سفر با کوله پشتی در برزیل ، راهنمای کامل برای سفر مقرون به صرفه به برزیل (تور برزیل)

به گزارش مجله آیرخ، برزیل یک کشور فوق العاده است و از خیلی جهات، با بسیاری از کشور های دنیا، از جمله کشور هایی که در همسایگی اش قرار گرفته اند فرق دارد. سفر مقرون به صرفه به برزیل، تجربه ای عالی و لذت بخش است که می بایست حتما طعم آن را بچشید. در این مطلب خبرنگاران، که راهنمای کامل سفر با کوله پشتی به برزیل است، تمام چیز هایی که برای آغاز یک ماجراجویی در برزیل احتیاج دارید به شما ارائه می گردد. با خبرنگاران همراه باشید تا در خصوص محل های اقامت مخصوص مسافران با کوله پشتی، برنامه های سفر پیشنهادی، بودجه روزانه سفر در برزیل، فعالیت های فوق العاده ای که می توانید در این کشور انجام دهید و خیلی چیز های مهم دیگر آگاهی کسب کنید. خواندن این مطلب که راهنمای کامل سفر به یکی از عالی ترین و شگفت انگیز ترین کشور های دنیا و کوله گردی به برزیل است، برای شما نیز الهام بخش خواهد بود تا با یک سفر مقرون به صرفه به این کشور با کوله پشتی، تجربیات و خاطرات به یادماندنی برای خود رقم بزنید. بنابراین اگر به سفر با کوله پشتی، چه تکنفره و چه گروهی، علاقمند هستید و در عین حال، به کشور پرشور برزیل علاقه دارید، بهتر است این مطلب خبرنگاران را که راهنمای کامل سفر با کوله پشتی در برزیل را از دست ندهید. با ما همراه باشید :

سفر با کوله پشتی در برزیل ، راهنمای کامل برای سفر مقرون به صرفه به برزیل (تور برزیل)

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور برزیل هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور برزیل از تورنتو، سائو پائولو و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

سفر مقرون به صرفه به برزیل : کوله گردی به برزیل : در سفر با کوله پشتی به برزیل، کجا برویم

اولین چیزی که توریستان در سفر به برزیل نادیده می گیرند، میزان بزرگ این کشور است. این کشور بسیار وسیع است و کارهای بسیار زیادی می توان در آن انجام داد. بسیاری از توریستان تنها یک یا دو هفته را در بخش های جنوب شرقی یا شمال شرقی این کشور می گذرانند. این بخش ها بی نظیر هستند و واقعا ارزش بازدید کردن دارند. اما چیزهای بسیار زیاد دیگری برای تجربه کردن در این کشور وجود دارد. استان هایی مانند ریو گراند دوسل Rio Grande do Sul یا میناس گراس Minas Gerais اغلب نادیده گرفته می شوند؛ در صورتی که باید حتما به آنها توجه کنید. در بخش های بعدی چندین مسیر مناسب برای سفر با کوله پشتی را به شما معرفی می کنیم و برای کسانی که بیشتر هوادار ماجراجویی هستند، بخش های کم توریست و استثنایی را نیز در نظر گرفته ایم. البته شما می توانید در سرتاسر برزیل با کوله پشتی سفر کنید که ماه ها طول می کشد. با ما همراه باشید تا در بخش بعدی، برترین برنامه ریزی ها برای سفر با کوله پشتی به کشور برزیل را برای شما توصیف می کنیم؛ می توانید با انتخاب یکی از این برنامه ریزی ها، یک سفر خاطره انگیز و ایده آل برای خود رقم بزنید.

سفر مقرون به صرفه به برزیل : کوله گردی به برزیل : قسمت شمالی

در این برنامه سفر، چیزی که بسیار خواهید دید ماسه است؛ البته از نوع بسیار خوبش. بعضی از برترین سواحل برزیل در شمال شرقی این کشور قرار دارند که شما در این برنامه سفر، برترین های آنها را خواهید دید. از مسیر برزیلی سفر با کوله پشتی در سالوادور دوباهیا Salvador de Bahia شروع کنید و درون تاریخ استعماری این شهر غرق شوید. یک سفر سریع به مارو دو سائو پائولو Morro de São Paulo انتخاب بسیار مناسبی است. بعد از آن، برای کمی کوه نوردی و آبشار نوردی به چاپادا دیامانتینا Chapada Diamantina بروید. وقتی به میزان کافی زمان خود را در طبیعت گذراندید، دوباره با سالوادور Salvador بازگردید و سوار اولین اتوبوس به سمت شمال شوید. وقتی به استان پرنامبوکو Pernambuco رسیدید، مستقیما به رسیفی Recife بروید. اگر در پی فضای شهری نیستید، می توانید به شهر ساحلی پیپا Pipa یا پورتو گالیناس Porto Galinhas بروید و در آفتاب آن به سرگرمی و کسب آرامش مشغول شوید. سپس به سمت شمال و فورتالزا Fortaleza بروید و در راه رفتن به این شهر، در گنیباپو Genipabu و کانوآ گبرادا Canoa Quebrada نیز توقف نمایید.نباید فراموش کنید حتما در جریکوکوآرا Jericoacoara و لنسوآ مارانهنسس Lençóis Maranhenses نیز توقف کنید؛ اینها بعضی از عالی ترین مقاصد توریستی شمال شرقی برزیل هستند. مقصد نهایی شما جنگل بارانی آمازون Amazon Rainforest می باشد. در یکی از شهر های مانوس Manaus یا بلم Belém یک قایق کرایه کنید و در رودخانه آمازون Amazon River به قایق رانی و دیدنی منظره ها دیدنی این منطقه بپردازید.

سفر مقرون به صرفه به برزیل : کوله گردی به برزیل : جنوب شرقی برزیل

جنوب شرقی برزیل، جایگاه مشهور ترین جاذبه های توریستی این کشور است. این برنامه ریزی سه یا چهار هفته ای به شما طعم بازدید از برترین و زیبا ترین نقاط این کشور را می چشاند. در ایّّن منطقه چیز های زیادی برای دیدن و کار های زیادی برای انجام دادن وجود دارند؛ بنابراین ممکن است بخواهید سفر خود را بیشتر کش بدهید و از لحظه به لحظه آن با فراق بال لذت ببرید. این مسیر سفر با کوله پشتی در برزیل، از شهر بی همتا و باشکوه ریو دو ژانیرو Rio de Janeiro شروع می گردد. از وقت گذرانی در سواحل زیبای این شهر لذت ببرید و از مجسمه مشهور دیدن نمایید. سپس از ریو Rio خارج شوید و در امتداد ساحل سفر کنید تا ماتا آتلانتیکا Mata Atlântica (جنگل آتلانتیک) را تجربه کنید. دروازه های کاریاکو Cariaco مانند پاراتی Paraty و ایلا گرانده Ilha Grande در این جنگل پنهان شده اند. ایستگاه بعدی شهر پر هیاهوی سائو پائولو São Paulo است. وقتی در این شهر هستید، برای جشن و پایکوبی به منطقه پینراس Pinheiros بروید. برای کسب آرامش بعد از شب های پر شوری که در سائو پائولو São Paulo و ریو Rio داشته اید، بهتر است به فلوریانوپولیس Florianopolis در سانتا کاتارینا Santa Catarina بروید و استراحت کنید. وقتی در این مسیر هستید، در کوریتیبا Curitiba نیز توقف کنید تا باغ های بسیار زیبای آن را دیدن نمایید. بعد از وقت گذرانی در فوریانوپولیس Florianopolis، به کوریتیبا Curitiba بازگردید و با اولین اتوبوس به دیدن آبشار های ایگوآچو Iguaçu Falls بروید. مسیر طولانی و خسته نماینده ای است؛ اما ارزشش را دارد. عریض ترین آبشار دنیا را دیدن کنید و قدرت بزرگ آن را حس کنید. در نهایت، به ماتو گروسو دوسل Mato Grosso do Sul و پانتانال Pantanal بروید. در بونیتو Bonito اقامت کنید و سفر های یک روزه مفرح به نواحی اطراف را از سر بگیرید. حیات وحش این منطقه فوق العاده است.

سفر مقرون به صرفه به برزیل : کوله گردی به برزیل : تاریخ و فرهنگ

در این برنامه سفر، شما در گذشته برزیل قدم خواهید زد و از بعضی از مهم ترین جاذبه ها و بناهای فرهنگی این کشور بازدید خواهید کرد. از ریو گرانده دوسل Rio Grande do Sul شروع کنید؛ سفر خود را از پورتو آلگره Porto Alegre تا ویرانه های سائو میگوئل داس میسوس São Miguel das Missões از سر بگیرید. سائو میگوئل São Miguel هم اکنون جزو میراث فرهنگی یونسکو است. از ریو گرانده دوسل Rio Grande do Sul به سمت شمال و سانتا کاتارینا Santa Catarina بروید. توجه توریستان در این منطقه، معمولا به بنای آلمانی Blumenau و بنای ایتالیایی Joinville جلب می گردد.

سفر مقرون به صرفه به برزیل : کوله گردی به برزیل : پارک های ملی

این بخشی است که تعداد محدودی از توریستانی که به برزیل سفر می نمایند، آن را تجربه نموده اند. این مسیر بسیار طولانی است. از ریو دو ژانیرو Rio de Janeiro شروع می گردد و با بازدید از پارک های سرا دوس اورگائوس Serra dos Órgãos و ایتاتیایا Itatiaia ادامه می یابد. اورگائوس Órgãos فرصت های کوه نوردی بسیاری در اختیار توریستان می گذارد. اما ایتاتیایا Itatiaia بیشتر برای کوه نوردی سنتی در ماتا آتلانتیکا Mata Atlântica (جنگل آتلانتیک) و ارتفاعات ریو Rio مناسب است. سپس با اتوبوس به بازدید از آبشار های ایگواچو Iguaçu Falls بروید. منظره این آبشار، یکی از باشکوه ترین منظره ها دنیا است. بعد از آن به سمت شمال و به میان حیات وحش پانتانال Pantanal سفر کنید و در آب های شفاف و کریستالی آنجا به شنا کردن بپردازید. سپس در کامپو گرانده Campo Grande می توانید از ارتفاعات چاپادا دوس گوییماراس Chapada dos Guimarães بازدید کنید. آبشار های زیبای این منطقه را دیدن کنید و به نوک تپه سائو ژرونیمو São Jerônimo بروید تا منظره های زیبای اطراف را ببینید.از ماتو گروسو Mato Grosso به سمت شرق و استان گویاس Goiás و چاپادا دوس ودیروس Chapada dos Veadeiros بروید. در استخر های صخره ای متعدد این منطقه شنا کنید و در فضای فرا واقعی آن غرق شوید. دوباره به سمت شرق و چاپادا دیامانتینا Chapada Diamantina در باهیا Bahia بروید. در اطراف کنیون ها پیاده روی کنید و از منظره ها لذت ببرید. این منطقه را نیز ترک کنید و با هواپیما از سالوادور Salvador به منطقه دورافتاده فرناندو دو نورونا Fernando de Noronha سفر کنید. این منطقه کاملا به بهشت شبیه است. در اطراف جزیره ها به پیاده روی و جنگل نوردی بپردازید و از سواحل منزوی و دنج آن بازدید کنید. با یک پرواز دیگر به سرزمین اصلی برزیل بازگردید و سپس با اتوبوس به منطقه فرا واقعی لنسوآز مارانهنسس Lençóis Maranhenses بروید. سپس در اعماق جنگل بارانی آمازون Amazon Rainforest به قایق سواری بپردازید. در طول راه، می توانید از پارک ملی جاو Parque Nacional do Jaú که تجربیات کلاسیک و فوق العاده آمازونی را به شما عرضه می نماید بازدید کنید.

سفر مقرون به صرفه به برزیل : کوله گردی به برزیل : سفر با کوله پشتی در ریو دو ژانیرو

مردم این شهر، آن را شهر شگفت انگیز می نامند. اما نام حقیقی آن ریو دو ژانیرو Rio de Janeiro به معنی رودخانه های ژانویه است. این شهر انگار از طریق خداوند مورد رحمت قرار گرفته است و مجسمه بزرگ مسیح که روی تپه ای در کنار آن قرار گرفته است، از طریق خود خداوند در آنجا قرار داده شده است. کارهای بسیار زیادی می توان در ریو Rio انجام داد. مرکز شهر ریو Rio خیلی جالب نیست و فقط چند موزه برای بازدید دارد. اما منطقه ها نزدیک آن که سانتا ترسا Santa Teresa و لاپا Lapa نام دارند ارزشمند تر هستند. سانتا ترسا Santa Teresa یک محله هنرمندانه و دوست داشتنی است و لاپا Lapa مکانی است که مطمئنا با حضور در آن، به جشن و پایکوبی خواهید پرداخت. اما بیشتر اتفاقات جالب در جنوب شهر ریو Rio و جایی که سواحل آن قرار دارند اتفاق می افتند. برترین مسافرخانه های ریو نیز در این منطقه ها قرار دارند. سواحل فلامنگو Flamengo، بوتافوگو Botafogo، لمه Leme، کوپاکابانا Copacabana، ایپانیما Ipanema و لبلون Leblon همه در کنار هم قرار گرفته اند و یک خط ساحلی فوق العاده را تشکیل داده اند. ساحل ایپانیما Ipanema یکی از سواحل محبوب این شهر است و برترین آن محسوب می گردد. اگر به این ساحل رفتید، در پوستو نووه Posto Nove هم وقت گذرانی کنید. نکته منفی که ریو Rio بخاطر آن شناخته شده است، شهرک های کوچکی هستند که بعضی آرام و بعضی از آنها واقعا خطرناک هستند. همواره موقعیت و اطلاعات یک محله را چک کنید و سپس به بازدید از آن بروید. زیرا گنگ ها و گروه های خلافکار پر قدرت در بعضی از آنها کنترل را در دست دارند. یعنی یک محله ممکن است این ماه کاملا ایمن باشد و ماه دیگر به دست یکی از این گروه ها بیفتد و رفتن به آن یک ریسک بزرگ محسوب گردد.

سفر مقرون به صرفه به برزیل : کوله گردی به برزیل : سفر با کوله پشتی به سائو پائولو São Paulo

اگر تنها یک کلمه برای توصیف کردن سائو پائولو São Paulo وجود داشته باشد، آن کلمه گسترده است. این شهر بسیار بزرگ است. نزدیک به بیست میلیون نفر در این منطقه شهری بزرگ زندگی می نمایند. شما می توانید برای هفته ها در اطراف شهر قدم بزنید و نتوانید همه جای این شهر را ببینید. این شهر یکی از پر انرژی ترین و پر شور ترین شهر های دنیا است. هنر در این شهر بی همتاست و زندگی شبانه تا بی نهایت ادامه دارد. خوشبختانه برترین بخش های شهر سائو پائولو São Paulo در مرکز آن و منطقه ها غربی آن قرار دارند. در مرکز این شهر قدم بزنید و معماری باروک و نئوکلاسیک بناها را تحسین کنید. از بناهای Catedral da Sé، Theatro Municipal و Praça da República بازدید کنید. منطقه غربی Western District منطقه تازه تر و پر انرژی تری است. محله ژاردیم پائولیستا Jardim Paulista یکی از پر زرق و برق ترین محله های این شهر است. از منهتن این شهر هم که بروکلین نوو Brooklin Novo نامیده می گردد دیدن کنید. علت اصلی بازدید از سائو پائولو São Paulo این است که بخشی از زندگی اجتماعی این شهر باشید. بنابراین گذراندن یک شب در ویلا مادالنا Vila Madalena یا ویلا الیمپیا Vila Olímpia یک باید است. این محله ها مانند آهنرباهایی برای جوانان، انسان های پیروز و پر شور عمل می نمایند.

سفر مقرون به صرفه به برزیل : کوله گردی به برزیل : سفر با کوله پشتی به شمال شرقی برزیل

آب و هوا و فرهنگ این منطقه با جنوب برزیل کاملا فرق دارد. آفتاب در این منطقه همواره در حال تابیدن است و سواحل آن همواره شلوغ هستند. استان پرنامبوکو Pernambuco و مرکز آن رسیفه Recife اولین ایستگاه ها هستند. رسیفه Recife یکی از تاریخی ترین و مهم ترین شهر های برزیل است. خارج از این شهر، تعداد زیادی شهر های ساحلی وجود دارند؛ شهر هایی مانند پورتو گالیناس Porto Galinhas، ایتاماراسا Itamaracá و کابو دو سانتو آگوستینیو Cabo de Santo Agostinho که همگی فوق العاده هستند. استان ریو گرانده دو نورت Rio Grande do Norte و شهر ناتال Natal نیز عالی هستند. شهر ناتال Natal نسبت به شهر رسیفه Recife، کمی آرام تر است. اقتصاد این شهر از سایر نقاط این منطقه آرام تر پیشرفت نموده است. سواحل اطراف ناتال Natal، از برترین سواحل شمال شرقی برزیل هستند. پیپا Pipa و گنیپابو Genipabu از سواحل محبوب برزیلی ها هستند.

سفر مقرون به صرفه به برزیل : کوله گردی به برزیل : سفر با کوله پشتی در پانتانال Pantanal

منطقه آمازون Amazon تنها منطقه برزیل نیست که می توانید در آن حیات وحش پیدا کنید. در جنوب برزیل، منطقه پانتانال Pantanal وجود دارد که بزرگ ترین زیست بوم آبی در دنیا است. شانس این که حیوانات را در این منطقه ببینید، حتی از منطقه آمازون Amazon هم بیشتر است. بخاطر میزان بزرگ این منطقه، راه های رسیدن به آن نیز فراوان هستند. کامپو گرانده Campo Grande یک شهر بزرگ و مدرن است. اما جواهر واقعی این منطقه، بونیتو Bonito است. بونیتو Bonito یک مقصد اکوتوریستی است که فعالیت های بسیار زیادی می توان در آن انجام داد. شما می توانید در آب های شفاف و کریستالی ریو دا پراتا Rio da Prata به غواصی بپردازید یا از یکی از غار های این منطقه بازدید کنید.شهر کویابا Cuiabá یک شهر کوچک و پر شور است که به شمال پانتانال Pantanal بسیار نزدیک است. این شهر یک مکان اقامتی مناسب برای گشت و گذار در پارک ملی چاپادا دوس ویدیروس Chapada dos Veadeiros محسوب می گردد. این منطقه یک منطقه حیرت انگیز است که بخاطر تنوع زیستی آن، ویژگی های زمین شناسی منحصر به فرد آن و منظره ها خارق العاده اش مشهور شده است. در این شهر یک خودرو کرایه کنید و چند روز را به بازدید از پارک و منطقه ها دیدنی اطراف آن بپردازید.

سفر با کوله پشتی در برزیل : آمازون Amazon

جنگل بارانی آمازون Amazon Rainforest بهمراه سواحل برزیل، از مهم ترین و شناخته شده ترین ویژگی های این کشور هستند. این جنگل بزرگ ترین جنگل بارانی در دنیا است و طبق گزارشات، بیش از 400 میلیارد درخت در این جنگل وجود دارند. این تعداد، پنجاه برابر جمعیت انسان های دنیا (7.6 میلیارد نفر) می باشد. و در نهایت، قبیله هایی از مردم بومی در این جنگل زندگی می نمایند که تابحال هرگز انسان های سفید پوست را ندیده اند. گشت و گذار و جهت یابی در چنین محیط وسیعی، به طور حتم ترسناک است؛ اما دروازه اصلی شما برای ورود به این جنگل حیرت انگیز، مانوس Manaus است. اغلب شهر بلم Belém را به عنوان دروازه این جنگل می شناسند؛ اما این شهر بیشتر به سمت شرق و نزدیک تر به سواحل برزیل است. بنابراین بهتر است از طریق قایق از بلم Belém به مانوس Manaus سفر کنید. از مانوس می توانید قایقی کرایه کنید تا شما را به رودخانه آمازون Amazon River ببرد. ضمن این که در رودخانه قایق سواری می کنید، تمامی جاذبه های این منطقه را می توانید به چشم ببینید. دلفین صورتی رودخانه، تنبل سه پنجه و ماهی گوشتخوار پیرانا piranha. نزدیک ترین پارک ملی، پارک ملی جاو Jaú National Park نام دارد و بسیار نزدیک به مانوس Manaus است. در بازدید از آمازون، ممکن است حتی به گیاهان آیاهواسکا Ayahuasca (به معجونی از چند گیاه مختلف که سالهاست در بین ساکنین آمازون به عنوان معجونی شفابخش در درمان بیماری ها یا برای ارتباط با ارواح (خلسه) استفاده می گردد و اثرات روان گردان دارد) نیز بر بخورید. کسانی که حس ماجراجویی بیشتری دارند، می توانند تا نزدیکی مرز های کلمبیا یا پرو در رودخانه به پیش بروند. بعلاوه می توانند در این مسیر توقف نمایند و پیکو دا نبلینا Pico da Neblina که بلند ترین کوه برزیل است و ظاهر بسیار برجسته و خاصی دارد دیدن نمایند.

سفر با کوله پشتی در برزیل : گراس Minas Gerais

بسیاری قسم می خورند که شهر بلو هوریزونته Belo Horizonte در استان میناس گراس Minas Gerais، برترین شهر برزیل است. می گویند برترین زندگی شبانه در این شهر برزیل اتفاق می افتد و هر کسی که از آن بازدید می نماید، بلافاصله عاشق آن می گردد. بعلاوه می گویند این شهر با وجود دوازده هزار بار که در خیابان های آن به ردیف صف کشیده اند، مرکز بار برزیل نیز هست. البته این شهر بخاطر شهر های جالب آن که معماری سبک استعماری دارند نیز مشهور است. بیشتر بقایای این بناهای تاریخی از روزهایی هستند که این استان مرکز صنعت معدن بود. این روستاها و شهر ها، شما را به سفری در گذشته می برند. مشهور ترین این روستاها، روستای اورو پرتو Ouro Preto است. روستاهای Diamantina و Tiradentes نیز مقاصد جالب توجهی هستند که بد نیست از آنها بازدید کنید.

سفر با کوله پشتی در برزیل : سفر با کوله پشتی به برزیلیا Brasília

برزیلیا Brasília، مرکز فدرال کشور برزیل است. این شهر که به طور کامل طراحی شده است، در سال 1960 تکمیل شد. تکمیل این شهر، پیامی به سایر کشور های دنیا بود که برزیل یک کشور بسیار مدرن است. این شهر پر از بناهای فوق مدرن می باشد. وقتی از بالا به این شهر نگاه می کنید، شبیه به یک پرنده یا یک هواپیما به نظر می رسد. البته عکس العمل ها به این نوع طراحی از پیش معین شده برای یک شهر فرق دارد؛ بعضی این شهر را یک شهر ایده آل و بعضی دیگر آن را بی روح می نامند. شهر برزیلیا Brasília بخاطر موقعیت خنثایی که دارد، کمی از مسیر توریستان دور شده است و بازدید نماینده زیادی ندارد. تنها هواداران پر و پا قرص معماری و آنهایی که به سیاست برزیل علاقمند هستند، به این شهر سفر می نمایند و چند روزی را در آن می گذرانند. اما آنهایی که در پی خوش گذرانی هستند ممکن است کمی ناامید شوند. این شهر یک شهر کاملا حرفه ای و تجاری است و بیشتر شرکت ها و موسسات، بعد از ظهر ها بسته می شوند. بنابراین زندگی شبانه آنچنانی وجود ندارد.

سفر با کوله پشتی در برزیل : برترین محل اقامت در برزیل

مسافرخانه ها در برزیل بسیار زیاد و معمول هستند. تنها در بخش های خیلی دور افتاده این کشور است که شما مجبور خواهید شد از فرم دیگر اقامت بهره ببرید. یک مسافرخانه خوب در همه شهر های مهم برزیل، برای شما بین 10 تا 15 دلار به ازای هر شب، هزینه بر می دارد. اما بسیاری از مقاصد کم بازدید تر مانند شهر های ساحلی و بخصوص شهر هایی که در شمال شرقی این کشور قرار دارند، مقرون به صرفه تر هستند. پوسادا ها نیز بسیار معمول هستند. پوسادا یک میهمانخانه محلی است و به میهمانخانه های سایر نقاط دنیا شباهت دارد.این نکته را در نظر داشته باشید که تمامی شکل های اقامت، به نرخ های فصلی وابستگی دارند. بسته به زمان های مختلف سال، نرخ ها ممکن است دو برابر یا سه برابر شوند.وقتی در طبیعت هستید، می بایست راه های دیگری برای استراحت کردن و اقامت شبانه خود پیدا کنید. فازندا ها ، خانه های مزرعه ای محلی هستند که گاهی به عنوان میهمان خانه و مزرعه، به طور همزمان، فعالیت می نمایند. اردوگاه ها و کلبه های جنگلی نیز در منطقه ها جنگلی بسیار معمول هستند. وقتی به آمازون Amazon، پانتانال Pantanal و پارک های ملی برزیل سفر می کنید، انتظار بسیاری از این مکان ها را داشته باشید.

منبع: همگردی
انتشار: 16 دی 1401 بروزرسانی: 16 دی 1401 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2364

به "سفر با کوله پشتی در برزیل ، راهنمای کامل برای سفر مقرون به صرفه به برزیل (تور برزیل)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر با کوله پشتی در برزیل ، راهنمای کامل برای سفر مقرون به صرفه به برزیل (تور برزیل)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید