تور اروپا ارزان: برای تماشاگران فینال لیگ قهرمانان اروپا در پارک کاردیف اقامتگاه موقت به پا شد

به گزارش مجله آیرخ، برای فینال لیگ قهرمانان اروپا در کاردیف ولز اردوگاه هایی با 2 هزار چادر به همراه ملافه، دوش آب گرم و حتی تلویزیون های HD فراهم شده است.

تور اروپا ارزان: برای تماشاگران فینال لیگ قهرمانان اروپا در پارک کاردیف اقامتگاه موقت به پا شد

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

تیم های فوتبال رئال مادرید و یوونتوس از ساعت 23:15 امشب (شنبه) در ملاقات فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه میلنیوم شهر کاردیف ولز به مصاف هم می فرایند تا تکلیف قهرمان فصل 2016-2017 این رقابت ها معین گردد.

پلیس ولز از سرقت 13 بلیت ملاقات فینال لیگ قهرمانان اروپا از هتلی در نزدیکی فرودگاه کاردیف اطلاع داد. پلیس در حال جستجو برای یافتن سارقان این بلیت ها است و هشدار داده کسانی که این بلیت ها را در بازار سیاه خریداری نمایند، شناسایی و از ورودشان به ورزشگاه میلنیوم جلوگیری خواهد شد.

رسانه های بریتانیایی پیش بینی نموده اند بیش از 100 هزار طرفدار بدون بلیت به کاردیف سفر نمایند، این در حالی است که ظرفیت ورزشگاه میلنیوم تنها 74 هزار و 500 نفر است و بلیت های این بازی از پیش به فروخته شده است. این رسانه ها پیش بینی نموده اند که ترافیک سنگینی در خیابان های منتهی به ورزشگاه شکل بگیرد.

در آستانه برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا در ولز، تمامی هتل های شهر به سرعت پر شده و اقامتگاه های موقت در زمین های Pontcanna برای کسانی که نتوانسته اند جایی برای اقامت پیدا نمایند، ایجاد شده است.

ده ها هزار نفر از هواداران فوتبال برای تماشا فینال لیگ قهرمانان اروپا راهی کاردیف شده اند. برای این افراد، شرکت خصوصی Campingninja با حمایت شورای کاردیف، اقامتگاه های موقتی ایجاد نموده است. البته قیمت این چادرها آنچنان ارزان نیست. قیمت هر شب به ازای هر نفر بین 50 تا 125 یورو متغیر است.

این چادرها در فاصله نزدیکی از ورزشگاه ملی ولز، جایی که فینال قهرمانان اروپا در آن برگزار می گردد، قرار گرفته است. در کنار این اقامتگاه ها، چادرهای بسیار لوکس و باشکوه هم ایجاد شده و مسئولان به تماشاگران اطلاع داده اند که می توانند چنین اقامتگاه هایی هم اجاره نمایند.

در سال 2008، در زمین های Pontcanna میزبانی رویداد ملی Eisteddfod انجام گرفت اما در آن سال مسائل زیادی از جمله سیل و زهکشی به علت نصب کفپوش های موقت به وجود آمد. اما شرکت Campingninja خاطرنشان کرد تجربه ایجاد چنین اقامتگاه هایی در رویدادهای بزرگ دنیای مانند المپیک و پارا المپیک 2012 لندن دارد. Campingninja گفت:

این شهر زمینه فراهم کردن میزبانی فوق العاده برای برگزاری یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی دنیا را دارد و ما می خواهیم هواداران تجربه ای ارزان، راحت و فراموش نشدنی داشته باشند.

منبع: کجارو / تسنیم / walesonline.co.uk
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2209

به "تور اروپا ارزان: برای تماشاگران فینال لیگ قهرمانان اروپا در پارک کاردیف اقامتگاه موقت به پا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: برای تماشاگران فینال لیگ قهرمانان اروپا در پارک کاردیف اقامتگاه موقت به پا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید