درخشش دو انجمن علمی دانشجویی دانشگاه سمنان در جشنواره بین المللی حرکت

به گزارش مجله آیرخ، رئیس دانشگاه سمنان از کسب دو رتبه به همت انجمنهای علمی دانشجویی دانشگاه سمنان در جشنواره بین المللی حرکت اطلاع داد.

درخشش دو انجمن علمی دانشجویی دانشگاه سمنان در جشنواره بین المللی حرکت

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، مسعود نصیری زرندی، رئیس دانشگاه سمنان از کسب دو رتبه به همت انجمنهای علمی دانشجویی دانشگاه سمنان در جشنواره بین المللی حرکت اطلاع داد .

نصیری زرندی با اعلام این خبر گفت: در این جشنواره که با حضور بیش از 60 کشور برگزار گشت، انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک پیروز شد در بخش ویژه فنی و مهندسی رتبه دوم را بدست آورد.

رئیس دانشگاه سمنان با بیان اینکه در مجموع بیش از دو هزار و 100 اثر از داخل و خارج از کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود ادامه داد: انجمن علمی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه سمنان هم پیروز شد در بخش علوم انسانی رتبه شایسته تقدیر این جشنواره را بدست آورد.

رئیس دانشگاه سمنان اضافه کرد: این آثار به وسیله 386 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه های کشور داوری شده است.

نصیری بیان نمود: در چهاردهمین جشنوارۀ بین المللی حرکت که هر ساله به منظور بزرگداشت فعالیت انجمن ها و اتحادیه های علمی دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور برگزار می گردد آثار انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور در حوزه های کارآفرینی، کتاب، انجمن برتر، انجمن پویا، بخش ویژه، مسابقه، نشریه، فعالیت خلاقانه، محتوای دیجیتال و اختراع، دانشگاه و اتحادیه برتر و نشریه اتحادیه مورد ارزیابی و داوری نهاده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 تیر 1401 بروزرسانی: 15 تیر 1401 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2260

به "درخشش دو انجمن علمی دانشجویی دانشگاه سمنان در جشنواره بین المللی حرکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش دو انجمن علمی دانشجویی دانشگاه سمنان در جشنواره بین المللی حرکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید