زنگا: بالوتلی و کاسانو را نمی خواهم

به گزارش مجله آیرخ، خبرنگاران: سرمربی جدید سامپدوریا با رد شایعاتی که درباره پیوستن مهاجمان پیشین تیم ملی ایتالیا به تیم او وجود داشته است، گفت به هیچکدام از آنها احتیاج ندارد.

زنگا: بالوتلی و کاسانو را نمی خواهم

به گزارش خبرنگاران، چندی پیش یکی دو نشریه ایتالیایی ادعا کردند که ماریو بالوتلی و آنتونیو کاسانو در فهرست خرید والتر زنگا قرار گرفته اند اما سرمربی جدید سامپدوریا که ماه گذشته سکان راهنمایی آبی پوشان شهر جنوا را از سینیشا میهایلوویچ تحویل گرفت، این موضع را تکذیب کرد.

زنگا در گفت و گو با شبکه رادیویی رای ایتالیا درباره بالوتلی که فصل گذشته در لیورپول ناامیدکننده ظاهر شد و همچنین کاسانویی که در نیم فصل پارما را به خاطر بحران اقتصادی رها کرد، گفت: کاسانو و بالوتلی هر دو بازیکنانی فوق العاده و با استعداد هستند، اما اینکه ما خواستار جذب شان هستیم صحت ندارد و قرار نیست با آنها قرارداد ببندیم.

گفته می گردد جامپائولو پاتزینی، مهاجم میلان دیگر بازیکنی است که در فهرست خرید سامپدوریا واقع شده است، اما زنگا این شایعه را هم رد کرد. وی ادامه داد: چه کسی است که دوست نداشته باشد با بازیکنی مانند پاتزینی تمرین کند؟ با این حال مشکلاتی برای عقد چنین قراردادهایی وجود دارد که طرفداران از آنها بی خبرند. ما تا الان سه چهار بازیکن از جمله ادگار بارتو، نیکلاس مویساندر، فدریکو بوناتزولی و ماتیا کاسانی خریده ایم. باشگاه در بازار جابجایی پرسرعت عمل نموده است و ما داریم تیم خوبی می سازیم. باید ببینیم در ادامه فصل نقل وانتقالات چه اتفاقاتی برای ما رخ می دهد.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 705

به "زنگا: بالوتلی و کاسانو را نمی خواهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنگا: بالوتلی و کاسانو را نمی خواهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید