مشخص مکان مناسب تلویزیون در دکوراسیون اتاق نشیمن

به گزارش مجله آیرخ، مشخص مکان مناسب تلویزیون در اتاق نشیمن همواره یکی از دغدغه های افرادی است که به خانه جدید نقل مکان می نمایند و در انتخاب بهترین مکان برای چینش دکوراسیون اتاق نشیمن بدور یک تلویزیون با مسائل و تردید های زیادی روبرو می شوند. تلویزیون هم همواره جزء اصلی اسباب و وسایل هر خانه ای است. یک خانه بدون تلویزیون مانند یک قلعه در ابرها است. به بیان دیگر این موضوع تقریبا غیر ممکن است و فقط در داستان های فرشته و پری وجود دارد.طبق گزارشاتی که به تازگی توسط کمپانی آمریکایی فقط برای کشور آمریکا صورت گرفته است 96.7 درصد مردم آمریکا از تلویزیون در خانه هایشان استفاده می نمایند. تقریبا در تمامی مطالبی که منتشر نموده ایم حتی یک خانه هم بدون در نظر دریافت تلویزیون طراحی نشده است. اما نصب کردن تلویزیون در مکان مناسب قانون هایی دارد که برای رسیدن به یک نتیجه مطلوب باید رعایت شوند.

مشخص مکان مناسب تلویزیون در دکوراسیون اتاق نشیمن

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

این قانون ها به عواملی از جمله سایز، کیفیت تلویزیون و فاصله ای که از بینندگان قرار می گیرد بستگی دارند و در شرایط مختلف تغییر می نمایند. بطور کلی یک قانون کارساز در خصوص انتخاب ارتفاع و فاصله مناسب برای تلویزیون ها وجود دارد. فارغ از اینکه اندازه دستگاه شما چقدر است، تلویزیون ها همواره باید در ارتفاعی قرار بگیرند که مرکز صفحه تلویزیون هم ارتفاع با سطح بینایی افرادی باشد که در اتاق نشیمن می نشینند. برای اینکار نیازی نیست به انجام معادلات ریاضی بپردازید با یک سعی و خطای ساده می توانید بهترین مکان را انتخاب کنید. از آنجایی که مبلمان اتاق نشیمن خانه همواره به دور و مرکزیت تلویزیون خانه چیده می شوند باید ارتفاع مناسب برای تلویزیون را از نگاه یک فرد نشسته بروی مبل اندازه گیری کنید. اما بطور کلی براساس تجربه طراحان داخلی، ارتفاع مناسب و استاندارد تلویزیون از زمین باید چیزی به اندازه یک متر از سطح زمین باشد تا از لحاظ زیبایی و کارایی در بهترین شرایط قرار بگیرند.

قانون دیگر در خصوص فاصله مناسب تلویزیون از بیننده است. بهترین فاصله برای قرار دریافت تلویزیون از مبلمان اتاق نشیمن به اندازه 2.5 برابر قطر صفحه تلویزیون شما است. برای مثال اگر تلویزیونی 32 اینچ دارید با ضرب این عدد در 2.5 به عدد 80 اینچ می رسیم که برابر با 2 متر است، در نتیجه بهتر است دستگاهتان را در فاصله 2 متری از بینندگانی که بروی مبلمان خانه می نشینند قرار بدهید. در شکل های زیر نمونه هایی از چینش و دکوراسیون اتاق نشیمن با مرکزیت دستگاه های تلویزیون را مشاهده خواهید کرد:

منبع: اتاق
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1405

به "مشخص مکان مناسب تلویزیون در دکوراسیون اتاق نشیمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخص مکان مناسب تلویزیون در دکوراسیون اتاق نشیمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید