مهدی: می خواهیم بخشی از تعطیلات نیم فصل را به نوروز و روزهای فیفا منتقل کنیم

به گزارش مجله آیرخ، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت که این کمیته در نظر دارد بخشی از تعطیلات نیم فصل لیگ برتر را به نوروز و همچنین روزهای فیفا انتقال دهد.

مهدی: می خواهیم بخشی از تعطیلات نیم فصل را به نوروز و روزهای فیفا منتقل کنیم

به گزارش خبرنگاران، سهیل مهدی درباره برنامه اعلام شده تا انتها نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال گفت: مطابق همین زمان بندی ها باید پیش برویم و امیدوارم تعطیلات نیم فصل را به گونه ای طراحی کنیم که تیم ها حداکثر استفاده را ببرند. برای پنجره جابجاییی محدودیت زمانی داریم و زمان بندی فوق، صددرصد جای خودش باقی است. برگزاری چهار بازی معوقه در چهار، پنج هفته سخت بود که با همکاری دوستان و تیم ها مسجل شد. انتظار داشتیم یک هفته زودتر تمام گردد که با شرایط جدول و مناسبت ها، این شیوه بهترین حالت بود که به آن رسیدیم.

وی درباره برنامه فشرده بازی های ملی و لیگ قهرمانان آسیا در بهار 1400 گفت: علاوه بر بازی ها، جام حذفی را هم داریم و اگر تیم های ایرانی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود نمایند، AFC تا 30 آذر سال آینده، فینال بازی ها را برنامه ریزی نموده است. شرایطی از سوی فیفا و AFC ایجاد شده و اولین بار است اینقدر تقویم نابسامانی داده اند. مشکلاتی برای میزبانی مسابقات جام دنیای پایه و فوتسال به خاطر کرونا ایجاد شد که دامنگیر ما شده است.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ که با برنامه تهران ورزشی گفت وگو می کرد، درباره جابجایی نیم فصل گفت: جابجایی مطابق قانون، پس از هفته پانزدهم شروع می گردد. کوشش می کنیم تعطیلات را به صورتی طراحی کنیم که از بخشی از آن، این طرف سال باشد و بقیه آن را به روزهای فیفا و عید منتقل کنیم. شرایط اقامت و سفرها در تعطیلات نوروزی مشکل است.

مهدی با بیان اینکه هنوز تصمیم نهایی در این باره گرفته نشده، اعلام کرد: باید چند هفته قانونی برای جابجایی قائل شویم که این زمان رسماً اعلام می گردد. حداقل باید سه هفته زمان جابجایی داشته باشیم. ممکن است تعطیلات در این سه هفته به صورت کامل فیکس نگردد و شناور باشد. شاید بخشی از نیم فصل به آن طرف سال منتقل گردد تا تیم ها به جابجایی خود برسند و استراحت نمایند. به تأییدهای دیگری هم احتیاج داریم و باید آن را با تیم ها در میان بگذاریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی با اشاره مجدد به فشردگی تقویم بازی ها در ابتدای سال 1400 گفت: در ماه های فروردین و خرداد، سرمربی تیم ملی چند روز قبل از فیفادی برای هماهنگی بازیکنان و اردوی تیم درخواست زمان داشت. تیم ملی چند روز قبل از فیفادی به اردو برود. این هم تعطیلات اجباری است که به ما تحمیل شده و باید آن را بپذیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1619

به "مهدی: می خواهیم بخشی از تعطیلات نیم فصل را به نوروز و روزهای فیفا منتقل کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی: می خواهیم بخشی از تعطیلات نیم فصل را به نوروز و روزهای فیفا منتقل کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید