شکست پرسپولیس برابر الوحده در نیمه اول، شوک به سرخپوشان مغرور!

به گزارش مجله آیرخ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در پنجمین ملاقات خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 امروز دوشنبه در استادیوم جواهر لعل نهرو شهر گوا هند به مصاف تیم الوحده امارات رفت که نیمه اول این ملاقات با رجحان یک بر صفر تیم اماراتی به سرانجام رسید. تویز ماتائو در دقیقه 5 برای این تیم گل زد.

شکست پرسپولیس برابر الوحده در نیمه اول، شوک به سرخپوشان مغرور!

یحیی گل محمدی در این ملاقات از حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، وحید امیری، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر استفاده کرد.

ترکیب ابتدایی پرسپولیس در ملاقات با الوحده

در حالی که سرخپوشان به پشتوانه کسب چهار پیروزی و صدرنشینی در گروه گام در این ملاقات گذاشته بودند و شاید حریف را دست کم گرفته بودند، این الوحده بود که شوک اول را به بازیکنان سرخپوش وارد کرد تا شاگردان گل محمدی به خودشان بیایند.

در دقیقه 5 این ملاقات تویز ماتائو به راحتی از بین چهار بازیکن پرسپولیس که به نظر مغرور می آمدند و روی پای حریف نرفتند، عبور کرد و از جناح راست وارد محوطه جریمه شد و با ضربه ای محکم در زاویه بسته سقف دروازه حامد لک را به لرزه در آورد تا سرخپوشان گل نخست را دریافت نمایند.

پس از این غافلگیری پرسپولیس برای دقایق زیادی کنترل بازی را در دست گرفت و کوشش کرد توپ را به سمت دروازه الوحده به حرکت در آورد اما دفاع پرتعداد حریف اماراتی این اجازه را به سرخپوشان نداد که تا دقیقه 30 حتی یک خطر جدی روی دروازه این تیم ایجاد نمایند.

کوشش های پرسپولیس برای زدن گل تساوی در نیمه اول ثمری نداشت

در مقابل اما الوحده توانست از زیر فشار حملات پرسپولیس خارج گردد و در چندین مرحله خودش را به محوطه جریمه سرخپوشان نزدیک کرد. در دقیقه 34 عمرالخربین از زمین خودشان با شوتی محکم دروازه پرسپولیس را نشانه گرفت که حامد لک با کوشش زیاد روی خط دروازه این توپ بلند را به کرنر فرستاد.

دقایق باقی مانده نیمه اول با افزایش فشار حملات سرخپوشان همراه شد و این تیم توپ هایی را روی دروازه حریف ارسال کرد اما در رسیدن به هدفشان ناکام ماندند تا نیمه اول را با شکست به رختکن بروند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1792

به "شکست پرسپولیس برابر الوحده در نیمه اول، شوک به سرخپوشان مغرور!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست پرسپولیس برابر الوحده در نیمه اول، شوک به سرخپوشان مغرور!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید