حریفان تیم قم در لیگ دسته یک والیبال کشور معین شد

به گزارش مجله آیرخ، به گزارش خبرنگاران، فصل جدید لیگ دسته اول والیبال مردان کشور از اواخر آبان شروع می گردد و فدراسیون والیبال این رقابت ها را با ساختار و شمایل جدید برگزار می نماید و همانند سال های گذشته، قم در این رقابت ها صاحب نماینده است.

حریفان تیم قم در لیگ دسته یک والیبال کشور معین شد

تیم والیبال افق قم، سال جاری به نمایندگی از استان قم در لیگ دسته اول به میدان می رود و تیم های مقاومت تهران، شهدای رامسر، شهرداری کرج و ملوان حریفان افق هستند که تیم ها به صورت رفت و برگشت در مرحله گروهی با هم دیدار می نمایند.

این مسابقات در فرمت جدید، در چهار گروه برگزار می گردد به طوری که مرحله اول مسابقات به صورت دوره ای برگزار می گردد و تیم های پنجم و ششم حذف می شوند تا چهار تیم برتر هر گروه به مرحله بعدی صعود نمایند.

تیم های اول تا چهارم گروه های یک و دو و گروه های سه و چهار به صورت ضربدری با یکدیگر رقابت می نمایند و در نهایت 4 تیم برتر به صورت متمرکز مرحله نهایی را برگزار می نمایند و دو تیم راهی لیگ برتر خواهند شد و تیم افق قم برای صعود از گروه 5 تیمی خود برای بقا نباید پنجم گردد.

تیم کریمه قم در 2 سال اخیر نماینده استان قم در لیگ دسته اول کشور بوده است که سال جاری به دلیل مسائل مالی از حضور در این مسابقات کناره گیری نموده است و باشگاه افق جانشین کریمه در این رقابت ها شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 142

به "حریفان تیم قم در لیگ دسته یک والیبال کشور معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریفان تیم قم در لیگ دسته یک والیبال کشور معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید