سه ستاره نو امروز استقلالی می شوند؟

به گزارش مجله آیرخ، اصغر ملکیان پس از نشست امروز (شنبه) در باشگاه استقلال گفت: این نشست درباره بازیکنانی بود که قرار است آنها را جذب یا قراردادشان را تمدید کنیم. بعلاوه درخصوص برنامه ملاقات لیگ قهرمانان آسیا صحبت کردیم و تیم چند روز دیگر اعزام خواهد شد.

سه ستاره نو امروز استقلالی می شوند؟

وی درخصوص غیبت احمد مددی گفت: مددی به باشگاه نیامد و کسالت داشت.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص بازیکنان نو تیم توضیح داد: بعضی بازیکنان را به خدمت گرفتیم که رسانه ای شد. کارهای مربوط به حردانی در حال اجرا و جذب شیمبا و سلمانی هم در حال نهایی شدن است.

ملکیان درخصوص شرایط رشید مظاهری بیان نمود: او با باشگاه قرارداد دارد و بازیکن ماست. باید شرایط مظاهری مشخص گردد و این بازیکن ممکن است به باشگاه دیگری برود که باید مذاکره کنیم. فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان از استقلال جدا شده اند. قرارداد ارسلان مطهری را هم هنوز تمدید ننموده ایم.

وی در خصوص جدایی بعضی بازیکنان مانند مسعود ریگی و افزایش رقم درخواستی بازیکنان اعلام کرد: ما زیر بار ارقام مورد نظر نرفتیم و مبلغی بر مبنای عملکرد و کیفیت بازیکنان مشخص کردیم. این قراردادها بر اساس عملکرد بازیکنان بوده و سرمربی و اعضای هیئت مدیره هم موافق بودند. قرار شد قراردادهای نو را به این شکل ببندیم و بازیکنانی که نسبت به استقلال تعصب دارند، قرارداد خود را تمدید نموده اند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه باشگاه ها در استفاده از بازیکنان باید خروجی مطلوبی داشته باشند، اسم کرد: بازیکنان در انتهای فصل مبلغ قرارداد خود را می خواهند؛ چه بازی نموده باشند یا خیر. بازیکن بر اساس این نوع قرارداد در خدمت تیم و باشگاه خود خواهد بود و کیفیت بیشتری ارائه می نماید.

منبع: فرارو
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1953

به "سه ستاره نو امروز استقلالی می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه ستاره نو امروز استقلالی می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید