خبرنگاران اشکِ رئال در مستایا در آمد

به گزارش مجله آیرخ، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال رئال مادرید در دیدار خارج از خانه مقابل والنسیا که به خفاش ها مشهور است با شکست سنگین چهار بر یک روبرو شد. سه گل میزبان از روی نقطه پنالتی به دست آمد.

خبرنگاران اشکِ رئال در مستایا در آمد

به گزارش خبرنگاران؛ این دیدار حساس یکشنبه شب از هفته نهم لیگ فوتبال باشگاه های اسپانیا به میزبانی والنسیا و در ورزشگاه مستایا برگزار گشت و در نهایت خفاش ها پیروز به کسب پیروزی بزرگ چهار بر یک شدند.

کار در حالی آعاز شد که رئال، هازارد و کاسمیرو را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار نداشت.

رئال مادرید مثل همیشه بازی را تهاجمی آغاز کرد و انتظار این تیم برای رسیدن به گل تنها 23 دقیقه طول کشید و در این دقیقه، کریم بنزما با شوتی تماشایی از پشت محوطه جریمه برای کهکشانی ها گلزنی کرد.

در ادامه والنسیا صاحب پنالتی شد که کورتوآ ابتدا ضربه را گرفت و در برگشت موسی دروازه رئال را گشود اما داور پنالتی را تکرار کرد. در نهایت سولر تکرار ضربه را تبدیل به گل تساوی کرد.

حملات میزبان ادامه یافت و در دقیقه 43 ضربه گومز پس از برخورد به واران از خط دروازه رئال عبور کرد که ابتدا داور گل تشخیص نداد اما با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی مشخص شد که میزبان به گل دوم دست یافته تا والنسیا نیمه نخست را دو بر یک برنده شود.

در دقیقه 52 گومز اروگوئه ای در آستانه گلزنی با خطای مارسلو سرنگون شد و داور برای دومین بار نقطه پنالتی را برای میزبان نشان داد. سولر پیروز شد گل دوم خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده تا حساب کار سه بر یک به سود والنسیا شود.

در دقیقه 60 سرخیو راموس به وضوح توپ را با دست کنترل کرد و بازهم سیستم کمک داور ویدئویی به کمک میزبان آمد تا داور دوباره اعلام پنالتی کند. در نهایت سولر در گلزنی از روی نقطه پنالتی هت تریک کرد.

در ادامه حملات احساسی رئال راه به جایی نبرد تا شاگردان زین الدین زیدان با شکست سنگین چهار بر یک، مستایا را ترک کنند.

رئال مادرید که مدافع عنوان قهرمانی است با این شکست در امتیاز 16 باقی ماند و به رتبه چهارم نزول کرد و والنسیا هم 11 امتیازی شد.

هم اکنون، سوسیداد با 20 امتیاز صدرنشین لالیگا است و ویارئال با 18 و اتلتیومادرید با 17 امتیاز در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1490

به "خبرنگاران اشکِ رئال در مستایا در آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اشکِ رئال در مستایا در آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید