خبرنگاران تجهیزات ورزشی به 10 روستای لنگرود ارسال شد

به گزارش مجله آیرخ، رشت - خبرنگاران - تجهیزات ورزشی برای تجهیز و تاسیس 10 باب خانه ورزش روستایی به شهرستان لنگرود گیلان ارسال شد.

خبرنگاران تجهیزات ورزشی به 10 روستای لنگرود ارسال شد

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران گفت: در راستای برنامه های توسعه ورزش روستایی و پرکردن اوقات فراغت جوانان در روستاها، کاروان تجهیزات و ملزومات ورزشی برای تجهیز و تاسیس 10 باب خانه ورزش روستایی به لنگرود ارسال شد.

مریم بخشی اضافه کرد: این ملزومات و تجهیزات ورزشی شامل انواع توپ و تور رشته های مختلف ورزشی، انواع راکت ، شطرنج ، فوتبالدستی ، میز تنیس روی میز و سایر ملزومات ورزشی که بتوان به راحتی به امر ورزش پرداخت به روستاهای کم برخوردار از توابع شهرستان لنگرود ارسال شد.

وی ادامه داد: خانه ورزش روستایی طی سه سال اخیر و برای گسترش ورزش در روستاها در گیلان راه اندازی شده که این استان نزدیک به 100 خانه ورزش روستایی می باشد و امیدواریم که در تمامی روستاهای گیلان، خانه ورزش روستایی راه اندازی گردد.

وی بیان نمود: خوشبختانه تحولات خوبی در دو سال اخیر در مورد فعالیت های ورزشی در روستاها صورت گرفته که افزایش تعداد خانه های ورزش روستایی از دیگر اقداماتی بود که در سالهای اخیر با یاری شوراها و فرمانداری ها صورت گرفته است.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان در مورد نحوه فعالیت خانه ورزش روستایی اشاره و اعلام کرد: مکان هایی برای انجام فعالیت های ورزشی در روستاها شناسایی می گردد که پس از اعلام به اداره ورزش و جوانان گیلان، لوازم مورد احتیاج رشته های مختلف ورزشی از جمله شطرنج ، فوتبالدستی ، تنیس روی میز، بدمینتون و سایر لوازم ورزشی تهیه و در اختیار روستاها قرار می گیرد تا مردم آن منطقه برای پرداختن به امر ورزش با مشکل لوازم ورزشی روبرو نباشند.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1517

به "خبرنگاران تجهیزات ورزشی به 10 روستای لنگرود ارسال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تجهیزات ورزشی به 10 روستای لنگرود ارسال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید