حضور صالحی امیری در فدراسیون تنیس روی میز

به گزارش مجله آیرخ، رئیس کمیته ملی المپیک در با حضور در فدراسیون تنیس روی میز، با رئیس و سایر مسئولان این فدراسیون ملاقات و گفت وگو کرد.

حضور صالحی امیری در فدراسیون تنیس روی میز

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز، سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته المپیک به همراه کیکاووس سعیدی دبیرکل، مجید کیهانی و محسن رضوانی 2 عضو هیئت اجرایی، پیمان فخری رئیس مرکز تیم های ملی و محمود عبداللهی مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک ظهر امروز از فدراسیون تنیس روی میز بازدید کردند.

در جلسه ای که بین ریاست کمیته المپیک و هیئت همراه با مهرداد علی قارداشی ریاست فدراسیون و با حضور پیمان حسنی دبیر و فاطمه کیوانی نایب رئیس فدراسیون برگزار گردید، ابتدا با خوشامدگویی ریاست فدراسیون همراه بود و پس از آن گزارشی توسط دبیر و نایب رئیس بانوان فدراسیون ارائه و شرایط آمادگی ملی پوشان و همچنین نحوه شرکت در مسابقات انتخابی المپیک مورد آنالیز نهاده شد.

صالحی امیری افتخارات کسب شده در سال های اخیر را مورد تقدیر قرار داد و این رشته المپیکی علاوه بر بعد قهرمانی در بعد همگانی از قابلیت های ویژه ای برخوردار است و کمیته المپیک کوشش می نماید که با بسترسازی و رایزنی با نهادهای مختلف شرایط عمومی کردن این رشته جذاب و پرتحرک را درسطوح مختلف جامعه ایجاد کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1607

به "حضور صالحی امیری در فدراسیون تنیس روی میز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور صالحی امیری در فدراسیون تنیس روی میز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید