معرفی بهترین هتل های سرعین

به گزارش مجله آیرخ، آشنایی با بهترین هتل های سرعین

دو فصل بهار و تابستان بهترین زمان های ممکن برای سفر به شهر سرعین می باشند، همه ما می دانیم که سرعین به چشمه های آب گرمی که در خود دارد معروف است از همین رو طبیعی است که حجم بالای از مسافران سالانه برای فرار از گرمای شهرهای خودشان به سمت این شهر در نزدیکی استان اردبیل سفر کنند. اما مهمترین چیزی که در سفر به نقطه از جهان مدنظر مسافران هست اقامت می باشد! این سوال که در سفر به شهری مثل سرعین کجا اقامت کنیم؟ یا اینکه بهترین هتل های سرعین کدام ها هستند؟ دقیقا سوالی است که مسافران در حین برنامه ریزی برای سفر به سرعین به آن فکر می کنند.

معرفی بهترین هتل های سرعین

فصل تابستان به دلیل شرایط آب و هوایی بسیار مساعدی که سرعین بنابر موقعیت جغرافیایی خودش دارد، میزبان تعداد زیادی مسافر از داخل و خارج از کشور می باشد. این شهر دارای چشمه های آب گرم بسیار معروفی می باشد که برخی از آن ها داری شهرت جهانی هم هستند. از همین رو مسافران زیادی هستند که این شهر را برای اقامت خودشان انتخاب می کنند.

ما در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران قصد داریم تا درباره تمامی هتل های سرعین صحبت کنیم تا شما بنابر نیاز و اولویتی که دارید یکی از آن ها را برای اقامت خودتان در این شهر توریستی انتخاب نمایید.

مجموعه گردشگری خبرنگاران با دارا بودن شبکه ای گسترده از هتل های داخلی و خارجی امکان رزرو هتل در سرعین را برای مسافران خود فراهم آورده است. شما علاوه بر رزرو هتل می توانید اقدام به خرید بلیط هواپیما و تور مسافرتی هم بنمایید. پیشنهاد می کنیم اگر اهل سرعت و تکنولوژی هستید، برای راحتی کار خودتان اپلیکیشن خبرنگاران را بر روی موبایلتان نصب کنید تا دیگر نیازی به نشستن پشت سیستم هم نداشته باشید.

لازم به ذکر است که بگوییم شما در کوتاهترین زمان ممکن می توانید در سیستم رزرو هتل آنلاین خبرنگاران هتل مورد نظرتان را رزرو نمایید. علاوه بر رزرو هتل رزرو خرید بلیط هواپیما هم موجود است.

لیستی از بهترین هتل های سرعین

هتل رویال پارک سرعین

هتل رویال یکی از بهترین هتل های سرعین است که در سال های اخیر در این شهر توریستی ساخته شده و از آن به عنوان اولین هتل و مجتمع آبدرمانی در کل خاورمیانه یاد می شود؛ این هتل زیبا و مدرن عضو اتحادیه Spawatter اروپا هم می باشد. هتل رویال پارک در 4 طبقه و 22 اتاق و سوئیت اقامتی لوکس ساخت هشده است و دارای مدرن ترین و به روزترین تجهیزات تخصصی مربوط به آبدرمانی، استخرهای خصوصی و عمومی، حمام ترکی، سونا و غار نمک نیز می باشد تا به بهترین نحو ممکن از مسافران خود پذیرایی نماید.

با اقامت در هتل رویال پارک سرعین می توانید محیطی آرام و دلنشین را برای اقامت خودتان در شهر سرعین به ارمغان بیاورید.

هتل رویال پارک سرعین دارای سوئیت های VIP می باشد، که در آن ها حوضچه های آب گرم وجود دارد.

آدرس: سرعین، خیابان دارایی، روبروی هتل لاله

مشخصات عمومی هتل رویال پارک سرعین

هتل بوستان سرعین

هتل دیگری که می خواهیم از آن در لیست بهترین هتل های سرعین نام ببریم، هتل بوستان نام دارد. این هتل در بین مسافران بسیار محبوب است و در سال 1389 در مرکز این شهر توریستی در استان اردبیل تاسیس گشت. هتل 4 ستاره بوستان در سال 1396 مجددا بازسازی شد و در 8 طبقه و 60 اتاق طراحی گشت.

از جمله مزایای هتل بوستان سرعین، امکان دسترسی سریع و آسان به مراکز تفریحی و آب های درمانی شهر سرعین نظیر آب درمانی سبلان می باشد.

کادر حرفه ای هتل بوستان سرعین آماده پذیرایی از میهمانان این شهر توریستی و جذاب می باشد.

آدرس: سرعین، خیابان دانش، خیابان معلم شرقی، پلاک 1

مشخصات عمومی هتل لاله سرعین

هتل رضوان خلیج فارس سرعین

یکی دیگر از بهترین هتل های سرعین در سال 1386 به نام هتل رضوان خلیج فارس در این شهر افتتاح شد. این هتل 4 ستاره مجددا در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفت و امکانات جدید به آن جهت رفاه حال مسافران اضافه گشت.

هتل رضوان خلیج فارس دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی از لحاظ دسترسی به مرکز شهر، مراکز تجاری و تفریحی و همچنین چشمه های آب گرم درمانی سرعین می باشد. کادر حرفه ای هتل هتل رضوان خلیج فارس سرعین آماده پذیرایی از میهمانان این شهر توریستی و جذاب می باشد.

آدرس: سرعین، میدان دانش، خیابان بعثت

مشخصات عمومی هتل رضوان خلیج فارس سرعین

هتل ارشاد سرعین

هتل ارشاد در سرعین یکی دیگر از بهترین و البته قدیمی ترین هتل های سرعین است که در سال 1379 در این شهر افتتاح شده و مجددا در سال 1396 مورد بازسازی جهت افزایش رضایت مشتریان قرار گرفت. این هتل در 6 طبقه و 56 اتاق و سوئیت های اقامتی مجهز طراحی شده است و با توجه به کیفیتی که دارا می باشد، جز بهترین هتل های سرعین محسوب می شود.

از جمله نکات مثبتی که در خصوص هتل ارشاد سرعین می توان نام برد دسترسی آسانی به مراکز تجاری و تفریحی این شهر دارا می باشد.

لازم به ذکر است که بگوییم برخورد کارکنان هتل ارشاد در سرعین بسیار خوب و حرفه ای است و شما می توانید تجربه یک سفر عالی را با اقامت در این هتل به دست بیاورید.

آدرس: سرعین، خیابان ولیعصر، جنب آب درمانی

مشخصات عمومی هتل ارشاد سرعین

هتل پدرام سرعین

هتل دیگری که در لیست بهترین هتل های سرعین قرار می گیرد، هتل پدرام نام دارد. این هتل در سال 1393 در خیابان دارایی سرعین تاسیس شد و جز هتل های لوکس 4 ستاره این شهر به شمار می آید. ساختمان هتل پدرام 10 طبقه است و شامل 46 اتاق با امکانات کامل و استاندارد می باشد.

نکته قابل توجهی که درباره هتل پدرام باید بدانید این است که این هتل به جاذبه ها و مراکز تفریحی شهر سرعین دسترسی بسیار آسانی دارد و با کادری مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از میهمانان خود می باشد.

آدرس: سرعین، خیابان دارایی

مشخصات عمومی هتل پدرام سرعین

هتل لاله سرعین

از دیگر هتل های سرعین هتل 4 ستاره ای به نام لاله است که در سال 1379 در خیابان دانش شهر سرعین افتتاح شد. این هتل به منظور ارتقاع سرح کیفی خود در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفت. از جمله امتیازات این 4 ستاره در شهر سرعین قرارگیری آن در بهترین نقطه شهر می باشد. شما با اقامت در این هتل فاصله بسیار کمی با مجتمع آب درمانی سبلان خواهید داشت و همچنین می توانید به مجموعه توریستی و ورزشی آلوارس که بزرگترین پیست اسکی از لحاظ وسعت در ایران دسترسی داشته باشید. هتل لاله در مجاورت با طبیعتی زیبا و دلنشین با جاذبه های تاریخی و باستانی، پذیرای میهمانان و گردشگران داخلی و خارجی می باشد.

آدرس: سرعین، خیابان دانش، مقابل آب درمانی سبلان

مشخصات عمومی هتل لاله سرعین

منبع: الی گشت
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1132

به "معرفی بهترین هتل های سرعین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین هتل های سرعین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید