قیمت گوشت تثبیت شد

به گزارش مجله آیرخ، تهران (پانا) - رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از ثبات قیمت گوشت گوسفندی در دو ماه اخیر اطلاع داد و گفت با توجه به عرضه گسترده مرغ و تخم مرغ در بازار و بعلاوه عرضه کافی دام مسئله ای در تامین گوشت قرمز وجود ندارد.

قیمت گوشت تثبیت شد

به گزارش مهر، علی اصغر ملکی، رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به اینکه قیمت این نوع گوشت در دوماه اخیر تقریباً ثابت بوده و هیچ گونه افزایش قیمتی در این زمینه نداشتیم، گفت: عرضه دام شرایط مطلوبی دارد و این مسئله منجر به این شده که بازار التهابی را تجربه نکند.

ملکی اضافه نمود: از طرفی بازار گوشت قرمز کم رونق است و خریدار زیادی ندارد.

وی قیمت هر کیلوگرم شقه بره ماده را حدود 107 هزار تومان برای عرضه به مغازه دار مطرح نمود و گفت: عرضه به مشتری حدود 110 تا 115 هزار تومان است و بعلاوه قیمت شقه بره نر (شیشک) عرضه به مغازه دار 115 تا 120 هزار تومان و عرضه به مشتری 130 تا 135 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی درباره اینکه پیش بینی می کنیم طی هفته های آینده شرایط بازار چگونه خواهد بود، توضیح داد: همانطور که اشاره کردم در حال حاضر بازار پررونق نیست. مردم ابتدای هر ماه مقداری خرید انجام می دهند و بعد از آن دوره اتفاق خاصی در بازار نمی افتد.

ملکی با اشاره به افزایش عرضه مرغ منجمد، مرغ گرم و تخم مرغ در بازار ادامه داد: عرضه گسترده محصولات بخش اعظمی از احتیاج پروتئینی مردم را تأمین و به مدیریت مصرف گوشت یاری می نماید. بنابراین با توجه به شرایطی که وجود دارد، نگرانی برای بازار گوشت در ماه های آینده نداریم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2104

به "قیمت گوشت تثبیت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت گوشت تثبیت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید