ترافیک سنگین در جاده های چالوس، هراز و فیروزکوه

به گزارش مجله آیرخ، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های تردد وسایل نقلیه از جاده چالوس مسیر شمال به جنوب تا اطلاع ثانوی مسدود است و ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حد فاصل شهرستانک تا نساء و پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده بیلقان سنگین است.

ترافیک سنگین در جاده های چالوس، هراز و فیروزکوه

مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ترافیک درمحورهای مواصلاتی کشور از جمله چالوس، هراز، فیروزکوه و آزاد راه تهران- شمال، عصر امروز (آدینه یکم اردیبهشت ماه) سنگین است.

به گزارش ایرنا؛ بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر شمال به جنوب تا اطلاع ثانوی مسدود است و ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حد فاصل شهرستانک تا نساء و پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده بیلقان سنگین است.

بعلاوه حجم ترافیک در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل آب اسک تا گزنک و محدوده های وانا و سه راهی چلاو، آزادراه قزوین - رشت حدفاصل منجیل تا رودبار، آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده سرک تا انتهای مسیر، محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند، آزادراه تهران - پردیس محدوده عوارضی اول و در محور قدیم تهران - پردیس محدوده کمربندی سعید آباد سنگین گزارش شده است.

مرکز مدیریت راه های کشور حجم ترافیک در آزاد راه کرج-قزوین حد فاصل پایانه شهید کلانتری تا مهر ویلا را سنگین اعلام نموده است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 1 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1402 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2411

به "ترافیک سنگین در جاده های چالوس، هراز و فیروزکوه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک سنگین در جاده های چالوس، هراز و فیروزکوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید