رتبه اول صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش مجله آیرخ، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور مالی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: صندوق کارآفرینی امید با خدمات خوب و قابل قبولی که ارائه نموده رتبه اول استان و کشور را در اختیار دارد.

رتبه اول صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد

سید حشمت الله صمیمی دوست اضافه کرد: طی این هفته بیشتر طرح ها و پروژه های که بازدید داشتیم و مورد بهره برداری قرار گرفتند بخش مهمی مربوط به صندوق کارآفرینی امید بود.

وی با اشاره به اینکه سوله این واحد راکد بود و بعد از یک دهه این سرمایه منجمد به مولد تبدیل می گردد، توضیح داد: جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاهی در سطح دکترا این واحد را احیاء و به چرخه فراوری بازگرداندند و به معنای واقعی امید تزریق کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید اظهار کرد: سال جاری در برنامه های اقتصادی استان احیاء 25 واحد راکد دیده شده که از صندوق کارآفرینی امید درخواست داریم استان را در احیاء این طرح و سایر طرح های بخش کشاورزی و اقتصادی بالای 60-70 درصد پیشرفت فیزیکی یاری کند و تسهیلات لازم برای احیاء واحدها را پرداخت کند تا در سال جهش فراوری این واحدها به چرخه فراوری بازگردند و در تاریخچه خدمت دولت تدبیر و امید ثبت و ضبط گردد.

صمیمی دوست تاکید نمود: محصولات این واحد شوینده و ضدعفونی کننده 100 درصد جذب بازار استان می گردد و امیدوارم با توسعه این واحد صادرات محصولات این واحد محقق گردد.

وی ضمن تشکر از مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور ادامه داد: دکتر نوراله زاده تنها مدیر ملی دولت تدبیر و امید است که سالانه جهت پیگیری طرح ها و تامین اقتصادی پروژه های اقتصادی به کهگیلویه و بویراحمد سفر نموده است.

اصغر نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در این نشست ویدئو کنفرانسی ضمن قدردانی از حمایت های استان اعلام کرد: دکتر کلانتری چه در زمان حضور در ایلام چه در حال حاضر که استاندار کهگیلویه و بویراحمد هستند همیشه صندوق کارآفرینی امید را مورد حمایت قرار داده است.

وی به درخواست معاون استاندار پاسخ مثبت داد و اعلام نمود: صندوق کارآفرینی امید آماده همکاری با استان کهگیلویه و بویراحمد برای بازگشت واحدهای راکد قابل احیاء به چرخه فراوری است؛ بنابراین لیست و شرایط این طرح ها در اختیار مدیر صندوق کارافرینی استان قرار گیرد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور توضیح داد: طرح هایی که تا تیر ماه سال آینده قابل بهره برداری هستند مورد حمایت صندوق قرار می گیرند، ضمن اینکه تا جایی که قانون اجازه دهد دوره تنفس به واحدهای فراوریی در نظر گرفته می گردد.

نوراله زاده با بیان اینکه هر استانی بیشتر کوشش کند بیشتر مورد حمایت قرار می گیرد؛ ابراز امیدواری کرد با ریشه کن شدن کرونا بار دیگر به کهگیلویه و بویراحمد سفر کند.

به گزارش خبرنگاران، مراسم افتتاح خط فراوری و توزیع مواد شوینده، بهداشتی و ضدعفونی به نمایندگی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از طرح های اشتغال روستایی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور دکتر نوراله زاده مدیرعامل صندوی کارافرینی امید برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1360

به "رتبه اول صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رتبه اول صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید