راهنمای خرید برترین چراغ قوه بازار؛ نوردهی عالی با حمل ونقل آسان

به گزارش مجله آیرخ، چراغ قوه ها به صورت مدل های مختلفی در بازار وجود دارند و بر حسب مقدار و سایز قابلیت های مختلفی را نیز در اختیار کاربران قرار می دهند. اگر شما قصد خرید چراغ قوه را دارید، با ما در این مطلب همراه باشید، چرا که در راهنمای خرید برترین چراغ قوه خبرنگاران ، به معرفی و آنالیز 14 چراغ قوه باکیفیت و پرنور از برندهای مختلف می پردازیم تا با توجه به بودجه خود، برترین انتخاب را داشته باشید.

راهنمای خرید برترین چراغ قوه بازار؛ نوردهی عالی با حمل ونقل آسان

چراغ قوه دستی ای اسمارتر مدل W302

برند ای اسمارتر در سال 2022 چراغ قوه مدل W302 را روانه بازار نموده که قابلیت های بسیار خوبی دارد و به طور ویژه برای عملیات جستجو و نجات امدادگران طراحی شده است. این محصول برد بسیاری طولانی دارد و قادر است حداکثر تا 200 متر از محیط اطراف شما را روشن کند. این محصول تنها 100 گرم وزن دارد و این یعنی که کاربران برای حمل و نقل آن هیچ مسئله ای نخواهند داشت. یک باتری پرظرفیت 3000 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی این چراغ قوه در نظر گرفته شده که شارژدهی بسیار عالی دارد و در بیش ترین حالت (800 لومن) 2 ساعت و در کم ترین حالت (150 لومن) 4 ساعت مداوم روشن می ماند. جنس این چراغ قوه از آلیاژ آلومینیوم مورد استفاده در صنایع نظامی فراوری شده که مقاومت بسیار خوبی دارد و بعلاوه در شرایط آب وهوایی بارانی نیز هیچ مسئله ای برای استفاده از آن نخواهید داشت. رنگ نور این چراغ قوه مهتابی است و قابلیت چشمک زن نیز دارد. قدرت خروجی روشنایی این چراغ قوه با توجه به ال ای دی SS-T40/10W که در آن کار شده، بسیار بالاست.

چراغ قوه دستی نایت کر مدل TM10K

چراغ قوه دستی نایت کر مدل TM10K، مشخصات فنی و روشنایی در حد برترین چراغ قوه جهان را به کاربران ارائه می دهد و به همین علت نیز با قیمت بسیار بالایی به فروش می رسد. این محصول کیفیت ساخت فوق العاده خوبی دارد و از ترکیب تیتانیوم و آلومینیوم فراوری شده تا در برابر شدیدترین ضربات احتمالی آسیب نبیند. وزن این چراغ قوه حدود 500 گرم است و شش لامپ پرقدرت LED وظیفه نوررسانی در این محصول را برعهده دارند. نکته جالب در خصوص این محصول، روشنایی خیره نماینده 10,000 لومنی آن است که کاربران می توانند آن را بر روی 400 تا 2000 لومن هم تنظیم نمایند.

روی این کالا که محصول برترین مارک چراغ قوه ساز جهان است، دکمه Power و Mode تعبیه شده که قابلیت های مختلفی را به کاربران ارائه می دهد. نور خیلی زیاد (10,000 لومن) به مدت 7 ثانیه، نور زیاد (1000 لومن) حدود 2 ساعت، نور میانه (300 لومن) حدود 7 ساعت، نور کم (100 لومن) حدود 14 ساعت و نور خیلی کم (5 لومن) برای حدود 200 ساعت می تواند دوام بیاورد. سطوح روشنایی برترین چراغ قوه با برد بالا خبرنگاران در حالت روشنایی Turbo یا نور خیلی زیاد، گرمای بالایی رو فراوری می نماید، بنابراین برای جلوگیری از گرم شدن بدنه این حالت به طور اتوماتیک بر روی 7 ثانیه تنظیم شده است.

چراغ قوه دستی اسمال سان مدل ZY-1001

انواع مختلف چراغ قوه اسمال سان در فروشگاه خبرنگاران وجود دارد، اما مدل ZY-1001 به علت کیفیت عالی و قیمت مناسبش، رضایت 83 درصدی کاربران را به همراه داشته است. این محصول فوق العاده سبک است و وزن 75 گرمی آن به راحتی امکان حمل و نقل آن را به کاربران می دهد. اسمال سان این چراغ قوه را با بدنه آلومینیومی فراوری نموده تا در برابر ضربات و حوادث احتمالی کاملاً مقاوم باشد. این محصول می تواند تا حداکثر 300 متر از محیط اطراف شما را روشن کند و قابل استفاده در آب و هوای بارانی نیز است. رنگ نور این چراغ قوه مهتابی است و قابلیت چشمک زن نیز دارد. یک باتری پرظرفیت 3000 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی این چراغ قوه در نظر گرفته شده که شارژدهی بسیار خوبی دارد و در بیشترین حالت یعنی 800 لومن 2 ساعت و در کمترین حالت (150 لومن) 4 ساعت مداوم روشن می ماند.

چراغ قوه UV مدل HW-F600

چراغ قوه UV مدل HW-F600، اگرچه برترین چراغ قوه UV موجود در بازار نیست، اما کیفیت ساخت بسیار مطلوبی دارد و با قیمت مناسبی نیز در خبرنگاران به فروش می رسد. وزن این محصول حدود 55 گرم است و بدنه آلومینیومی آن نیز هم در برابر ضربات احتمالی و هم در برابر آب مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد. این چراغ قوه UV کاربرد بسیار زیادی دارد که از جمله آن می توان به تشخیص مدارک جعل شده نظیر کارت شناسایی، پاسپورت و اسکناس های تقلبی ، شناسایی لکه های مختلف مانند لکه خون و مواردی از این قبیل اشاره نمود. 21 لامپ LED درون این محصول مورد استفاده قرار گرفته که نسبت به سایر چراغ ها، 30 درصد روشنایی بیشتری دارند و حدود 12 سال عمر می نمایند. بعلاوه باید به طول موج 395 نانومتری این محصول، باتری نیم قلمی که انرژی آن را تأمین می نماید و نور آبی آن نیز اشاره کنیم.

چراغ قوه غواصی نایت کر مدل DL20

چراغ قوه غواصی نایت کر مدل DL20، یک محصول فوق حرفه ای است که تا عمق 100 متری در برابر فشار سطح آب دوام می آورد و حداکثر خروجی نور 1000 لومن را به کاربران ارائه می دهد. این محصول حدود 135 گرم وزن دارد و می تواند تا 235 متر از فضای محیط اطراف شما را روشن کند. یک باتری لیتیوم یونی قابل شارژ 18650 به عنوان منبع انرژی قوی ترین چراغ قوه غواصی جهان از برند نایت کر در نظر گرفته شده که در شدیدترین حالت نوری حدود یک ساعت و در کمترین حالت نیز تا 9 ساعت دوام می آورد. جنس بدنه این محصول از آلوزینک مقاوم است و حدود 11 لامپ نیز درون آن به انجام وظیفه می پردازند. این محصول قابلیت چشمک زن نیز دارد و چراغ های سفید و قرمز آن نیز می توانند به طور همزمان روشن شوند.

چراغ پیشانی فنیکس مدل MH71R USB-C

اگر برای انجام کارهای سخت نظیر کوه نوردی، غارنوردی یا کاوش در جنگل در پی خرید یک چراغ قوه پیشانی باکیفیت و پرنور هستید، فنیکس مدل MH71R USB-C را می توانید به عنوان برترین چراغ قوه پیشانی خبرنگاران مورد آنالیز قرار دهید. این محصول با حداکثر خروجی حالت نورافکن 2700 لومن در یک پرتو 755 فوتی به لطف LED Luminus SFT70، برای تشخیص خطرات در محل کار یا بخش های سخت مسیرهای پیاده روی عملکرد عالی دارد. وزن این محصول حدود 270 گرم است و به هیچ عنوان روی پیشانی شما سنگینی نمی نماید. بعلاوه باید به برد 230 متری این چراغ قوه پیشانی باکیفیت اشاره کنیم.

حالت نورافکن این چراغ قوه، که از Luminus SST20 90 CRI LED استفاده می نماید، با حداکثر روشنایی 500 لومن قادر است تا 8 ساعت روشن بماند. این محصول قابلیت نصب روی هر کلاه سخت یا کلاه کوهنوردی را دارد و طراحی پایه و گیره آن نیز با باز شدن سریع به کاربران این امکان را می دهد تا چراغ را به کمربند، پیراهن یا کوله پشتی خود وصل نمایند. بدنه این محصول از فولاد ضد زنگ فراوری شده که در برابر خوردگی، ضربه و آب کاملاً مقاوم است و در محدوده دمایی 31- تا 113 درجه فارنهایت می تواند دوام بیاورد. شارژ شدن باتری این محصول نیز از درگاه USB-C صورت می گیرد که سرعت بالاتری نسبت به درگاه میکرو USB دارد.

چراغ قوه دستی نایت کر مدل نیو پی 30

چراغ قوه دستی مدل نیو پی 30، یک محصول باکیفیت دیگر از برند نایت کر است که وزنی حدود 160 گرمی دارد و به هیچ عنوان برای حمل و نقل کاربران مشکل ساز نخواهد بود. روشنایی این محصول به نرخ مناسب 1000 لومن می رسد و قادر است تا حداکثر 615 متر از فضای محیط اطراف شما را روشن کند. یک باتری لیتیومی با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی برترین چراغ قوه پلیسی نایت کر در نظر گرفته شده که شارژدهی بسیار خوبی را به کاربران ارائه می دهد. این چراغ قوه از بدنه از جنس آلوزینک و آلومینیوم فراوری شده که مقاومت فوق العاده بالایی دارد و در شرایط آب و هوایی بارانی نیز می توان از آن استفاده کرد.

رنگ نور این چراغ قوه مهتابی است و قابلیت چشمک زن نیز دارد. این محصول مجهز به 5 سطح روشنایی و 3 حالت چشمک زن است و در برابر ضربات ناشی از سقوط از ارتفاع یک متری نیز کاملاً مقاوم است. علاوه بر باتری اصلی 5000 میلی آمپر ساعتی این محصول، شما می توانید از دو نوع باتری دیگر یعنی باتری 18650 یا دو عدد باتری CR123/RCR123 نیز بهره ببرید.

چراغ قوه نایت کر مدل TUP

برترین چراغ قوه ها لزوما مقدار بزرگی ندارند و این موضوع همان چیزی است که به طور کامل در چراغ قوه نایت کر مدل TUP مشهود است. این چراغ قوه گران قیمت تنها 53 گرم وزن دارد و ابعاد آن نیز طوری است که به راحتی درون جیب کاربران قرار می گیرد. با این حال اما حداکثر روشنایی 1000 لومن را به کاربران ارائه می دهد که برای چنین ابعادی واقعا عالی است. این چراغ قوه مجهز به فناوری تنظیم دمایی پیشرفته است که دما را بر اساس شرایط کار و شرایط محیطی تنظیم می نماید. یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 1200 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه این محصول در نظر گرفته شده که شارژدهی مناسبی را به کاربران ارائه می دهد.

این محصول دارای پنج سطح نوری و چهار حالت کاربری است و شارژ شدن آن نیز به وسیله درگاه میکرو USB حدود 4 الی 5 ساعت به طول می انجامد. این محصول از آلومینیوم با پوشش آنودایزینگ آلومینیوم فراوری شده که مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربات دارد و از استاندارد ضدآب نیز پشتیبانی می نماید. نایت کر برای این محصول خود یک نمایشگر کوچک روی بدنه در نظر گرفته که به کاربران اطلاعاتی در خصوص اندازه شارژ دستگاه می دهد. بعلاوه باید به نشانگر شارژ این محصول نیز اشاره کنیم.

چراغ قوه دستی رونیکس مدل RH-423

چراغ قوه دستی مدل RH-423، یک محصول فوق العاده باکیفیت از برند ایرانی رونیکس است که حدود 430 گرم وزن دارد و ابعاد آن نیز به 19.5x9.8x16 میلی متر می رسد. این چراغ قوه قادر است تا حداکثر 500 متر از محیط اطراف شما را روشن کند و حداکثر روشنایی 300 لومن را به کاربران ارائه دهد. جنس این محصول از پلاستیک سخت فراوری شده که در برابر ضربات احتمالی مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. باتری قابل شارژ این محصول نیز شاژردهی مناسبی را ارائه می دهد. این چراغ قوه جان سخت گواهی مقاومت در برابر آب را نیز دارد و می تواند نور را به صورت چشمک زن نیز پرتاب کند.

چراغ قوه توبیز مدل شارژی کد torch 95

اگر در پی برترین چراغ قوه برای شکار، کمپینگ، کوه نوردی و مسافرت هستید، پیشنهاد ما به شما چراغ قوه توبیز مدل شارژی کد torch 95 است که قیمت مناسبی نیز دارد. وزن این چراغ قوه باکیفیت حدود 1000 گرم است و از بدنه ای آلومینیومی با روکش پلاستیکی فراوری شده که در برابر شوک های ضربه ای از خود مقاومت بسیار خوبی نشان می دهد. این محصول نوری به رنگ مهتابی دارد و حداکثر روشنایی 3000 لومن آن، تاریکی شب را به روشنایی روز برای شما تبدیل می نماید. این چراغ قوه توبیز قادر است حداکثر 500 متر از محیط اطراف شما را روشن کند و از 5 حالت نوردهی نیز بهره می برد که 3 حالت آن نور معمولی (شدت کم، میانه و زیاد) و دو حالت آن به صورت چشمک زن (حالت آرام و سریع) است.

منبع تغذیه چراغ قوه شارژی توبیز یک باتری لیتیومی 10000 میلی آمپر ساعتی است که با هر بار شارژ در حالت نور میانه، حدود 12 ساعت کار می نماید. قابلیت تنظیم لنز برای کاربران در این محصول در دسترس قرار گرفته است که با چرخاندن آن، نور متمرکز یا پخش می گردد. این چراغ قوه از استاندارد ضد آب IP55 نیز پشتیبانی می نماید. شارژ شدن باتری پرظرفیت این محصول نیز به وسیله درگاه USB-C صورت می گیرد و به حدود 6 ساعت زمان احتیاج دارد.

چراغ قوه نایت کر مدل تی کی لی

برند نایت کر محصولات بسیار باکیفیتی را روانه بازار می نماید که چراغ قوه مدل تی کی لی، یکی از آن هاست. این چراغ قوه فوق العاده سبک وزن است و ابعاد 70x10x10 میلی متری آن، به کاربران این امکان را می دهد تا آن را درون جیب خود قرار دهند. این چراغ قوه باکیفیت از بدنه ای پلاستیکی کاملاً مقاوم در برابر ضربه ها و آب فراوری شده تا کاربران نگرانی از این بابت نداشته باشند. رنگ نور این چراغ قوه مهتابی است و قابلیت چشمک زن نیز دارد. قدرت خروجی روشنایی این چراغ قوه با توجه به LED که در آن کار شده، حداکثر 300 لومن است و تا 70 متر از محیط اطراف شما را به راحتی روشن می نماید.

باتری لیتیوم یونی 130 میلی آمپر ساعتی، به عنوان منبع تغذیه این محصول در نظر گرفته شده که در حدود یک ساعت به طور کامل شارژ می گردد. این محصول بعلاوه دو چراغ کمکی قرمز و آبی روی فریم کناری اش دارد که می تواند به عنوان موقعیت یاب برای علامت دادن در شرایط اضطراری و کارهای دیگر مورد استفاده قرار گیرد. به لطف APC یا فناوری پیشرفته قطع برق، تخلیه پارازیتی چراغ قوه تی کی لی فقط 1 میکروآمپر است و این یعنی که پس از مدت ها استفاده نشدن، همچنان شارژ زیادی خواهد داشت.

چراغ قوه دستی اسمال سان مدل پلیسی

چراغ قوه دستی مدل پلیسی، برترین چراغ قوه مقرون به صرفه قیمت اسمال سان موجود در فروشگاه خبرنگاران است که حدود 80 گرم وزن دارد و برای حمل و نقل کاربران، یک گزینه ایده آل محسوب می گردد. اسمال سان برای فراوری این محصول از بدنه ای آلومینیومی استفاده تا چراغ قوه در برابر حوادث احتمالی و ضربات به این راحتی ها آسیب نبیند. رنگ نور این چراغ قوه مهتابی است و قابلیت چشمک زن نیز دارد. این محصول با توجه به قیمتی که در آن به فروش می رسد، نور بسیار خوبی دارد و از یک لنز قابل تنظیم نیز در بخش جلویی بهره می برد که می توان با چرخاندن آن، نور را متمرکز یا پخش کرد. شارژ شدن باتری این محصول به وسیله درگاه میکرو USB صورت می گیرد و با یک بار شارژ شدن به صورت کامل، قادر است تا حدود 45 دقیقه روشن بماند. این چراغ قوه به همراه متعلقات آن، درون یک جعبه مقاوم به شما تقدیم می گردد.

چراغ قوه دستی نکس تول مدل NE20030

چراغ قوه دستی نکس تول مدل NE20030 به ظاهر یک چراغ قوه معمولی است، اما به راحتی می تواند عملکرد شش محصول مختلف را به شما ارائه دهد. این محصول می تواند چراغ قوه، لامپ، پاوربانک، چراغ خطر، هشدار دهنده نوری و صوتی و حتی چراغ مطالعه باشد. در واقع کارنمودهای مختلف این محصول، در کالبد چراغ قوه حرفه ای ظاهر شده که 210 گرم وزن دارد و بدنه از جنس پلاستیک و آلومینیوم آن نیز در برابر ضربات احتمالی از خود مقاومت نشان می دهد. نکس تول برای این محصول از یک باتری لیتیوم یونی 2600 میلی آمپر ساعتی استفاده نموده که شارژدهی مناسبی را به کاربران ارائه می دهد. رنگ نور این چراغ قوه مهتابی است و قابلیت چشمک زن نیز دارد. این محصول بعلاوه از یک لنز قابل تنظیم نیز در بخش جلویی بهره می برد که می توان با چرخاندن آن، نور را متمرکز یا پخش کرد.

چراغ قوه شارژی پرودو مدل PD-LS5WFL

چراغ قوه شارژی پرودو مدل PD-LS5WFL، یک محصول فوق العاده باکیفیت با طراحی ظریف و مجذوب کننده و وزن 540 گرمی است که قابلیت های بسیار کاربردی را به کاربران ارائه می دهد. این چراغ قوه بدنه ای آلومینیومی و پلاستیکی دارد تا در برابر حوادث احتمالی و ضربات مقاوم نیز باشد. این محصول بعلاوه از گواهینامه ضد آب IP44 پشتیبانی می نماید و رنگ نور آن نیز مهتابی است. قدرت خروجی روشنایی پرودو مدل PD-LS5WFL با توجه به LED که در آن کار شده، حداکثر 600 لومن است و تا 150 متر از محیط اطراف شما را به راحتی روشن می نماید.

پرودو از یک باتری پرظرفیت به عنوان منبع انرژی این محصول استفاده نموده که 2 الی 4 ساعت شارژدهی ارائه می دهد. این محصول بعلاوه قابلیت استفاده به عنوان پاوربانک را نیز دارد و در صورتی که گوشی هوشمندتان شارژی نداشته باشد، در حد چند درصد می تواند آن را شارژ کند. این چراغ قوه برای نگهبانی در شب، علامت دادن در شرایط های اضطراری از فاصله خیلی دور و موارد دیگر بسیار مناسب است. پرودو مدل PD-LS5WFL فاصله کانونی قابل تغییر دارد و می توانید در صورت احتیاج نور را متمرکز کنید.

سخن پایانی

چراغ قوه، یکی از ضروری ترین و کاربردی ترین ابزارهای موجود در بازار است که در شرایط مختلف می توان از آن بهره برد. این ابزار ها معمولاً وزن بسیار کمی دارند تا به راحتی بتوانید آن ها را در کوهنوردی، کمپینگ و سفر همراه خود داشته باشید. در این مطلب به معرفی و آنالیز 14 چراغ قوه باکیفیت و پرنور از برندهای مختلف پرداختیم تا اگر نیت به خرید چراغ قوه دارید، بتوانید با توجه به بودجه خود، ایده آل ترین گزینه را از فروشگاه آنلاین خبرنگاران انتخاب کنید.

شما تجربه استفاده از کدام محصول معرفی شده را دارید؟ به نظر شما کدام یک از این چراغ قوه های موجود در فهرست ارزش خرید بالاتری دارد؟ لطفاً نظرات خود را در این رابطه با ما و سایر کاربران خبرنگاران به اشتراک بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 تیر 1402 بروزرسانی: 12 تیر 1402 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2441

به "راهنمای خرید برترین چراغ قوه بازار؛ نوردهی عالی با حمل ونقل آسان" امتیاز دهید

1 کاربر به "راهنمای خرید برترین چراغ قوه بازار؛ نوردهی عالی با حمل ونقل آسان" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین چراغ قوه بازار؛ نوردهی عالی با حمل ونقل آسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید