خبرنگاران جاوید: هدفم در سال 99 حضور پرقدرت در جام جهانی فوتسال است

به گزارش مجله آیرخ، تهران- خبرنگاران- بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: هدف من در سال 99 حضور پرقدرت در مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا و جام جهانی است و امیدوارم بتوانیم برای کشورمان افتخارآفرینی کنیم

خبرنگاران جاوید: هدفم در سال 99 حضور پرقدرت در جام جهانی فوتسال است

مهدی جاوید در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در ابتدا سال نو را به مردم ایران تبریک گفت و در مورد عملکرد خود در سال 98 گفت: در لیگ برتر امسال، با توجه به اینکه در فضا و تیم جدیدی بودم، به نظر خودم توانستم عملکرد قابل قبولی داشته باشم و فرایند گلزنی هایی را که در چند سال اخیر داشتم، ادامه بدهم.

وی درباره بهترین و بدترین اتفاق فوتسالی سال 98، گفت: در سالی که گذشت اتفاق خیلی خاصی برای من رخ نداد و سال آرامی را پشت سر گذاشتم.

جاوید در پاسخ به این پرسش که با توجه به سال سخت پیش روی فوتسال ایران، آیا به نظر وی تیم ملی می تواند مانند دوره گذشته جام جهانی نتیجه خوبی بگیرد یا خیر، شرح داد: با توجه به شرایط موجود و مشکلاتی که برای تیم ملی به وجود آمد، کار بسیار سخت است اما ما تمام سعی خود را می کنیم تا بهترین اتفاق را برای تیم ملی کشورمان در رقابت های پیش رو، رقم بزنیم و مانند گذشته افتخارآفرینی کنیم.

جاوید در پاسخ به این پرسش همیشگی پایان سال که به اعتقاد وی بهترین بازیکن فوتسال ایران در سال 98 چه کسی بود؟ گفت: نمی توانم نفر خاصی را نام ببرم اما بازیکنانی مثل علیرضا جوان و سالار آقاپور بازیکنان جوان و با استعداد و خوبی هستند که امسال توانستند کیفیت خوبی از خودشان به نمایش بگذارند و امیدوارم این فرایند خود را ادامه دهند.

آقای گل لیگ برتر فوتسال در مورد فینال لیگ که قرار است اوایل سال 99 برگزار شود، خاطر نشان کرد: بازی سختی پیش رو داریم و امیدوارم، دیدار فینال با حضور تماشاگران برگزار شود تا هیجان و کیفیت این بازی در شان فوتسال ایران باشد و تماشاگران از این مسابقه لذت ببرند.

جاوید با بیان اینکه بهترین خاطره اش از ایام عید، دریافت عیدی از دست بزرگترها بود، گفت: خاطرات خوبی از ایام قدیم برای ما به جا مانده است و روزهای بسیار خوبی داشتیم؛ در مجموع در ایام نوروز و عیدهای قدیم همه چیز صمیمی تر بود.

وی در پایان شرح داد: هدف من در سال آینده حضور پرقدرت در مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا و جام جهانی است که امیدوارم بتوانیم برای کشورمان افتخارآفرینی کرده و دل مردم را شاد کنیم. امیدوارم سال جدید بهترین سال مردم ایران باشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1049

به "خبرنگاران جاوید: هدفم در سال 99 حضور پرقدرت در جام جهانی فوتسال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جاوید: هدفم در سال 99 حضور پرقدرت در جام جهانی فوتسال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید