تیم آینده متعلق به فدراسیون دوچرخه سواری است، پتروشیمی هم به تور اندونزی رفته است

به گزارش مجله آیرخ، خبرنگاران: دبیر فدراسیون دوچرخه سواری گفت: تیم آینده که به رقابت های اندونزی اعزام شده به نوعی متعلق به فدراسیون است و برای تغذیه تیم های ملی و یاری به آماده سازی ملی پوشان تشکیل شده است.

تیم آینده متعلق به فدراسیون دوچرخه سواری است، پتروشیمی هم به تور اندونزی رفته است

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

اصغر خالقی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: سه تیم از ایران برای حضور در تور بین المللی اندونزی دعوت شدند که از این میان، دانشگاه آزاد به این مسابقات نرفت و تیم های پتروشیمی و آینده به این کشور اعزام شدند. تیم آینده که چند ماهی است تشکیل شده و حق ثبت آن نیز پرداخت شده، با حمایت فدراسیون به این مسابقات رفته است.

او ادامه داد: پتروشیمی هم با هزینه خودش به اندونزی رفته ولی به هر حال نماینده کشورمان است و امیدواریم حضوری پیروز در این تورنمنت داشته باشد. تیم آینده هم به نوعی متعلق به فدراسیون است و برای تغذیه تیم های ملی و یاری به آماده سازی ملی پوشان تشکیل شده است.

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص تور آذربایجان نیز اعلام کرد: بیست و هشتمین دوره این تور به انتها رسید و خوشبختانه شاهد برگزاری رقابت های خوبی در این دوره بودیم.

وی ادامه داد: مسئولین فدراسیون جهانی هم از این مسابقات راضی بودند اما با این حال برای برطرف شدن بعضی نقاط ضعف قرار شد آنان گزارش های خود را به فدراسیون بدهند تا به این ترتیب به برطرف کردن آنها بپردازیم. البته در بخش داوران شاهد ناهمانگی هایی بودیم که در دوره های بعدی برطرف خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 389

به "تیم آینده متعلق به فدراسیون دوچرخه سواری است، پتروشیمی هم به تور اندونزی رفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم آینده متعلق به فدراسیون دوچرخه سواری است، پتروشیمی هم به تور اندونزی رفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید