تور ارزان ویتنام: تور مجازی هانوی ؛ مرکز زیبای ویتنام

به گزارش مجله آیرخ، هانوی، مرکز جمهوری سوسیالیستی ویتنام، مرکز فرهنگی، سیاسی، تجاری و گردشگری این کشور است که در این قسمت از تورهای مجازی به آن سفر خواهیم کرد.

تور ارزان ویتنام: تور مجازی هانوی ؛ مرکز زیبای ویتنام

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ارزان ویتنام تجربه کنید و از شهرهای هوشی مین و هانوی ویتنام دیدن کنید.

ویتنام یکی از کشورهای بسیار زیبا و مجذوب نماینده شرق آسیا است. این کشور با طبیعت بسیار زیبا و مجذوب نماینده، کنار آب وهوای مطبوع، فرهنگ به خصوص، آداب و رسوم منحصربه فرد و تاریخ جالب توجه، از جمله منطقه ها شرق آسیا است که توجه هر گردشگری را به خود جلب می نماید.

هانوی دومین شهر بزرگ کشور ویتنام است. این شهر با 3,329 کیلومتر مربع وسعت، تاریخی سه هزار ساله دارد! این شهر از زمان پادشاهانی همانند شاه تانگ لانگ تا زمان اشغال شدن از طریق فرانسوی ها در دهه 70، نام های متنوعی داشته است. هانوی در قرن پنجم میلادی کشف شد. در سال 1831، نام هانوی برای این شهر انتخاب شد. هانوی از دو لفظ ویتنامی Ha به معنی رود و Noi به معنی داخل یا درون تشکیل می گردد. نام شهر هانوی به خوبی محل جغرافیایی آن میان دو رود هونگ ها (Hồng Hà) و تو لیچ (Tô Lịch) را نشان می دهد.

بعلاوه، هانوی جزو شهرهایی از جهان است که در عرصه فراوری ناخالص داخلی از سال 2008 سرعت و پیشرفت بسیار بالایی داشته است. علاوه بر این، فراوریات صنعتی، تجارت و توریسم، بزرگ ترین صنایع این شهر به حساب می آیند. همراه ما باشید تا در جدیدترین قسمت از سری تورهای مجازی، از این شهر زیبا و بی نهایت مجذوب نماینده، تماشا کنیم.

هانوی یک شهر مقرون به صرفه است و این مورد، علاقه جهانگرد ها به بازدید از آن را بیشتر می نماید. علاوه بر این، جاهای تماشای هانوی از تنوع بالایی برخوردار است و بر مجذوب نمایندهیت آن افزوده است. قصر درباری تانگ لنگ (Imperial Citadel of Thăng Long)، موزه هو چوی (Ho Chi) و تماشای های دیگر، از جمله جاذبه های گردشگری هانوی محسوب می شوند. هانوی به داشتن رودخانه های متنوع مشهور است. بزرگ ترین رود این شهر که هو تای (Hồ Tây) نام دارد، در ناحیه شمال شرق مرکز ویتنام واقع شده است. اطراف این رودخانه و در ناحیه خشکی آن، معبدها و تماشای های زیادی وجود دارد.

شهر هانوی محله ها و خیابان های زیبا و مجذوب نمایندهی نیز دارد. محله قدیمی هوان کین (Hoan Kien) یکی از این جاذبه ها است. این خیابان، معماری کلاسیک شهر هانوی را به تصویر می کشد و بازدید از آن، به مرور تاریخچه مرکز ویتنام شباهت دارد. شهر ویتنام در ابتدای قرن بیستم تنها 30 خیابان داشت. همه این خیابان ها، اکنون به بافت کلاسیک شهر تبدیل شده اند و از آن ها به عنوان تماشای های هانوی یاد می گردد.

وجود بازارهای مختلف، برگزاری مراسم متنوع و در کل، عناصر مجذوب نماینده فرهنگی مختلفی که در این شهر کنار هم آمده اند، در کنار جاذبه های طبیعی تماشای مثل رودخانه ها و پوشش گیاهی سرسبز شهر، کاری می نمایند تا جهانگرد های سراسر جهان به این شهر جذب شده و از آن بازدید نمایند.

از طریق بخشی که در بالا قرار داده شده است، می توانید به صورت مجازی از هانوی بازدید کنید. خبرنگاران به صورت روزانه، مطالب مختلفی با موضوع تورهای مجازی و سفرهای تصویری منتشر می نماید. اگر به این مطالب علاقه مند هستید، بازدید روزانه را از خبرنگاران از قلم نیاندازید.

منبع: کجارو / airpano.com
انتشار: 18 فروردین 1401 بروزرسانی: 18 فروردین 1401 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2180

به "تور ارزان ویتنام: تور مجازی هانوی ؛ مرکز زیبای ویتنام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ویتنام: تور مجازی هانوی ؛ مرکز زیبای ویتنام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید