بیش از 2 میلیون نمره در سیستم آموزشیار ثبت شده است ، زمانبندی جدید برای انتخاب واحد تکمیلی دانشگاه آزاد

به گزارش مجله آیرخ، مدیرکل توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد با بیان اینکه دانشجویان نگران انتخاب واحد برای ترم بهمن نباشند، گفت: بیش از 2 میلیون نمره درسی دانشجویان در سیستم آموزشیار ثبت شده است.

بیش از 2 میلیون نمره در سیستم آموزشیار ثبت شده است ، زمانبندی جدید برای انتخاب واحد تکمیلی دانشگاه آزاد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، ایمان عطارزاده مدیرکل توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه تا به امروز دو میلیون و 22 هزار و 90 نمره درسی دانشجویان در سیستم آموزشیار ثبت شده است؛ گفت: این تعداد نمره مربوط به ترم اول سال تحصیلی 1399-1400 است که در سیستم وارد شده است.

وی اضافه کرد: ترم بهمن ماه در دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل همزمانی انتخاب واحد دانشجویان، ثبت نام ورودی های جدید، برگزاری امتحانات، ثبت نمرات و رسیدگی به اعتراضات دانشجویان از فشردگی بسیار بالایی برخوردار بود و مقرر شد تا زمانی برای انتخاب واحد تکمیلی دانشجویان و حذف و اضافه در نظر گرفته شود.

مدیرکل توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به هیچ عنوان نگران فرایند انتخاب واحد خود برای نیم سال دوم سال تحصیلی 1400-99 بهمن ماه نباشند، چرا که بدون شک فرصت لازم برای تمام دانشجویان به منظور انتخاب واحد فراهم می شود.

وی با اشاره به جزئیات برنامه زمان بندی انتخاب واحد تکمیلی و حذف و اضافه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نیم سال دوم، گفت: براساس این برنامه زمان بندی، انتخاب واحد تکمیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نیم سال دوم که توسط سامانه آموزشیار انجام می شود، از اول اسفند الی 6 اسفند ادامه دارد.

عطارزاده شرح داد: حذف و اضافه نیم سال دوم از 9 تا 14 اسفند ماه انجام می شود. دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای انتخاب واحد در نیم سال دوم سال جاری باید به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir مراجعه کنند.

مدیر کل توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد اسلامی در خاتمه خاطرنشان کرد: در حال فراهم کردن و توسعه زیرساخت های لازم برای سامانه آموزشیار هستیم تا کیفیت خدمات ارائه شده به دانشجویان ارتقاء یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1681

به "بیش از 2 میلیون نمره در سیستم آموزشیار ثبت شده است ، زمانبندی جدید برای انتخاب واحد تکمیلی دانشگاه آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 2 میلیون نمره در سیستم آموزشیار ثبت شده است ، زمانبندی جدید برای انتخاب واحد تکمیلی دانشگاه آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید