فرایند بورس هفته آینده در چه صورت تغییر می نماید؟

به گزارش مجله آیرخ، به گزارش خبرنگاران، هفته جاری در بیشتر روزها بازار سهام با فرایند اصلاحی رو به رو شد و بیشتر گروه های عظیم بازار با کاهش تقاضا رو به رو شدند و افت قیمت را تجربه کردند. اما کارشناسان بازار سرمایه معتقدند در روزهای آینده بازار متعادل تر شده و فرایند اصلاحی کاهش پیدا می نماید. ارزیابی ها از فرایند بازار هفته آینده به چه صورت است؟

فرایند بورس هفته آینده در چه صورت تغییر می نماید؟

شاهین احمدی،کارشناس بازار سهام درباره فرایند بورس هفته آینده به خبرنگاران گفت: درباره فرایند شاخص در حال حاضر نمی توان نظری داد، اما خیلی از سهم ها در چند روز گذشته کاهش قیمت داشتند و ابهام در شرایط مذاکرات و نرخ دلار دلیل اصلی این موضوع بوده است.

وی در این باره تشریح کرد: دولت هنوز موضع اصلی خود را درباره صنایعی مثل خودرو، فولاد و مسکن تعیین نکرده و همین موضوع به اظهار نظرات مختلف در این حوزه ها و نااطمینانی در بازارها منجر شده است.

احمدی می گوید: تا زمانی که موضع کلان دولت نسبت به حوزه انرژی، روش انتشار اوراق و نرخ بهره تعیین نشود شرایط کلی بورس هم با ابهام روبرو است و ارزیابی از فرایند بازار در این صورت نمی توان ارائه کرد. احمدی در بخش دیگری گفت: به طور کلی بازار در روزهای آینده ساید خواهد بود و مثبت یا منفی بزرگی را تجربه نمی کند.

آخرین پیش بینی های بازار سهام را هر روز ساعت 17 در صفحه پیش بینی بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 28 شهریور 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1975

به "فرایند بورس هفته آینده در چه صورت تغییر می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند بورس هفته آینده در چه صورت تغییر می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید