مقاله: جاذبه های گردشگری پکن

به گزارش مجله آیرخ، دریاچه های Houhai و Qianhai و Xihai در اصل انبارهای آب پکن بودند. امروزه این دریاچه ها به مقاصد گردشگری محبوبی در پکن تبدیل شده اند، و تعداد زیادی رستوران و بار در کنار سواحل این دریاچه ها مستقر شده اند. در محله قدیمی نزدیک دریاچه، محل اقامت Soong Chingling و عمارت شاهزاده Gong قرار دارد. هر دو ارزش بازدید را دارند.

مقاله: جاذبه های گردشگری پکن

نسخه ای مدرن از یک پروژه سلطنتی، پارک المپیک که میزبان بازی های المپیک 2008 بود، هم اکنون به روی عموم باز است. استادیوم لانه پرنده برای برگزاری کنسرت ها و مراسم ها استفاده می شود. سالن Water Cube هم اکنون پر شده است از سرسره های آبی و ماشین های تولید موج. در اوایل بعد از ظهر کل ساختمان ها با نورپردازی ویژه ای روشن می شوند.

معبد بهشت (Temple of Heaven) که در جنوب شهر ممنوعه قرار گرفته، در سال 1406 ساخته شده است. این معبد توسط امپراتورهای Ming و Qing برای دعا برای محصول خوب مورد استفاده قرار می گرفت. دو بار در سال امپراتور و کل همراهانش از شهر ممنوعه به این معبد می رفتند. آن جا لباس هایی مخصوص به تن می کردند و در مدت اقامت در معبد از خوردن گوشت پرهیز می کردند. حتی کوچکترین خطا در این تشریفات به عنوان فال بد برای محصول زراعی چین قلمداد می شد. جدا از این که این معبد یکی از باشکوه ترین سازه های پکن است، معبد بهشت توسط چندین کیلومتر مربع فضای سبز احاطه شده است. این فضاهای سبز پر است از افرادی که در حال رقصیدن و آواز خواندن هستند یا شطرنج چینی بازی می کنند.

منبع مقاله: جاذبه های گردشگری پکن

انتشار: 6 بهمن 1400 بروزرسانی: 6 بهمن 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2113

به "مقاله: جاذبه های گردشگری پکن" امتیاز دهید

3 کاربر به "مقاله: جاذبه های گردشگری پکن" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: جاذبه های گردشگری پکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید