محمدی: هنوز تیم دوم خوبی نداریم، بهتر بود نفرات اصلی جوانان به هند می رفتند

به گزارش مجله آیرخ، خبرنگاران: دارنده مدال طلای کشتی دنیا گفت: نتایج رقابت های قهرمانی آسیا در هند نشان داد هنوز تیم دوم خوب و قدرتمندی در اختیار نداریم.

محمدی: هنوز تیم دوم خوبی نداریم، بهتر بود نفرات اصلی جوانان به هند می رفتند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

سیدمراد محمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، گفت: تمرکز روی مسابقات المپیک و جام جهانی تهران باعث شد برای تیم دوم هیچ برنامه خاصی نداشته باشیم و فقط انرژی مان را روی نفراتی بگذاریم که با آنها حدود 5 سال کار نموده ایم. نتایج کسب شده در رقابت های آسیایی هم نشان داد هنوز تیم دوم خوب و قابل اتکایی نداریم که بتوانیم در مسابقات مهم بین المللی از آن استفاده کنیم.

دارنده مدال برنز المپیک ادامه داد: به نظر من اگر می توانستیم از نفرات اصلی تیم جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا استفاده کنیم فارغ از هر نتیجه ای که کسب می شد، مطمئنا پشتوانه سازی خوبی صورت می گرفت چرا که جوانان در یک سال اخیر نتوانستند تورنمنت خوبی تجربه نمایند.

عضو پیشین وزن 60 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در خصوص عملکرد آزادکاران 55 و 60 کیلوگرم ایران در آسیایی هند بیان کرد: چون خودم سال ها در سبک وزن کشتی گرفته ام به خوبی می دانم مدال دریافت در سبک وزن آسیا چقدر سخت است. کشتی گیری که بتواند در سبک وزن آسیا مدال بگیرد با کمی کوشش و تمرینات منظم قطعا می تواند در جهان هم صاحب مدال گردد چون سطح کشتی گیران سبک وزن در آسیا بسیار بالاست.

طهماسبی زاده و مرادقلی در رقابت های داخلی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند اما بحث ملی متفاوت است. احساس می کنم این دو کشتی گیر هنوز به پختگی لازم نرسیده اند که بتوانند در میادین بزرگ و در کش و قوس های حساس کشتی خودشان را نشان دهند.

قهرمان سابق بازی های آسیایی اعلام کرد: چهره های جوانی که فرصت حضور در میدان های مهم بین المللی پیدا می نمایند باید قدر لحظاتشان را بدانند چرا که معمولا کادر فنی تیم ملی بیش از یکی دو بار نمی تواند به کشتی گیری اعتماد کند و اگر این کشتی گیر پاسخ اعتماد مربی را ندهد مطمئنا مربی روی فرد دیگری سرمایه گذاری خواهد نمود.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 644

به "محمدی: هنوز تیم دوم خوبی نداریم، بهتر بود نفرات اصلی جوانان به هند می رفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی: هنوز تیم دوم خوبی نداریم، بهتر بود نفرات اصلی جوانان به هند می رفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید