معضلی به نـام جونیـور!

به گزارش مجله آیرخ، سرخ پوشان پایتخت در شرایطی پیروز به پیروزی مقابل پیکان شدند که گابریل کالدرون علی علیپور و براندائو جونیور را از ابتدا در ترکیب اصلی این تیم قرار داده بود.

معضلی به نـام جونیـور!

به گزارش، سرخ پوشان پایتخت در شرایطی پیروز به پیروزی مقابل پیکان شدند که گابریل کالدرون علی علیپور و براندائو جونیور را از ابتدا در ترکیب اصلی این تیم قرار داده بود. این دو که تا اینجای فصل پیروز به گلزنی نشده بودند، امید داشتند تا بتوانند در بازی با پیکان این طلسم را بشکنند، اما براندائو در طول 45 دقیقه نخست به حدی ضعیف عمل کرد که سرانجام توسط سرمربی تعویض شد. او در نیمه اول 8 پاس داد که تنها 6 تا از آن ها صحیح بودند. این پاس ها هیچ کدام کلیدی نبودند و در واقع اثر مثبتی در نمایش تیم پرسپولیس نداشتند.

وی همچنین هیچ سانتر درستی هم روی دروازه انجام نداد. براندائو در این فرصت 45 دقیقه ای بدترین نمایش خود را ارایه کرد و چه بسا اگر زمان بیشتری را در زمین سپری می کرد، نمره پایین تری به او داده می شد. در این فرصت یک نیمه ای مهاجم برزیلی سرخ پوشان هیچ شوتی در چارچوب دروازه نداشت تا همچنان تعداد گل ها و حتی شوت های در چارچوب او در سرانجام هفته هفتم در عدد صفر باقی بماند؛ آماری که با توجه به عملکرد این بازیکن در 2 سال اخیر کاملا قابل پیش بینی بود. طبق اطلاعات موجود در سایت ترانسفرمارکت جونیور 24 ساله تا کنون در سطح اول رقابت های باشگاهی پیروز به گلزنی نشده و در 2 سال اخیر فقط 9 بار در سطح دوم رقابت های لیگ برزیل پیروز به گلزنی شده است. خرید عجیب سرخ پوشان بعد از حضور در سری B لیگ برزیل از ابتدای سال 2018 حضور در سری A برزیل، لیگ بلغارستان و لیگ برتر ایران را تجربه کرده و عملکرد او در این 3 لیگ با صفر گل زده و صفر پاس گل، زیر صفر بوده است! اما با این کارنامه وحشتناک مدیران وقت پرسپولیس و کالدرون در نهایت تصمیم به جذب این بازیکن گرفتند و گویا استدلال آن ها برای جذب چنین بازیکنی این بوده که هر فردی که در برزیل متولد شود حتما فوتبالیست خوبی هم هست!

جونیور به عنوان مهاجم سایه در دیدار های اخیر سرخ پوشان به میدان رفت، اما حتی در ارسال پاس های کوتاه به یار نزدیک خود هم مشکل دارد. از این رو سر و صدای طرفداران پرسپولیس را درآورد تا جایی که هنگام تعویض در نیمه دوم دیدار مقابل سپاهان، طرفداران پرسپولیس به تشویق همه جانبه یار جانشینش پرداختند تا نسبت به عملکرد این مهاجم برزیلی در خط حمله تیم شان اعتراض کنند. اما سوال اصلی اینجاست که چه کسی جونیور را به پرسپولیس آورد؟ کالدرون در تمام مصاحبه هایش اعلام کرده جونیور آخرین مهاجمی بود که می توانست به پرسپولیس بیاید و از سوی دیگر ایرج عرب مدیرعامل پیشین پرسپولیس می گوید جونیور را از لیست بازیکنان منتخب کالدرون انتخاب کرده است. ماجرا وقتی عجیب تر می شود که بدانیم هر دو طرف که زمان عقد قرارداد، سهم بزرگی در جذب جونیور داشتند، حالا با تمام توان خود، تلاش می کنند تا تقصیرات را از گردن خود باز کنند و به دنبال آن هستند تا پای خود را از این ماجرا بیرون بکشند. عرب می گوید این بازیکن در زمان مدیرعاملی من به پرسپولیس پیوست آن هم در شرایطی که وضعیت فنی و بدنی بسیار خوبی داشت و کارنامه اش می گفت یک بازیکن حرفه ای است که توسط اعضای کادرفنی معرفی گشت، اما کالدرون می گوید قرار بود بازیکنان دیگری مثل شیخ دیاباته مهاجم فعلی استقلال جذب پرسپولیس شوند.

محمد حسن انصاری فرد هم به عنوان مدیرعامل جدید سرخ پوشان می گوید که این بازیکن در زمان مدیریت او جذب نشده، اما هر چه که هست حالا براندائو به یکی از معضلات بزرگ پرسپولیس تبدیل شده، زیرا او بازیکنی قرضی است و تا سرانجام فصل باید در این تیم بماند. از سوی دیگر قرارداد این بازیکن به دلار بسته شده که مخارج سنگینی روی دست باشگاه می گذارد حتی اگر هیچ کس در مورد این بازیکن، قبول مسئولیت نکند.

بهنام ابوالقاسم پور: جونیور مهاجم شش دانگی نیست. من تا الان او را ضعیف ترین خرید پرسپولیس می دانم.

مرتضی کرمانی مقدم: دیگر به این خرید های بد عادت کرده ایم. جونیور براندائو در حد پرسپولیس نیست.

سهراب انتظاری: جونیور در سطح لیگ دسته دوم تهران هم نیست. او توانایی انجام ساده ترین کار ها را هم در فوتبال ندارد.

محمود خوردبین: جونیور در حد پرسپولیس نیست. باید یک بازیکن دیگر جایگزین جونیور شود.

جواد منافی: طرفداران، کارشناسان و هر کسی که فوتبال را می شناسد، می داند که او فوتبالیست نیست.

حمید درخشان: من از بازی دوم گفته بودم که این بازیکن به درد پرسپولیس نمی خورد. وقت گذاشتن برای این بازیکن بی فایده است. معضلی به نام جونیور!

منبع:خراسان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 646

به "معضلی به نـام جونیـور!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معضلی به نـام جونیـور!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید