز اول رزرو بلیط خارجی و داخلی را همراه با مزایا و ویژگی ها معرفی خواهیم کرد تا با خیال آسوده خرید خود را انجام دهید.

طراحی سایت: برترین سایت های رزرو بلیط خارجی و داخلی

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

سایتهای رزرو بلیط خارجی

سایتهای مختلفی در زمینه رزرو بلیط هواپیما در دنیا فعال هستند. ما از بین 10 سایت برتر، کایاک، اسکای اسکنر و موموندو را برگزیدیم تا با مقایسه ویژگی و مزایا، خرید بلیط هواپیما خارجی را با اطلاعات دقیقتری انجام دهید.

کایاک، سایت شاخص رزرو بلیط هواپیما (kayak)

کایاک (kayak) یک موتور جستجوی سفر است که به شما یاری می نماید تا به سرعت بهترین گزینه های مسافرتی را پیدا کنید. کایاک سالهاست که جزو لیست اول بهترین سایت های رزرو بلیط هواپیما دنیا جای دارد. کایاک بهترین قیمت و زمان بندی فروش بلیط هواپیما را ارایه می دهد. بعلاوه در زمینه رزرو هتل، اجاره آپارتمان، رزرو کروز، اجاره خودرو، خرید بلیط قطار و پکیج های سفر نیز فعالیت دارد. از مزیتهای خرید بلیط هواپیما در کایاک بیشتر بدانید:

1.تخفیف 35 درصدی بلیط هواپیما

با پیوستن به لیست ایمیلی کایاک، شما تا 35 درصد تخفیف برای موقعیت های مختلف سفر کسب می کنید. حتی اگر به صورت مستقیم نتوانید از کایاک رزرو کنید، آژانس های مسافرتی می دانند چطور در استفاده از این شانس به شما یاری نمایند.

سایت کایاک یکی از بهترین سایتهای بلیط مقرون به صرفه هواپیما در دنیاست.

2.قویترین موتور جستجوی بلیط هواپیما

بزرگترین رقیب کایاک برای رزرو پرواز، گوگل فلایتز است. موتور جستجوی هر دو از نرم افزار مشابه ITA Matrix بهره می برند که با دسترسی به متادیتای ایرلاینها، بهترین ترکیب و قیمت را می یابند. به همین علت کایاک از بهترین سایتها برای تحقیق درباره قیمت بلیط هواپیما برای مقصد مورد نظر شماست چرا که قیمت بلیط هواپیما در کایاک از گوگل فلایتز هم پایین تر است.

3. پیش بینی فرایند قیمت بلیط هواپیما

آیا شما هم نسبت به خرید بلیط برای امروز یا فردا شک دارید؟ از مزایای کایاک می توان به سرعت بالا در نمایش مستقیم آخرین نرخ بلیط و پیش بینی فرایند قیمت آن اشاره نمود. این اطلاعات با مطالعه نوسان قیمت در مدت تعیینی تحلیل و ارایه می گردد. شما بدون الزام به خرید، می توانید با انتخاب گزینه تماشا، زمان مناسب برای خرید بلیط مورد نظرتان را پیدا کنید.

4. اعلام قیمتهای مقرون به صرفهتر پرواز مقصد

اگر برای رزرو امروز آماده نباشید، کایاک به وسیله نوتیفیکیشن (Price Alert) به شما قیمتهای تازه بلیط مقصد مورد نظرتان را یادآوری می نماید. برای دریافت نوتیفیکیشن، باید این گزینه را در سایت فعال کنید.

5. صفحه پروازهای بدون توقف

اگر می خواهید از پروازهای بدون توقف باخبر شوید، می توانید در صفحه پروازهای مستقیم کایاک، مبدا و تاریخ مورد نظر را وارد کنید. شما تمام پروازها و ایرلاینها را خواهید دید و رزرو بلیط هواپیما را به روشی متفاوت می توانید انجام دهید. گزینه بدون توقف در فیلترهای نقشه کایاک هم موجود است. معمولا پرواز مستقیم قیمت بالاتری نسبت به پروازهای همراه با توقف دارد.

6.خرید بلیط بر مبنای آب و هوا

فکر کنید دنبال مقصدی گرم برای تعطیلات زمستانی هستید اما نمی دانید کجا بهتر است. شما در کایاک به یاری فیلتر مقصد بر اساس آب و هوا، می توانید به راحتی محل مورد علاقه خود را پیدا کنید.

7.بلیط هواپیما چند شهری

برای کسانی که هوادار سفر هستند، گزینه چند شهری (Multi-city) یک فرصت است. شما می توانید در راستا پرواز خود از لندن به توکیو، چندین شهر دیگر را هم تماشا کنید. شما در این راستا ممکن است با چند ایرلاین مختلف جابجا شوید. معمولا این پروازها مقرون به صرفهتر هستند و بین ماجراجویان سفر کم هزینه، محبوب است.

اسکای اسکنر، پر هوادارین سایت رزرو بلیط هواپیما (skyscanner)

یکی از معروفترین موتورهای جستجو و خرید بلیط دنیا، اسکای اسکنر (skyscanner) است. این سایت با 85 میلیون کاربر در کشورهای مختلف دنیا به یکی از مهمترین برندهای رزرو بلیط هواپیما تبدیل شده است. این وبسایت خدمات دیگری چون راهنمای سفر، اجاره خودرو، رزرو هتل و اپلیکیشن سفر عرضه نموده است. اما مزیتهای اسکای اسکنر چیست؟

1. انتخاب باز، کمترین قیمت

گستردگی داده های اسکای اسکنر، انتخاب متنوعی برای مقرون به صرفهترین پرواز بر مبنای تاریخ و مقصد خواهد داد. برای مسافرانی که برنامه سفر منعطفی دارند، اسکای اسکنر جدول ماهانه قیمت بلیط ارایه می دهد. شما از فرایند افزایشی و کاهشی قیمت آگاه می شوید و به راحتی می توانید پرواز مقرون به صرفهتر را در یک ماه تعیین به صورت تقویمی و نموداری پیدا کنید. به طور مثال شما قصد دارید بلیط تهران به برلین تهیه کنید. با کلیک روی گزینه تمام ماه متوجه کل پروازهای ورودی و خروجی به این مقصد، قیمتهای پایینتر و تاریخ مناسب برای خرید پایینترین قیمت بلیط هواپیما را خواهید شد.

اسکای اسکنر محبوبیت بالایی در زمینه بلیط آنلاین هواپیما دارد.

2.دسترسی به انواع تامین نماینده های بلیط

اسکای اسکنر به علت اینکه یک جمع نماینده (اگریگیتور) بزرگ بلیط هواپیماست، به انواع و اقسام تامین نماینده های بلیط مقرون به صرفه وصل است. در نتیجه به شما این شانس را می دهد تا از بین پروازهای مقرون به صرفه، بهترین گزینه را انتخاب کنید. هنگام جستجوی مقصد مورد نظر شما، گزینه های مقرون به صرفهترین، بهترین و سریعترین ظاهر می گردد.

3. بهترین پرواز، نه فقط مقرون به صرفهترین

از مزیتهای دیگر اسکای اسکنر، ارایه ترکیبی از بهترین پروازها بر اساس عملنمودهای مختلف است. برای همین شما با محدود کردن جستجو (پرواز مستقیم، کلاس پرواز، توقفها...) راحتتر به گزینه مطلوب می رسید. باید توجه کنید که این سایت، گزینه های پیشنهادی را بر اساس بهترین پرواز نه صرفا مقرون به صرفهترین به شما ارایه می دهد. شما حتی امکان جستجو بر اساس آب و هوا را نیز دارید.

4. ارسال قیمتهای تازه بلیط هواپیما

اسکای اسکنر هم مانند کایاک دارای گزینه اعلام قیمت به صورت نوتیفیکیشن است. یعنی اگر نخواستید یا نتوانستید بلیط مقصد تعیینی را بگیرید، در روزهای بعد، قیمتهای پایینتر همان مقصد به وسیله ایمیل یا اپ برای شما ارسال می گردد. اگر در خصوص مقصد سفر مردد هستید، این سایت حتی توصیه هایی به شما ارایه می نماید تا راحت تصمیم گیری کنید.

5. جستجوی پروازها بر مبنای نقشه

اسکای اسکنر به هر مقصدی که بخواهید، بلیط ارایه می دهد. برای جستجوی راحت می توانید مانند گوگل فلایتز به یاری نقشه، پروازها و فرودگاههای هر نقطه از دنیا را آنالیز کنید. شما به سرعت مقرون به صرفهترین بلیط، ایرلاینهای قیمت پایینتر و سایر اطلاعات کاربردی مقصد خود را خواهید دید. در مقایسه با گوگل فلایتز می توان گفت کار با اسکای اسکنر راحتتر و به قولی یوزرفرندلی تر است.

موموندو، قویترین سایت رزرو بلیط هواپیما (momondo)

موموندو (momondo) یک سایت بی نظیر برای خرید بلیط مقرون به صرفه هواپیما است. این سایت در مقایسه با کایاک و اسکای اسکنر کوشش می نماید بهترین قیمت را ارایه دهد. موموندو یک سایت مستقل، رایگان و شگفت است که میلیاردها گزینه پرواز هواپیما، هتل و اجاره خودرو را عرضه می نماید. این شرکت از سال 2006 تا کنون توانسته جایگاه خود را بین 10 وبسایت برتر رزرو بلیط هواپیما تثبیت کند. مزیتهای رزرو بلیط در موموندو را بیشتر بشناسید:

1. تخفیف ثابت بلیط هواپیما

یکی از ویژگی های موموندو ارایه بلیط هواپیما با تخفیف چشمگیر است. علت این امر بهره گیری موموندو از آژانس ها و ایرلاینهای تازهتر و کوچکتر است که به خاطر کسب اعتبار و شناخته شدن، از سود خود چشم پوشی می نمایند. بر این اساس شما به راحتی می توانید پایین ترین قیمت کلاس بیزنس را بخرید.

2. بیشترین گزینه های بلیط هر مقصد

موموندو به واسطه بهره گیری از شمار فراوان آژانس های مسافرتی، به شما در پیدا کردن بهترین قیمت در هر زمان یاری خواهد نمود. هر چند نسبت به سایر سایتهای رزرو مرجع، جستجوی موموندو کمی زمانبر است اما نتیجه، لیست گسترده ای از گزینه ها برای بلیط مقصد شماست.

3. یافتن مقاصد تازه

یکی از ویژگی های مجذوب کننده موموندو گزینه جستجوی سفر به هر مقصد به صورت تصادفی است. شما فقط کافیست زمان و شهر مبدا خود را وارد کنید و منتظر پروازهای متنوع به مقاصد مختلف دنیا باشید. تصور کنید بودجه محدودی دارید و ناگهان پرواز رفت و برگشت به اسپانیا را با رقمی باورنکردنی و پایینتر از عرف بازار پیدا خواهید کرد. با تعیین کردن بودجه، نوع هواپیما و تعداد توقف، شما شانس خود را برای شکار بلیط هواپیمای استثنایی بالا می برید.

4. موتور ابرجستجوگر

موتور جستجوی این سایت فقط به سایتهای معروف بلیط چون پرایسلاین و خبرنگاران ادوایزر که منابع مشابهی دارند، بسنده نمی نماید و مقرون به صرفهترین بلیط مقصد شما را پیدا خواهد نمود. موموندو در اصل یک موتور ابرجستجو برای فروش بلیط هواپیما است. جستجوی این سایت نه فقط از تامین نماینده ها بلکه از بین صدها آژانس مسافرتی آنلاین (OTAs) و ایرلاین صورت می گیرد و به طور همزمان نیز قیمت ها مقایسه می گردد. با این روش، پیدا کردن بهترین کلاس پرواز آسان خواهد بود.

5. تحلیل نتایج جستجوی شما

نمودار اطلاعات جستجوی شما در موموندو یک ویژگی کاربردی و مهم این سایت است. شما به سادگی می توانید از مقرون به صرفهترین ماه، روز، زمان پرواز و مقرون به صرفهترین ایرلاینها به مقصد خود باخبر شوید. این اطلاعات بر اساس نتایج قبلی جستجوی شما در مومندو تحلیل و ارایه می گردد. این ویژگی سایت به شما یاری می نماید تا بهترین تصمیم را برای خرید بلیط بگیرید.

6. فیلترهای پیشرفته جستجو

شما در سایت موموندو می توانید با انواع فیلترها، جستجوی دقیقتری انجام دهید. تنظیم فیلترها بر اساس ایرلاین منفرد، شرکتهای ویژه و یا شامل فرودگاه باشد. مزیت موموندو در این بخش اتصال به سایت ساوث وست (southwest flights) است. امکانی که دیگر سایتهای رزرو بلیط مرجع ندارندو شانس بزرگی برای شما که گزینه های بیشتری برای انتخاب بلیط هواپیما خواهید داشت.فیلترهای عادی در قسمت جستجو و فیلترهای پیشرفته در سمت چپ سایت قرار دارند.

مقرون به صرفه ترین قیمت بلیط هواپیما در موموندو نسبت به رقبا

سایتهای رزرو بلیط داخلی

علی بابا معروفترین سایت رزرو ایران (alibaba)

سایت علی بابا شناخته شده ترین سایت خرید بلیط اینترنتی در ایران است. این معروفیت به واسطه عرضه گسترده بلیط هواپیما چارتر، اتوبوس و قطار، علی بابا را به یک مرجع قوی برای گردشگران و مسافران بدل ساخته است. با مزایای رزرو بلیط در علی بابا آشنا شوید:

1.شبکه وسیع پرواز

در مقایسه با سایر رقبا، علی بابا توانسته است پوشش جامعی از پروازهای داخلی و خارجی عرضه کند. این مزیتی مهم برای کاربران سایت است که با یک جستجوی ساده به بیشتر مقاصد ایران و دنیا دسترسی سریع پیدا می نمایند. انجام بیشترین اندازه رزروهای اینترنتی بلیط به وسیله علی بابا، نشان از اهمیت این موضوع برای کاربران دارد.

2. نوتیفیکیشن کاهش قیمت بلیط هواپیما

علی بابا به شما امکان می دهد تا با فعال کردن نوتیفیکیشن قیمت، به صورت مداوم از کاهش قیمت بلیط برای مقصد مورد نظرتان آگاه شوید. گزینه ای که شانس خرید راحت و به صرفه را بالا می برد.

بلیط هواپیما مقرون به صرفه در وبسایت علی بابا

3. تنظیمات بهینه خرید بلیط هواپیما

شما هنگام خرید در علی بابا می توانید با انتخاب گزینه ها در تنظیمات، به روش راحتتر و مطلوب خود، بلیط مقصدتان را تهیه کنید. تغییر لیست نتایج بر اساس ساعت حرکت یا قیمت و انتخاب ایرلاین، دست شما را در خرید متناسب با بودجه و درخواست تان باز می گذارد.

4. بهترین بلیط چارتر هواپیما

کاربران همیشه در پی پایین ترین قیمتها هستند، به همین علت بلیط هواپیما چارتر همیشه مورد پسند خریداران است. علی بابا به عنوان یکی از چارترنماینده های بزرگ در ایران، به شما امکان خرید بهترین بلیط چارتری به مقصد داخلی یا خارجی را خواهد داد.

5. دسترسی به اطلاعات کامل پرواز

شما با نصب اپلیکیشن علی بابا به اطلاعات پرواز تمام فرودگاه های کشور دسترسی پیدا می کنید.

خبرنگاران بهینه ترین سایت رزرو بلیط هواپیما ایران (trip)

خبرنگاران یکی از معروفترین سایت های بلیط مقرون به صرفه هواپیما در ایران است. این سایت به عنوان یک مرجع مهم خرید آنلاین و رزرو بلیط هواپیما، در زمینه رزرو هتل و تورهای مسافرتی نیز فعالیت دارد. پشتیبانی شبانه روزی و در تمام ایام هفته، خرید آنلاین از خبرنگاران را مطمئن و راحت می سازد. با ویژگیهای خبرنگاران و مزایای خرید بلیط در این سایت آشنا شوید:

1. شبکه گسترده پرواز و ایرلاینها

خبرنگاران با ایجاد اعتماد و فضای رقابتی حرفه ای، در حال حاضر با بیش از 100 شرکت هواپیمایی در سراسر دنیا همکاری دارد. این شبکه گسترده به شما اجازه می دهد تا بهترین و مطلوبترین قیمت بلیط هواپیما را برای هر مقصدی پیدا کنید. ضمناً معتبهترین ایرلاین های دنیا را برای مسافرت خود انتخاب کنید.

2. پایین ترین قیمت بلیط هواپیما

یکی از مزیتهای خبرنگاران ارایه پایین ترین قیمت بلیط هواپیما در مقایسه با رقبا است. حفظ این ویژگی در بازار پر نوسان و تعدد شرکتهای رزرو، خبرنگاران را به برندی شاخص در این زمینه تبدیل نموده است. شانس شما برای خرید بلیط هواپیما مقرون به صرفه در خبرنگاران بالاست، به علت اینکه خبرنگاران تمامی تامین نمایندگان بلیط هواپیما را برای مقرون به صرفهترین خرید بلیط هواپیما به کار می گیرد.

خبرنگاران مقرون به صرفهترین نرخ بلیط هواپیما را نسبت به رقبا دارد.

3.امکان لغو و استرداد بلیط هواپیما

اگر سفر شما به طور ناگهانی تغییر یافت، جای نگرانی نیست. خبرنگاران در کمترین بازه زمانی مبلغ شما را باز می گرداند و در صورت درخواست شما، امکان تغییر تاریخ پرواز سیستمی مقدور است. شما نیازی به مراجعه حضوری ندارید و به صورت آنلاین امکان لغو و دریافت مبلغ خواهید داشت.

4. امکان مقایسه قیمت ایرلاینها

خبرنگاران در لیست نتایج هر مقصد به شما انواع قیمت بلیط هواپیما را عرضه می نماید. شما می توانید با مقایسه قیمتها، بهترین بلیط هواپیما را متناسب بودجه خود بخرید. بلیط هواپیما چارتر و سیستمی روی هر گزینه پرواز درج شده تا مقایسه قیمت راحتتر صورت گیرد. برای سرعت بیشتر، قیمتها از کمترین به بالاترین مرتب شده است.

5. اطلاع از مقرون به صرفهترین بلیط هواپیما

شما با نصب اپلیکیشن خبرنگاران اطلاعات کاملی از پروازهای داخلی و خارجی، قیمتها و بلیط هواپیما چارتر و لحظه آخری خواهید داشت. امکان استرداد آنی و سریع در کمترین زمان نیز برای شما فراهم است. ضمناً به یاری اطلاع رسانی هوشمند، از کاهش قیمت بلیط هواپیما مقصد مورد نظرتان به سرعت آگاه می شوید.

فلایتیو، سایت جامع رزرو بلیط هواپیما (flightio)

فلایتیو جزو 10 سایت معروف رزرواسیون بلیط هواپیما در ایران است. فلایتیو به عنوان یکی از برندهای مطرح، خدمات دیگری چون بلیط اتوبوس، قطار و رزرو هتل را نیز انجام می دهد. اما مزیت فلایتیو نسبت به رقبای ایرانی چیست؟

1.تقویم قیمت پروازها

شما هنگام خرید در فلایتیو می توانید با استفاده از گزینه تقویم قیمتی، از نوسان چند روز بعد بلیط هواپیما آگاه شوید و تاریخ دقیق پایینترین قیمت برای مقصد مورد نظرتان را پیدا کنید. این تقویم برای پروازهای خارجی و داخلی، در دسترس شماست.

2.جستجوی سریع بین تمام ایرلاینها

شما در فلایتیو به سرعت می توانید طبق تاریخ و مقصد انتخابی، انواع ایرلاین داخلی و خارجی و قیمتها را ببینید. قیمت به صرفه و ضمانت بهترین بلیط سیستمی و چارتری، شانس شما را برای خریدی مطمئن بالا می برد.

فلایتیو، یکی از بهترین وبسایت های فروش بلیط هواپیما

3.رزرو بلیط هواپیما بدون هزینه

اگر شما برای رزرو بلیط یک مقصد خارجی اقدام کنید که فلایتیو نماینده رسمی شرکت مورد نظر باشد، می توانید بدون هزینه رزرو خود را از چند هفته تا چند روز قبل پرواز انجام دهید.

4.بلیط چند راستاه

از دیگر قابلیت های فلایتیو، شرایط خرید بلیط برای چندین راستا است.

سخن پایانی

خرید بلیط هواپیما یکی از دغدغه های مهم مسافران در سفرهای داخلی و خارجی است. به خاطر تعدد آژانسها و سایتهای فروش بلیط، برای شما این سوال ایجاد خواهد شد که خرید از کدام سایت به صرفه تر است؟ برای اینکه شما بتوانید دید کاملتری نسبت به سایتهای مرجع بلیط هواپیما پیدا کنید، در این مقاله بهترین سایت های رزرو بلیط داخلی و خارجی هواپیما را معرفی کردیم. امکانات سایتهای مذکور بیش از تصور معمول حین خرید بلیط است. ما با تشریح توانمندی موفقترین سایتها در این زمینه، به معرفی قابلیت ها و امکانات هرکدام پرداختیم. نکات مهمی در زمان خرید بلیط هواپیما وجود دارد که دقیقا به یاری قابلیتهای مورد نظر، شانس خرید بلیط مقرون به صرفهتر را برای شما فراهم می نماید. مهمترین اصل در تمامی این سایتها امکان مقایسه طیف وسیعی از بلیط هواپیماست تا شما با خیال راحت بهترین گزینه مطلوب خود را انتخاب کنید. با اطلاع از ویژگیهای بهترین سایتهای خرید بلیط هواپیما، مالی و فکر شده سفر کنید.

منبع: تریپ
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 14 مرداد 1401 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2288

به "طراحی سایت: برترین سایت های رزرو بلیط خارجی و داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: برترین سایت های رزرو بلیط خارجی و داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید