لیگ قهرمانان اروپا ، بازگشت های رویایی در لندن و دورتموندلیگ قهرمانان اروپا ، اتحاد آلمانی ها علیه کونته و اینتر

به گزارش مجله آیرخ، لیگ قهرمانان اروپا یک شب پرحادثه را پشت سر گذاشت و بازی های آن پر بود از صحنه های بدیع و هیجان انگیز که باعث شد تماشاگران حاضر در استادیوم ها و میلیون ها بیننده تلویزیونی به وجد بیایند.

لیگ قهرمانان اروپا ، بازگشت های رویایی در لندن و دورتموندلیگ قهرمانان اروپا ، اتحاد آلمانی ها علیه کونته و اینتر

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، در گروه F لیگ قهرمان اروپا تیم بارسلونا با همه ستارگانش در مصاف با اسلاویا پراگ چک تن به تساوی بدون گل داد تا زنجیره ناکامی های این هفته نماینده اسپانیا تکمیل گردد. البته علی رغم این نتیجه بارسا با 8 امتیاز در صدر نهاده شده است.

در بازی دیگر این گروه چه کسی فکرش را می کرد بوروسیا دورتموند پس از یک ضربه محکم و سخت و دریافت دو گل در نیمه اول در خاتمه بازی با نتیجه 3 بر 2 مقابل اینتر میلان با عملکردی فوق العاده به پیروزی مهم برساند.

مارتینز در دقیقه 5 گل اول بازی را روی اشتباه خط دفاعی دورتموند به ثمر رساند. ماتیاس وچینو در دقیقه 40 نتیجه را دو بر صفر کرد. تیم دورتموند ناامیدانه به رختکن رفت اما معجزه ای در راه بود. با آغاز نیمه دوم ورق برگشت و اشرف حکیمی در دقیقه 51 روی یک کار گروهی گل اول را به ثمر رساند. جولین برانت در دقیقه 64 دورتموند را با گلش به بازی برگرداند. شاگردان کونته که در این نیمه به کلی غافلگیر شده بودند در دقیقه 77 دروازه شان توسط اشرف حکیمی دوباره باز شد تا شگفتی بزرگی در آلمان رخ دهد. با این پیروزی دورتموند با 7 امتیاز در صندلی دوم نهاده شد تا بخت صعودش به مرحله حذفی افزایش یابد.

  • کونته: از گفتن چیزهای تکراری خسته شده ام

آنتونیو کونته پس از این بازی به شدت عصبانی به نظر می رسید. او در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: در بازی مقابل بارسلونا نیز چنین اتفاقی برای ما رخ داد. ما در ابتدا پیش بودیم و سپس نتیجه را واگذار کردیم. در واقع شرایط امروز بدتر از آن بازی بود چرا که ما در این بازی با دو گل از حریف خود پیش بودیم. من واقعا نا امید هستم اما چیز جدیدی هم نمی توانم بگویم. از زدن حرف های تکراری خسته شده ام. بهانه های زیادی وجود دارد اما هر چه بگویم تکراری می گردد. امیدوارم آنهایی که باید یک سری چیزها را بفهمند، به خوبی متوجه شوند.

  • لیگ قهرمانان اروپا | اتحاد آلمانی ها علیه کونته و اینتر

  • بازی عجیب و غریب در لندن

در گروه H سیزده گل از خط دروزاه ها عبور کرد تا در خاتمه بازی ها آژاکس، چلسی و والنسیا مدعیان این گروه 7 امتیازی شوند.

در لندن تیم چلسی میزبان آژاکس بود و در یک بازی غیرقابل پیش بینی دو تیم در خاتمه به تساوی چهار بر چهار رسیدند البته اگر قانون داور ویدئویی اجر نمی شد چلسی این بازی را پنج بر چهار برنده می شد.

بتدا آبراهام در دقیقه 2 آژاکس را پیش انداخت اما در ادامه میزبان با پنالتی جورجینیو در دقیقه 5 به گل تساوی رسید. آژاکس سه بار از طریق پرومس در دقیقه 20، کپا دروازه بان چلسی در دقیقه 35 که در مهار یک ضربه آزاد ناکام ماند و توپ بعد از برخورد به تیر دروازه به سرش خورد و به درون دروازه رفت و فن دبیک در دقیقه 55 به گل رسید. اما آژاکس نتوانست رجحان خود را تا خاتمه حفظ کند.

آسپلیکوئتا در دقیقه 62 از اختلاف دو تیم کاست. اخراج بلیند در دقیقه 68 و فلتمن در دقیقه 69 آژاکس را 9 نفره کرد و چلسی از این فرصت بهترین بهره را برد و با دو گل جورجینیو در دقیقه 71 (از روی نقطه پنالتی) و جیمز در دقیقه 74 بازی را به تساوی کشاند.

در دیگر بازی این گروه، والنسیا در خانه 4 بر یک لیل را برد. پارخو در دقیقه 66، سومااور (بازیکن حریف) در دقیقه 82، کوندوگبیا در دقیقه 84 و تورس در دقیقه 90 برای والنسیا و اوسیمن در دقیقه 25 برای لیل گل زدند.

  • شکست خانگی زنیت

تیم فوتبال لایپزیک پیروز شد در گروه G پیروزی بازی رفت مقابل زنیت را در روسیه تکرار کند تا گام بلندی برای صعود به دور بعدی بردارد. در این دیدار سردار آزمون 90 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت. دمه در دقیقه 50 و مارسل سابیتزر در دقیقه 63 برای میهمان گلزنی کردند.

در بازی دیگر این گروه لیون سه بریک بنفیکا را شکست داد.

در جدول رده بندی گروه G لیگ قهرمانان اروپا تیم لایپزیک آلمان با 9 امتیاز صدرنشین است. تیم های لیون فرانسه (7 امتیاز)، زنیت روسیه (4 امتیاز) و بنفیکای پرتغال (3 امتیاز) رتبه های دوم تا چهارم را در اختیار دارند.

در گروهH لیورپول در خانه به سختی با نتیجه دو بریک از سد خنک بلژیک گذشت و دیدار تیم های ناپل و سالزبورگ هم به تساوی یک بریک رسید. با نتایج بدست آمده در این گروه صعود تیم های لیورپول و ناپل که به ترتیب 9 و 8 امتیازی دارند مسجل شده است.

این بازی ها امشب نیز دنبال می گردد که برنامه آن به توضیح ذیل است:

گروه A

پاری سن ژرمن - کلوب بروژ ساعت 23:30

رئال مادرید - گالاتاسارای ساعت 23:30

گروه B

بایرن مونیخ - المپیاکوس ساعت 21:25

ستاره سرخ بلگراد - تاتنهام ساعت 23:30

گروهC

دیناموزاگرب - شاختار ساعت 23:30

آتالانتا - منچسترسیتی ساعت 23:30

گروه D

لوکوموتیو مسکو - یوونتوس ساعت 21:25

بایرلورکوزن - اتلتیکومادرید ساعت 23:30

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 601

به "لیگ قهرمانان اروپا ، بازگشت های رویایی در لندن و دورتموندلیگ قهرمانان اروپا ، اتحاد آلمانی ها علیه کونته و اینتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان اروپا ، بازگشت های رویایی در لندن و دورتموندلیگ قهرمانان اروپا ، اتحاد آلمانی ها علیه کونته و اینتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید