مدیر گمرک دوغارون: در حال حاضر منظره روشنی از عادی شدن تجارت نداریم

به گزارش مجله آیرخ، مدیر کل گمرک دوغارون گفت: هم اکنون نمیتوان بازه زمانی مشخصی برای از سر گیری تجارت در مرز افغانستان اظهار داشت.

مدیر گمرک دوغارون: در حال حاضر منظره روشنی از عادی شدن تجارت نداریم

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از تسنیم، کوهگرد با تشریح شرایط فعلی در مرز ایران و افغانستان گفت: با توجه به تحولات اخیر در گمرک اسلام قلعه هم اکنون فعالیت های تجاری و انجام تشریفات گمرکی در مرز دوغارون متوقف شده است.

وی بعلاوه گفت: رایزنی ها برای بازگشت امن کامیون های ایرانی حاضر در گمرک اسلام قلعه افغانستان در جریان است و به زودی این فرایند تکمیل خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول، در حال حاضر نمیتوان منظره روشنی از عادی شدن شرایط تجارت و اجرای تشریفات گمرکی در شرایط عادی ارائه کرد.

به علت تحولات روز گذشته درگمرک اسلام قلعه و ابونصرفراهی افغانستان، تجار تا اطلاع ثانوی از ارسال محموله های تجاری در رویه های مختلف به مرز های دوغارون و ماهیرود خودداری نمایند.

متاثر از تحولات اجرا شده در کشور افغانستان در اسلام قلعه ولایت هرات در نزدیک مرز مقابل دوغارون خراسان رضوی و بندر ابونصر فراهی در ولایت فراه افغانستان در مقابل مرز ماهیرود در خراسان جنوبی فرایند تجارت کشور با افغانستان از عصر امروز متوقف شد.

گمرک ایران هم خاطرنشان کرد، از تجار و بازرگانان درخواست می گردد تا اطلاع ثانوی از ارسال محموله های تجاری به مرز های دوغارون و ماهیرود خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1897

به "مدیر گمرک دوغارون: در حال حاضر منظره روشنی از عادی شدن تجارت نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر گمرک دوغارون: در حال حاضر منظره روشنی از عادی شدن تجارت نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید