تصمیم جدید برای مدارس از سوی وزیر اعلام شد، هیچکس مجاز نیست دانش آموزان مجبور به حضور کند

به گزارش مجله آیرخ، حاجی میرزایی گفت: با توجه به آنالیز های اجرا شده تصمیم بر این شد که برای حضور دانش آموزان در مدارس الزام نباشد.

تصمیم جدید برای مدارس از سوی وزیر اعلام شد، هیچکس مجاز نیست دانش آموزان مجبور به حضور کند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در شبکه خبر در مورد شرایط حضور دانش آموزان در مدارس، اظهار کرد: از اول نگفتیم که الزامی به حضور دانش آموزان هست بلکه گفتیم اولویت و ترجیح ما، آموزش حضوری است و به دلایل متعددی، آموزش حضوری را متناسب تر ارزیابی نموده و در همه مدارس هم آموزش حضوری را عرضه می کنیم.

وی ادامه داد: شنیده شد بعضی مدارس غیردولتی و حتی بعضی مدارس دولتی الزام نموده بودند که دانش آموزان حتما باید در مدرسه حضور پیدا نمایند و ما اعلام کردیم که وظیفه ما ارائه خدمات آموزشی به همه دانش آموزان است و باید به گونه ای عمل کنیم که هیچ دانش آموزی از آموختن محروم نباشد و ترجیح ما هم این است که افراد به صورت حضوری بیایند؛ به جهت اینکه کارکرد مدرسه تنها کارکرد آموزشی نیست بلکه کارکرد پرورشی دارد و محتوای آموزشی هم در صورت حضوری با کیفیت بهتری عرضه می گردد چرا که ارتباط چهره به چهره معلم و دانش آموز فوق العاده مهم است.

حاجی میرزایی افزود: اگر کسانی به هر دلیلی نمی توانند از آموزش حضوری استفاده نمایند یا بیمار هستند یا بیماری زمینه ای دارند یا خانواده شان نگرانی دارد، می توانند از آموزش های دیگری که ما پیش بینی کردیم، استفاده نمایند.

وی اظهار کرد: هیچکس مجاز نیست که دانش آموزان را ملزم به حضور در مدرسه کند.

وی ادامه داد: در های مدرسه باز است و آموزش برای هر تعدادی از دانش آموزان که به مدرسه بیایند برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1382

به "تصمیم جدید برای مدارس از سوی وزیر اعلام شد، هیچکس مجاز نیست دانش آموزان مجبور به حضور کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم جدید برای مدارس از سوی وزیر اعلام شد، هیچکس مجاز نیست دانش آموزان مجبور به حضور کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید