تور ارزان آلمان: صدها پهپاد نورانی، چشم انداز زیبا و باشکوه امواج را در اطراف ساختمان الب فیل هارمونی هامبورگ ایجاد خواهند کرد

به گزارش مجله آیرخ، اِلب فیل هارمونی Elbphilharmonie، یک فرهنگسرا و تالار کنسرت در شهر هامبورگ، آلمان است. این بنا در سال 2017 میلادی، به وسیله شرکت معماری هرتزوگ و دمویرون طراحی و بر روی یک انبار قدیمی شکلات و چای ساخته شد. طراحی دراماتیک و تکنیکی بالا و از دیگرسو منطقه ای اِلب فیل هارمونی، تحسین فراوان صاحب نظران معماری را در پی داشت.

تور ارزان آلمان: صدها پهپاد نورانی، چشم انداز زیبا و باشکوه امواج را در اطراف ساختمان الب فیل هارمونی هامبورگ ایجاد خواهند کرد

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

ساختمان اِلب فیل هارمونی در منطقهٔ هافن سیتی قرار گرفته است. این منطقه قدیمی سابقاً باراندازی دریایی بود اما دیگر کاربری کشتی رانی برای کشتی های بزرگ ندارد ولی کشتی های کوچک تفریحی و شخصی کاربرد دارد.

این ساختمان سال جاری پنجمین سالگرد خود را به سبکی با نصب نور خیره کننده جشن می گیرد. به همین مناسبت، استودیوی DRIFT با استفاده از از صد ها پهپاد نورانی می خواهد چشم انداز امواج نوری شناور در اطراف سازه ایجاد کند.

رالف نائوتا، یکی از بنیانگذاران Studio DRIFT می گوید: هنر باید تا حد امکان برای افراد زیادی قابل دسترسی باشد. به همین علت است که ما چیدمان خود را برای فضای عمومی طراحی کردیم. وقتی کار با اِلب فیل هارمونی را آغاز کردیم، هر دو فوراً توافق کردیم که باید آنچه را که در داخل اتفاق می افتد، در بیرون هم جلوه داشته باشد، جایی که مردم بتوانند آن را ببینند.

امواج پویای چیدمان نوری هم از بندری که ساختمان را احاطه نموده است و هم الگوی حرکت آب در پیرامون ساختمان الهام گرفته اند.

پهپاد ها با موومان دوم کنسرتو توماس آدس، هماهنگ می شوند و به صورت متناسب به حرکت درخواهند آمد.

از 28 آوریل این چشم انداز و چیدمان باشکوه به نمایش گذاشته می گردد.

منبع: یک پزشک
انتشار: 5 فروردین 1401 بروزرسانی: 5 فروردین 1401 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2177

به "تور ارزان آلمان: صدها پهپاد نورانی، چشم انداز زیبا و باشکوه امواج را در اطراف ساختمان الب فیل هارمونی هامبورگ ایجاد خواهند کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: صدها پهپاد نورانی، چشم انداز زیبا و باشکوه امواج را در اطراف ساختمان الب فیل هارمونی هامبورگ ایجاد خواهند کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید