تور استرالیا: دیدن کنید: جاذبه های گردشگری ملبورن، استرالیا

به گزارش مجله آیرخ، ملبورن مرکز تجارتی استرالیا، میزبان موسیقی های زنده و مقصدی مجذوب کننده برای جوانان است. در این ویدیو با جاذبه های گردشگری این شهر آشنا شوید.

تور استرالیا: دیدن کنید: جاذبه های گردشگری ملبورن، استرالیا

با تور استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

استرالیا یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است که به علت برخورداری از امکانات رفاهی در کنار جاذبه های طبیعی و گردشگری، همیشه در کانون توجه گردشگران و مهاجران قرار گرفته است. به علت برخورداری از آب و هوای معتدل در طول سال، جاذبه های طبیعی و گردشگری مانند آبشارها، جنگل ها، سازه های مدرن و.... در کنار اقتصاد غنی و پویا - دومین کشور ثروتمند جهان پس از سوئیس - همیشه از مهم ترین مقصدهای گردشگران و مهاجران در سراسر جهان به شمار می رود.

ملبورن به عنوان قطب مهم هنر، فرهنگ و مد، ورزش، تفریح و جهانگردی در استرالیا شناخته می گردد. ملبورن در ایالیت ویکتوریا در استرالیا قرار گرفته است که در میان شهرهای استرالیا، لقب بوستانشهر (Australias Garden City) را گرفته است. این شهر چندین بار به عنوان برترین شهر جهان برای زندگی معرفی شده است. ملبورن، شهری پر از فرهنگ های گوناگون، تفریح های مجذوب کننده و نمایشگاه های هنری در استرالیا است که می توانید به راحتی بیش از یک هفته را در آن به تفریح بپردازید و پشیمان نشوید. در ادامه می توانید ویدیویی از دیدنی های ملبورن را دیدن کنید:

منبع: کجارو
انتشار: 26 دی 1400 بروزرسانی: 26 دی 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2102

به "تور استرالیا: دیدن کنید: جاذبه های گردشگری ملبورن، استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا: دیدن کنید: جاذبه های گردشگری ملبورن، استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید