اظهارات مهم وزیر آموزش و پرورش درباره زمان شروع سال تحصیلی ، برگزاری یک روز در میان کلاس ها

به گزارش مجله آیرخ، وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر زودتر به شرایط ایمن برسیم و مسئولان بهداشت اجازه دهند شاید سال تحصیلی را زودتر از موعد هر سال شروع کنیم.

اظهارات مهم وزیر آموزش و پرورش درباره زمان شروع سال تحصیلی ، برگزاری یک روز در میان کلاس ها

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش درباره شرایط شروع سال تحصیلی جدید بیان نمود: با توجه به این که پیش بینی دقیق از شرایط سال تحصیلی آینده نیست، ناگزیریم گزینه های مختلف را مورد آنالیز قرار دهیم.

وی ادامه داد: یکی از گزینه ها این است که اگر زودتر به شرایط ایمن برسیم و مسئولان بهداشت اجازه دهند شاید سال تحصیلی را زودتر از موعد هر سال شروع کنیم تا زمانی که خطری کسی را تهدید نمی کند حداکثر استفاده را ببریم.

حاجی میرزایی اضافه کرد: در حال آنالیز این امکان هستیم که اگر برای مدت طولانی با ویروس کرونا روبرو باشیم، چه درس هایی را باید الزاماً حضوری برگزار کنیم و چه درس هایی را می توانیم به وسیله بستر مجازی آموزش ارائه کنیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر ناگزیر باشیم، شاید زمان حضور دانش آموزان را به گونه ای پیش بینی کنیم یک عده امروز و عده ای روز بعد در کلاس حاضر شوند. همه تلاشمان این است که کمترین آسیب متوجه آموزش دانش آموزان و تحصیل آن ها باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1224

به "اظهارات مهم وزیر آموزش و پرورش درباره زمان شروع سال تحصیلی ، برگزاری یک روز در میان کلاس ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات مهم وزیر آموزش و پرورش درباره زمان شروع سال تحصیلی ، برگزاری یک روز در میان کلاس ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید